וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:1 את קליארי, פאולו דיבאלה וסמי חדירה נפצעו

שער של פדריקו ברננדסקי בדקה ה-74 צימק את הפער של הגברת הזקנה מהפסגה לנקודה אחת, שניים מכוכביה נפצעו. נאפולי ניצחה 0:2 את ורונה ונותרה ראשונה, אטאלנטה ניצחה 1:2 את רומא באולימפיקו

שחקני נאפולי חוגגים עם קאלידו קוליבאלי (מימין). רויטרס
שכחו מאכזבת הגביע. שחקני נאפולי חוגגים/רויטרס

הסיבוב השני של הסרייה A נפתח כבר אמש (שישי) עם שתי תוצאות 1:1 בין פיורנטינה לאינטר ובין קייבו לאודינזה, כשהערב שמרה נאפולי על הפסגה עם 0:2 ביתי על ורונה. צ'ירו אימובילה הפציץ רביעייה לרשת ספאל ב-2:5 של לאציו, שעקפה את רומא בטבלה אחרי שזו הפסידה בבית 2:1 לאטאלנטה. מילאן ניצחה 0:1 את קרוטונה משער בכורה מקרי של לאונרדו בונוצ'י וטורינו ניצחה 0:3 את בולוניה בבכורה של המאמן החדש וולטר מצארי. בנבנטו האחרונה השיגה ניצחון ליגה שני ברציפות - 2:3 על סמפדוריה. במשחק שנעל את יום המשחקים הצליחה יובנטוס לנצח 0:1 את קליארי בחוץ משער של פדריקו ברננדסקי.

קאלידו קוליבאלי שחקן נאפולי נוגח מול ניקולאס שוער ורונה. רויטרס
השער שהרגיע את נאפולי. קאלידו קוליבאלי כובש/רויטרס

נאפולי - ורונה 0:2

מוליכת הליגה האיטלקית עבדה קשה בדרך לניצחון רביעי רצוף בסרייה A שאפשר לה להתאושש ממפח הנפש בגביע. לורנצו אינסינייה ומארק האמשיק החמיצו מול ורונה הלפני אחרונה, ודריס מרטנס רתח לאחר ששער שלו נפסל, אך בדקה ה-65 כולם נרגעו. המגן השמאלי מריו רוי הגביה כדור קרן והבלם קאלידו קוליבאלי הקדים את השוער האורח ניקולאס ונגח פנימה את שערו הרביעי העונה. חוסה קאייחון חתם בדקה ה-78 אחרי הכנה של אינסינייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס. רויטרס
דיבאלה בוכה לאחר שנפצע/רויטרס

קליארי - יובנטוס 1:0

הגברת הזקנה עם ניצחון רביעי ברציפות ושישי בשבעת מחזורי הליגה האחרונים. בעקבות שלוש הנקודות, הגיעה יובנטוס ל-50 העונה והיא אחת מתחת לנאפולי המוליכה. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-74. דוגלאס קוסטה עשה מהלך נפלא בצד ימין והעביר כדור רוחב שהותיר לפדריקו ברננדסקי רק לדחוק מקרוב פנימה את ה-0:1 היקר. מה שהעיב על חגיגות הניצחון של יובנטוס אירע בפתיחת המחצית השנייה. פאולו דיבאלה נפצע ומירר בבכי כל הדרך החוצה מהמגרש כשדוגלאס קוסטה מחליף אותו. נקווה שלא מדובר באירוע חמור. גם סמי חדירה נפצע והוחלף על ידי מריו מנדז'וקיץ' בדקה ה-61. מסימיליאנו אלגרי רשם את הניצחון ה-100 שלו כמאמן יובנטוס בליגה.

פדריקו ברננדסקי שחקן יובנטוס. רויטרס
ברננדסקי חוגג את שער הניצחון/רויטרס

רומא - אטאלנטה 2:1

משחק רביעי רצוף ללא ניצחון (כולל ההדחה מהגביע) לג'אלורוסי, שמוציאים עצמם מתחת ליריבה המושבעת לאציו אחרי המחזור ה-20. אטאלנטה הנהדרת, שהדהימה את נאפולי בגביע עם 1:2 בחוץ, חגגה באולימפיקו אחרי 14 דקות עם ביצוע יפה של הדני אנדראס קורנליוס ובחלוף חמש דקות גם ההולנדי מארטן דה רון בעט פנימה בעזרת הסטה של קוסטאס מנולאס ואחרי להטוטים ברחבה של פאפו גומס. התוצאה הייתה צריכה להיות גבוהה אפילו יותר, אך אז דה רון ספג צהוב שני בדקה ה-45 ורומא השתלטה על העניינים. המארחת ניצלה את היתרון המספרי כדי לצמק בדקה ה-56 מרגלי אדין דז'קו (שער ליגה תשיעי העונה) אך לא מצאה את השוויון. מי שלא נכלל בסגל של רומא הוא ראג'ה נאינגולן, שהעלה באינסטגרם סרטון שלו שותה אלכוהול ומעשן בחגיגות השנה החדשה, ונענש על ידי מאמנו אוזביו די פרנצ'סקו.

מארטן דה רון שחקן אטאלנטה חוגג שער. GettyImages
כבש והורחק. מארטן דה רון/GettyImages

מילאן - קרוטונה 0:1

ניצחון ליגה שני בסך הכול לג'נארו גאטוזו, וגם זה קרה לגמרי במקרה. אחרי 54 דקות מאופסות, שוער העבר האגדי וולטר זנגה לא יכול היה להאמין לטעות שביצע שוערו אלכס קורדאז, שהדף כדור קרן של הקאן צ'לחנוילו על ראשו של לאונרדו בונוצ'י. בלי להתכוון, לבלם הבינלאומי יש שער בכורה במדי מילאן. כמה דקות לאחר מכן בונוצ'י בישל לפרנק קסייה, אך השער נפסל בהתערבות שופט הווידאו כי הבלם היה בעמדת נבדל. הרוסונרי במקום ה-10, קרוטונה מתחת לקו האדום עם הפסד שלישי רצוף.

שחקני מילאן חוגגים עם לאונרדו בונוצ'י (במרכז). GettyImages
היה במקום הנכון. לאונרדו בונוצ'י חוגג עם החברים/GettyImages

ספאל - לאציו 5:2

איזו הצגה של צ'ירו אימובילה. מלך שערי הליגה האיטלקית עיגל את מאזנו בסרייה A העונה ל-20 שערים עם רביעייה אדירה והפך לראשון העונה בחמש הליגות הבכירות שמעורב ביותר מ-25 שערי ליגה של קבוצתו (20 גולים ו-7 בישולים). הספרדי לואיס אלברטו פתח את החגיגה בדקה החמישית עם מבצע אישי, מירקו אנטנוצ'י השווה בפנדל עבור ספאל בחלוף שלוש דקות ואז אימובילה השתלט על העניינים עם שלושער בדקות 19, 26 ו-41. אנטנוצ'י צימק בתווך עם השני שלו בדקה ה-31, אבל אימובילה בעט בימין פנימה בדקה ה-51 והשלים רביעייה ראשונה בקריירה בליגה הבכירה. בפעם השלישית בקריירה, החלוץ בן ה-27 מגיע ל-20 שערים בסרייה A - הישג שרשמו לפניו ב-30 השנים האחרונות רק גבריאל באטיסטוטה, דויד טרזגה ודייגו מיליטו.

שחקני לאציו חוגגים עם צ'ירו אימובילה (משמאל). GettyImages
הצטרף למועדון אקסלוסיבי. צ'ירו אימובילה, משמאל/GettyImages

פיורנטינה - אינטר 1:1

אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, שהובילו להדחה מהגביע ולנקודת ליגה בודדת מתשע האחרונות, הנראזורי היו בדרך לניצחון, אבל ג'ובאני סימאונה כבש בתוספת הזמן והמשיך את המשבר של לוצ'יאנו ספאלטי ושחקניו. מאורו איקרדי, מי אם לא הוא, כבש את שער היתרון בדקה ה-55 אחרי שהשתלט על כדור שנהדף מנגיחה שלו ומזווית לא פשוטה בעט לרשת. הסגולים, שלא הפסידו בליגה מתחילת נובמבר, שלטו ויזמו ובאו על שכרם.

מאורו איקרדי אינטר. רויטרס
חזר לכבוש. מאורו איקרדי/רויטרס

טורינו - בולוניה 0:3

בכורה מוצלחת לוולטר מצארי, שהחליף ביום חמישי את סינישה מיכאילוביץ' לאחר ההפסד בדרבי הגביע ליובנטוס, ופתח את הקדנציה שלו עם ניצחון ביתי על רוברטו דונאדוני. המגן הימני לורנצו דה סילבסטרי נגח בעוצמה לרשת בדקה ה-39 אחרי כדור חופשי של אלכס ברנגר הספרדי, כשהשוער סלבטורה סיריגו שמר על היתרון עם עצירת פנדל של אריק פולגאר בדקה ה-50. שלוש דקות לאחר מכן, אמבאיי ניאנג קיבל כדור נהדר מיאגו פאלקה, הטעה את פולגאר הצ'יליאני ובעט פנימה. שער שני בסך הכול של הצרפתי המושאל ממילאן, שלאחרונה מוצב בחוד לאור היעדרותו בגלל פציעה של אנדראה בלוטי. פאלקה חתם בעצמו את התוצאה עם מהלך אישי בדקה ה-85.

אמבאי ניאנג שחקן טורינו חוגג (מימין). GettyImages
שער ראשון אחרי שלושה חודשים. אמבאיי ניאנג חוגג/GettyImages

משחקים נוספים

קייבו - אודינזה 1:1
לקייבו: איבן רדובאנוביץ' (9), לאודינזה: ננאד טומוביץ' (עצמי, 41)

בנבנטו - סמפדוריה 2:3
לבנבנטו: מאסימו קודה (69 ו-84), אנריקו בריניולה (90). לסמפדוריה: ג'אנלוקה קפרארי (45), דויד קובנאצקי (94)

גנואה - ססואולו 0:1
לגנואה: אנדריי גלאבינוב (80)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully