וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 6.1: קרלוס טבס חזר לבוקה, מחרז בדרך לליברפול?

החלוץ בן ה-30 חזר הביתה אחרי תקופה קצרה בסין. 'לאקיפ': ליברפול החלה במו"מ עם קשר לסטר. וגם: מוחמדו אידריסו חוזר למגרשים וחורחה מסי מאשר את הסעיף הייחודי בחוזה החדש של בנו

one

העברות

* עכשיו זה רשמי: ברצלונה הודיעה על החתמת פיליפה קוטיניו תמורת 160 מיליון יורו. לידיעה המלאה על עסקת הענק

* קרלוס טבס חוזר לבוקה ג'וניורס: החלוץ בן ה-33, שבחודש דצמבר בשנה שעברה חתם על החוזה היקר בהיסטוריה אצל שנגחאי שנואה הסינית, חזר לקדנציה שלישית בקבוצת נעוריו כשחתם עד תום העונה.

* מי שנרשם בשנגחאי במקום קרלוס טבס הוא אוסקר רומרו, קשר נבחרת פרגוואי בן ה-25, שהחל את העונה באלאבס כמושאל מהקבוצה הסינית. כעת צפוי להתפנות עבורו מקום בסגל, ברגע שתושלם השאלתו של ג'יו מורנו לאתלטיקו נסיונל.

* אחרי שנה ללא כדורגל, מוחמדו אידריסו חוזר למגרשים. החלוץ הקמרוני בן ה-37, ששיחק כמה חודשים במכבי חיפה ב-2014 וקבוצתו האחרונה הייתה אורדינגן הגרמנית, חתם בקבוצת אוסטו הליין מהליגה הרביעית באוסטריה.

* סלטה ויגו החתימה את המגן השמאלי של נבחרת סלובקיה וז'ילינה המקומית, רוברט מז'אן (23), על חוזה לארבע שנים וחצי, עד יוני 2022.

* ורדר ברמן השאילה לנירנברג מליגת המשנה בגרמניה את הקשר השוויצרי הצעיר יוליסס גרסיה (21) עד תום העונה.

* סלטיק החתימה לארבע שנים וחצי את שחקן הכנף הסקוטי לואיס מורגן (21). את שארית העונה הוא יבלה כמושאל בסנט מירן, קבוצתו בארבע השנים האחרונות.

* רוסטוב הרוסית רכשה בכ-2 מיליון יורו את החלוץ האיסלנדי ביורן סיגורדרסון בן ה-26, שחתם עד 2021 אחרי שכבש העונה 16 שערים ב-27 משחקים במולדה הנורבגית.

* לגיה ורשה רכשה את מרקו ושוביץ' מרייקה בחצי מיליון יורו. המגן הימני של נבחרת מונטנגרו (26) חתם לשלוש שנים וחצי וירוויח כ-400 אלף יורו לעונה. הוא מצטרף לאדוארדו דה סילבה ודומאגוי אנטוליץ' שחתמו בלגיה בחלון הנוכחי.

* מץ השלימה את צירופו של דניאל מיליצ'ביץ', הקשר הבוסני בן ה-32 של גנט, בהשאלה עד סוף העונה עם אופציה לרכישה. מי ששוחרר מהקבוצה הצרפתית הוא הבלם הגרמני פיליפ וולשייד (28).

* אנז'ה הצרפתית החזירה לשורותיה את השוער לודוביק בוטל בן ה-34, שחתם לשנה וחצי אחרי שנתיים בקלאב ברוז' הבלגית. גם הקשר הקונגולזי פרינס אוניאנגה (29) חזר לקדנציה שנייה כמושאל מוולבס.

* הבלם הברזילאי פאולו מירנדה (29) עזב את זלצבורג וחזר לארצו עם חוזה עד 2020 בגרמיו.

* שרלרואה הבלגית החתימה לשלוש שנים את הקשר הצרפתי רומן גראנז' (29) שהגיע מניור.

שמועות

* חורחה, אביו וסוכנו של ליאו מסי, מאשר: החוזה החדש בברצלונה כולל סעיף המאפשר לו לעזוב ללא תמורה אם קטלוניה תיפרד מספרד, וברצלונה לא תשחק בליגה הספרדית. "ההסכם בין ליאו לברצלונה אומר שהוא יישאר בקבוצה כל עוד היא תשחק בליגה בכירה. אם קטלוניה תכריז על עצמאות ויהיו לכך השלכות גם בנוגע לליגה הספרדית, נצטרך לחשוב מחדש מה כיצד פועלים", אמר לתחנת רדיו בארגנטינה.

* מחליף לפיליפה קוטיניו? ב'לאקיפ' הצרפתי טוענים כי ליברפול כבר נכנס למגעים עם לסטר סיטי בניסיון לרכוש את ריאד מחרז.

* על פי דיווחים באירופה ובסין, פייר אמריק אובמיאנג סיכם בגוואנגז'ו אברגרנדה. חלוצה של דורטמונד יהפוך לכדורגלן בעל השכר הגבוה בעולם אם אכן יעבור בקיץ, כשהסינים מוכנים לשלם ל- 45 מיליון יורו לעונה. לידיעה המלאה

* ב"דיילי מייל" הבריטי מדווחים כי ניוקאסל קרובה לשאול את ג'ו הארט עד סוף העונה. השוער בן ה-30 הושאל לאחרונה לטורינו ולווסטהאם.

* מנצ'סטר סיטי מחדשת את המגעים את ארסנל בנוגע לצירופו של אלכסיס סאנצ'ס. תחילה סירבו התכולים לדון עם התותחנים אחרי שדרשו עבורו 60 מיליון ליש"ט, אולם כעת הוא מוכנים לנהל משא ומתן מחודש בעקבות הפציעות הרבות בסגל. הסכום אותו הם מוכנים לשלם כרגע: 35 מיליון ליש"ט (כך על פי "דיילי מייל").

* בעקבות בעיות בבדיקות הרפואיות, סנט אטיין ביטלה את צירופו של הבלם סטפן מיטרוביץ' מגנט.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ריאז מחרז שחקן לסטר. רויטרס
היורש של קוטיניו? מחרז/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully