וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישיבת הנהלה בבני סכנין, פליקס נעים עשוי לסיים את תפקידו

4.1.2018 / 21:47

בקבוצה מאוד לא אהבו את ההדחה מגביע המדינה כבר בסיבוב ח' על ידי מוליכת ליגה א' דרום סקציה נס ציונה ואחרי לחצים כבדים שהופעלו על ההנהלה כדי להיפרד מהמאמן, ייתכן כי זה יהיה סוף דרכו

פליקס נעים מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
ישיבה לילית בנוגע לעתידו. נעים/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין הודחה הערב (חמישי) מגביע המדינה כבר בסיבוב ח'. האדומים מליגת העל הפסידו 2:0 למוליכת ליגה א' דרום סקציה נס ציונה ורשמו הפסד שני בתוך שלושה ימים אחרי שנוצחו 1:0 על ידי מכבי תל אביב במחזור הליגה האחרון ביום שני.

מעמדו של מאמן סכנין פליקס נעים מעורער. ראשי סכנין צפויים לקיים שיחה ביניהם ולקבל החלטה בנוגע לעתיד המאמן. ייתכן שהמאמן יסיים את דרכו בקבוצה. בסכנין לא אהבו בלשון המעטה את ההדחה מול קבוצה מהליגה השלישית וזאת בתוספת לגורמים בהנהלה שלוחצים זמן רב על יושב הראש מוחמד אבו יונס והמנכ"ל חאלד קאסום לפטר את נעים. השניים עד עכשיו כעסו על הלחצים הללו והבהירו שהם נותנים גיבוי מלא למאמן, אך כעת צפויים לנהל ביניהם שיחה שאחריה יקבלו החלטה.

סקציה נס ציונה חגגה את הניצחון המפתיע 0:2 על בני סכנין מליגת העל. המאמן עופר טסלפפה, ששמר על מאזן נקי מהפסדים העונה בכל המסגרות, התגאה: "זה הניצחון הכי גדול שלי, פעם ראשונה שניצחתי קבוצה מליגת העל. עשינו משחק מדהים, וזה היופי בגביע. אנחנו רוצים יריבה מליגת העל בשמינית הגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully