וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר ירושלים שוב קראו לבן זקן להתפטר: "מיצינו את זה"

4.1.2018 / 23:13

מאמן הירושלמים לא מתרגש מהקהל ולא יעבור בשתיקה על הרחקתו של סאבו: "טרפה לנו את הקלפים, נבדוק מה קרה". ניר ברקוביץ': "לא ניצחנו בתוצאה אבל ניצחנו בכדורגל, בית"ר עוד תחכה לי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

עוד חוזר הניגון: מאמן בית"ר ירושלים, בני בן זקן, נאלץ לשמוע הערב (חמישי) קריאות "תתפטר" מכיוון אוהדי הקבוצה, וממש לא בפעם הראשונה, במהלך ואחרי הניצחון 1:2 על הפועל ראשון לציון בסיבוב ח' של הגביע. הקבוצה מהבירה לא הרשימה מול היריבה מהליגה הלאומית אך הצליחה להעפיל לשמינית הגמר למרות שנאלצה לשחק למעלה מחצי שעה בחיסרון מספרי, לאחר הרחקתו של אריק סאבו. כוכב המשחק היה אנתוני וארן, שכבש את השני השערים. יוסי בניון וגם שחקן הרכב החדש, דויד בויסן, נותרו על הספסל במשך 90 דקות.

"אני מאוד מרוצה מהעלייה לשלב הבא כי בסופו של דבר זה מה שחשוב", אמר בן זקן בסיום, "המחצית הראשונה לא הייתה טובה, עלינו למחצית השנייה במטרה להיראות יותר טוב אבל האדום טרף את הקלפים. הלכנו אחורה אבל לשמחתי השגנו את התוצאה. ההרחקה של סאבו? נבדוק ונברר את הפרטים. התגברנו על זה ואנחנו יכולים להיות גאים. קריאות של הקהל להתפטר? כבר מיצינו את זה. יוסי בניון היה אמור להיכנס, אבל רצינו להשאיר חילוף למקרה שראשון לציון הייתה משיגה שוויון. בגביע יש משחקים קשים, אלה משחקים שלא הולכים קל. אנחנו יכולים להיראות יותר טוב ואני חושב שנחזור לעצמנו בליגה".

ניר ברקוביץ': "אני לא מאוכזב. לא ניצחנו בתוצאה אבל ניצחנו בכדורגל. במחצית השנייה רק ראשון לציון הייתה על המגרש, שאפו גדול לבחורים שלי. לא היינו מרוכזים בפס האחרון אבל זה קורה. זה היסטוריה, הלחם והחמאה זה הליגה ואנחנו מתכוננים למשחק נגד קטמון ביום שלישי. רצינו לנצח, לפעמים לא הולך. זה לא משנה, החבורה נלחמה ונתנה הכל על המגרש. יש לי עוד זמן, אני צעיר. אני רוצה לסיים את העונה בצורה הכי טובה שיש. בית"ר ירושלים עוד תחכה לי".

עוד בנושא

גביע המדינה: בית"ר ירושלים גברה 1:2 על ראשון לציון ועלתה לשמינית הגמר
גביע המדינה: שתי נציגות מליגה א' עלו לשלב שמינית הגמר
ישיבת הנהלה בבני סכנין, פליקס נעים עשוי לסיים את תפקידו בעקבות ההדחה

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן, גילי לבנדה. קובי אליהו
נמנעו מהדחה. בן זקן וגילי לבנדה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully