וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קוטיניו עשוי "לשבות" אם ליברפול לא תשחרר אותו לברצלונה

בספרד מדווחים שהעסקה סגורה והקטלאנים ישלמו תמורת הברזילאי 150 מיליון יורו, אך האנגלים ממשיכים לעכב את ביצוע העסקה. דיווח ב"אל מונדו": קוטיניו כבר מחפש בית חדש בברצלונה

ליברפול הצליחה אומנם להשאיר בשורותיה את פיליפה קוטיניו חרף החיזורים האגרסיביים של ברצלונה. אולם, אם לא תתחולל תפנית דרמטית, הכוכב הברזילאי יעבור לקאמפ נואו כבר בימים הקרובים. בספרד מדווחים שנציגיו של קוטיניו כבר נמצאים באנגליה והשחקן עצמו מתכוון לפתוח בשביתה אם העברתו לא תצא לפועל בימים הקרובים.

פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול. רויטרס
הפעם הוא יעבור לברצלונה? קוטיניו/רויטרס

כפי שהיה בפתיחת העונה שהברזילאי החמיץ מספר משחקים בשל פציעה, מאז שהחל המו"מ המחודש עם הקטלאנים קוטיניו החמיץ את משחק הליגה האחרון מול ברנלי והוא לא ישחק גם במשחק הגביע של הקבוצה מחר (שישי) בדרבי מול אברטון בשל "פציעה", יש האומרים פציעה דיפלומטית שנועדה להגביר את הלחץ על ליברפול לשחררו.

בשלב הזה נראה כי יורגן קלופ כבר השלים עם העזיבה של קוטיניו, כאשר המועדון האנגלי מנסה להשיג את העסקה הטובה ביותר עבור הכוכב כשהמחיר עליו מדברים בתקשורת הספרדית הוא 150 מיליון יורו. ב"אל מונדו" הרחיקו לכת ודיווחו אתמול שנציגים מטעמו של קוטיניו כבר מחפשים לו בית בברצלונה כשזה מקווה שליברפול תעמוד במילתה ותשחרר אותו כאשר ברור שהשחקן רוצה לעשות את המעבר הזה. המועדון האנגלי מצידו כבר נערך למציאות מחליף לברזילאי כאשר השם החם ביותר הוא של תומא למאר כוכבה של מונאקו. כזכור, ליברפול פתחה את החלון עם רכישתו של וירג'יל ואן דייק תמורת סכום עתק, כשההנחה היא שבמועדון בונים על הכסף שיתקבל תמורת מכירתו של קוטיניו.

האזינו לפרק החדש של הפודיום: מחזור 16 ולקראת סיבוב הגביע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully