וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט על הרוקטס: "מכבדים אותם, אבל לא חושבים עליהם כל היום"

כוכב גולדן סטייט מוכן למפגש עם יוסטון (03:00, ספורט 5): "אנחנו יודעים שחשוב להם לנצח אותנו, אבל זה רק גורם לנו להשתפר. זה כיף". KD תרם שלושה מיליון דולר לאוניברסיטת טקסס

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי לילה עמוס ב-12 משחקי NBA, הלילה (בין חמישי לשישי) תשומת הלב תתחלק בין שני משחקים בלבד - אם כי סביר להניח שלא במידה שבה. לא שהמפגש בין לוס אנג'לס קליפרס לאוקלהומה סיטי ב-05:30 לא מעניין, אך באופן טבעי בארצות הברית מדברים בעיקר על המשחק המוקדם יותר. ב-03:00 (ישיר בספורט 5) תארח יוסטון את גולדן סטייט למפגש השני העונה (הרוקטס ניצחו במשחק פתיחת העונה) בין שתיים מהקבוצות הטובות בליגה, שצפוי להיות מרתק גם ללא ג'יימס הארדן הפצוע. אצל הווריירס, עומרי כספי ואנדרה איגודלה עדיין בספק, לאחר שנעדרו מהניצחון על דאלאס. קווין דוראנט דיבר לקראת ההתמודדות.

"לא שאנחנו לא מכבדים את הרוקטס, אבל אנחנו לא חושבים עליהם כל היום", אמר KD, "אנחנו יודעים כמה הם טובים, אנחנו יודעים שהם יתמודדו מולנו ומול עוד כמה קבוצות על האליפות, אבל כרגע מתמקדים בעצמנו. זה טבעי שהם חושבים על לנצח אותנו. כשאתה אלוף, כולם רוצים לנצח אותך. זו אחת הקבוצות הכי קרובה אלינו מבחינת הסגנון, איך שאנחנו זזים, הזריקות לשלוש. הנוסחא שלהם עובדת. אנחנו יודעים שחשוב להם לנצח אותנו, אבל זה רק גורם לנו להשתפר ומשפר את התחרות. זה כיף, גם לנו וגם לאוהדים".

עוד לפני המשחק, דוראנט תרם סכום נאה מאוד של שלושה מיליון דולר לאוניברסיטת טקסס כי לתמוך בתוכנית הכדורסל שלה. על פי מוסד הלימודים, התרומה של דוקאנט היא הגדולה ביותר שקיבל מכדורסל עבר אי פעם וכאות הוקרה הם יקראו לכניסה הראשית לאוניברסיטה על שמו. דוראנט, ששיחק עונה מוצלחת מאוד במדי הקבוצה ב-2006/07, אמר: "הזמן שלי שם בנה אותי כשחקן וכאדם. חשוב לי להחזיר לאוניברסיטה ולוודא שלסטודנטים הספורטאים תהיינה הזדמנות להצליח".

עוד בנושא

לברון ג'יימס: "המזרח טוב מאוד העונה, ואנחנו לא כל כך טובים"
בוסטון ניצחה את קליבלנד, שלשת ניצחון לסטפן קרי מול דאלאס
עונת מעבר: המועמדים המרכזיים לטרייד משמעותי בתקופה הקרובה

שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט. רויטרס
מחווה נהדרת. קווין דוראנט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully