וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:3 את ווטפורד, סוונסי - טוטנהאם 2:0

הקבוצה של גווארדיולה הגדילה את הפער בפסגה ל-15 נקודות באופן זמני, דה בראונה פתח בהרכב והוביל לשער עצמי. התרנגולים עם ניצחון שלישי ברציפות בזכות שערים של יורנטה מנבדל (12) ועלי (89). צמד לקארול ב-1:2 של ווסטהאם מול ווסט ברומיץ'

ראחים סטרלינג שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
סטרלינג חגג כבר אחרי 38 שניות/רויטרס

המחזור ה-22 בפרמיירליג נמשך היום (שלישי) עם ארבעה משחקים כשבמוקד מנצ'סטר סיטי הצליחה לחזור לנצח עם 1:3 ביתי מול ווטפורד, בעוד טוטנהאם ניצחה 0:2 את האחרונה סוונסי. סאות'המפטון הפסידה 2:1 בבית לקריסטל פאלאס, ווסטהאם הצליחה לעשות קאמבק ולרשום ניצחון חשוב מאוד מבחינתה עם 1:2 מול ווסט ברומיץ'.

סוונסי - טוטנהאם 2:0

גם כשהארי קיין סובל ממחלה ונכנס רק בדקה ה-68, הצליחו התרנגולים להשיג ניצחון חוץ מול הברבורים החלשים ולרשום ניצחון ליגה שלישי ברציפות וחמישי בששת המחזורים האחרונים. פרננדו יורנטה כבש מעמדת נבדל בדקה ה-12 את שער הליגה הראשון שלו במדי טוטנהאם במשחק הראשון בו פתח בהרכב בפרמיירליג עבור התרנגולים. דלה עלי הכפיל וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-89 אחרי מסירה של קיין, שגם 22 דקות הספיקו לו כדי להוביל לשער.

דקה 12: גול! פרננדו יורנטה, שלראשונה פתח בפרמיירליג במדי טוטנהאם, גם חוגג שער. יונג מין סון הגביה כדור חופשי משמאל, הספרדי שנראה כי היה בנבדל נגח פנימה את ה-0:1 של טוטנהאם.

דקה 89: גול! הארי קיין, שנכנס כמחליף, שלח כדור יפה לדלה עלי שמעט הסתבך אבל בסופו של דבר בעט ונבלם אצל לוקאש פביאנסקי. למזלו של עלי הכדור חזר היישר אל רגלו ומשם הלך פנימה. 0:2 לטוטנהאם, שתנצח.

פרננדו יורנטה שחקן טוטנהאם חוגג עם יונג מין סון. רויטרס
יורנטה חוגג עם חבריו שער שנכבש מנבדל ברור/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - ווטפורד 1:3

חשבתם שה-0:0 מול קריסטל פאלאס יעצור את הקבוצה של פפ גווארדיולה? יפגע בביטחון שלה? תחשבו שנית. מנצ'סטר סיטי ממש לא התקשתה, הכריעה את המשחק מוקדם ורשמה ניצחון מספר 20 ב-22 מחזורי ליגה כשקווין דה בראונה פותח בהרכב ואפילו מוביל לשער העצמי ממנו נהנתה הקבוצה. מי בכלל זוכר שהבלגי נפצע במה שהיה נראה כמו פציעה קשה בדקה האחרונה בסלהרסט פארק? סיטי הגדילה את הפער בפסגה ל-15 נקודות כשכל שאר היריבות זקוקות למשקפת ויום בהיר וחסר כל ענן על מנת לראות אותה בטבלה. גם אם צ'לסי תנצח את ארסנל במשחק הנעילה של המחזור, הפער יעמוד על 14 נקודות. צריך לקרות משהו חריג עד מטורף כדי שפפ גווארדיולה לא יחגוג אליפות במדינה שלישית כמאמן.

דקה 1: גול! עוד לא הספקנו להתיישב וזה כבר 0:1 למנצ'סטר סיטי. סילבה הכניס כדור עומק לסאנה, שהעביר כדור רוחב מושלם בנגיעה אחת, סטרלינג המשיך מקרוב פנימה וזה שער של סיטי אחרי 38 שניות בלבד.

דקה 5: סאנה פתח חזק. הפעם הוא עבר את השומר שלו פעמיים והשאיר לסטונס רק לגלגל מקרוב פנימה, אבל הבלם בעט בחוסר רגש מעל השער.

דקה 13: גול! הנה סיטי ממשיכה לחגוג. סילבה הכניס כדור עומק לדה בראונה, שהעביר כדור רוחב, כריסטיאן קבאסלה ניסה להרחיק אבל בעט לשערו. 0:2 מנצ'סטר סיטי.

דקה 17: דה בראונה בעט כדור חופשי שפגע באחד משחקני ההגנה וניתז אל המשקוף.

דקה 63: גול! דה בראונה העביר כדור רוחב מסוכן מימין, הורליו גומס הדף את זה, אבל אגוארו היה הראשון להגיע לכדור החוזר כדי לקבוע 0:3 לסיטי.

דקה 82: גול! זה שער מפתיע. קאריו העביר כדור רוחב, אנדרה גריי דחק מקרוב פנימה ואנחנו ב-1:3.

ווסטהאם - ווסט ברומיץ' 1:2

אנדי קארול לא כבש שער בפרמיירליג מאז 1 באפריל, זו הבצורת הארוכה ביותר בקריירה שלו. כנראה שהוא היה צריך לפגוש יריבה נוחה כמו ווסט ברומיץ' החלשה כדי לחזור לפגוש את הרשת. החלוץ האנגלי הוותיק כבש צמד חשוב מאוד (כולל אחד בדקה ה-94) שסידר לפטישים קאמבק וניצחון קריטי במאבקי התחתית. ווסט ברומיץ', שהצליחה להוציא תיקו מארסנל בעזרת החלטת שיפוט מפוקפקת עדיין ללא ניצחון ליגה מאז המחזור השני ואם תמשיך כך היא תבלה את העונה הבאה בצ'מפיונשיפ. ג'יימס מקלין, שכבש שער עצמי מול ארסנל ביום ראשון, כבש הפעם לצד הנכון עם בעיטה מרחוק שפגעה באחד משחקני ההגנה, שינה את הכיוון והלך פנימה בדקה ה-31. הפטישים איזנו בדקה ה-59. ארון קרסוול הגביה משמאל, אנדי קארול רכב על השומר שלו ונגח פנימה את ה-1:1. קארול השלים את המהפך והניצחון בדקה ה-94 אחרי שבעט פנימה מזווית קשה בעקבות כדור רוחב של מרקו ארנאוטוביץ'.

סאות'המפטון - קריסטל פאלאס 2:1
לסאות'המפטון: שיין לונג (17), לפאלאס: ג'יימס מקארתור (69), לוקה מיליבוייביץ' (80)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קווין דה בראונה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
דה בראונה חוגג/רויטרס
אנדי קארול שחקן ווסטהאם. רויטרס
קארול חוגג את השוויון של ווסטהאם/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully