וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: קאריז'ו כבש שלושער, מונאקו ניצחה 2:5 את איזר

הקבוצה מהליגה הרביעית השוותה פעמיים מול האלופה, אבל נשברה במחצית השנייה. הארגנטינאי כיכב. מונפלייה עברה רק בפנדלים את פונטרלייה מהליגה החמישית, טולוז ניצחה את ניס 0:1

גידו קאריז'ו שחקן מונאקו. רויטרס
העלה את המחיר. גידו קאריז'ו/רויטרס

שלב 32 האחרונות בגביע הצרפתי, הסיבוב בו מצטרפות למעגל המשחקים גם קבוצות הליגה הבכירה, החל היום (שבת) ללא הפתעות מיוחדות, כשרק מונפלייה הסתבכה מול יריבה מהליגה החמישית ובסופו של דבר עלתה בפנדלים.

איזר - מונאקו 5:2

הקבוצה מהליגה הרביעית מתחה את האלופה במחצית הראשונה, אבל לאחר ההפסקה לא הצליחה למצוא תשובות נוספת. גידו קאריז'ו כבש עבור מונאקו כבר אחרי 27 שניות, אבל מאליק סק השווה בפנדל עבור איזר בדקה ה-28. מונאקו חזרה להוביל עם שער של סטבן יובטיץ' בדקה ה-39, אך עוד חמש דקות עברו וז'רמי הארדואן הימם וקבע 2:2. קאריז'ו הרגיע את לאונרדו ז'ארדים כשהעלה את מונאקו ליתרון נוסף עם נגיחה מקרוב בדקה ה-51, שלוש דקות לפני שפאביניו הוסיף פנדל. קאריז'ו, שנמצא על הכוונת של כמה מקבוצות הפרמיירליג, השלים שלושער בדקה ה-84.

יואן קרדינל שוער ניס. AP
טעות שעלתה ביוקר לניס. יואן קרדינל/AP

פונטרלייה - מונפלייה 4:2 בפנדלים (1:1 ב-120 דקות)

הקבוצה מהליגה החמישית גררה את ההגנה הטובה בליג 1 להארכה. הבלם דניאל קונגרה העלה את מונפלייה ליתרון בדקה ה-39, אבל הברזילאי ג'וניור קרלוס מירנדה השווה עבור המארחת הצנועה בדקה ה-59 ופונטרלייה כמעט השלימה מהפך לעיני 3,000 אוהדיה לאחר הרחקתו של פדרו מנדש האורח בדקה ה-74. אלא שבדו קרב מהנקודה הלבנה הניסיון הכריע, ומירנדה היה אחד משני המחמיצים של המארחת מול ארבע בעיטות מדויקות של מונפלייה. הסנסציה נמנעה.

לה מאן - ליל 4:2

לפני שמונה שנים זה היה משחק בליגה הבכירה, אבל לה מאן צנחה מאז עד לליגה הרביעית וקיוותה לקלקל את הבכורה של כריסטוף גאלטייה כמאמן ליל. האורחת כבשה שני שערים מהירים של אסקיאל פונסה (8) וניקולא פפה (12), לה מאן איזנה עם צמד מהיר משלה בדקות 23 ו-29, אך הברזילאים טיאגו מאיה (34) וטיאגו מנדס (90) סגרו עניין עבור ליל.

טולוז - ניס 0:1

הקבוצה שסיימה שלישית בעונה שעברה, הודחה מהגביע כבר בשלב מוקדם, במפגש על טהרת הליגה הבכירה. בהיעדרו של מריו באלוטלי, ניס לא הצליחה לכבוש ושילמה מחיר בדקה ה-51 על טעות קשה של השוער יואן קרדינל, אותה ניצל הברזילאי סומליה כדי לכבוש מקרוב.

משחקים נוספים:

האזברוק - קון 1:0
גנגאן - ניור 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully