וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 30.12: רמז נוסף לקראת מעבר של קוטיניו לברצלונה

הברזילאי כבר מחפש בית בקטלוניה, ליברפול עשויה למכור גם את אמרה ג'אן בינואר. צ'לסי חזרה לאופציית רוס בארקלי, תיאו וולקוט עשוי לסגור מעגל בסאות'המפטון ומה עם וינסנט אניימה?

one

העברות

* ג'יו מורנו, קשר נבחרת קולומביה בן ה-33 ואחד הזרים הוותיקים בליגה הסינית, עזב את שנגחאי שנואה אחרי חמש שנים וחצי וחזר לארצו כמושאל, עם חוזה לחצי שנה באתלטיקו נסיונל, במדיה שיחק לפני שמונה שנים.

* דריו וידושיץ', קשר נבחרת אוסטרליה בן ה-30, חתם לשנה אחת במלבורן סיטי אחרי ששיחק בוולינגטון פיניקס.

* פאול אנטון, קפטן דינמו בוקרשט בן ה-26, נמכר תמורת חצי מיליון יורו לאנז'י מחצ'קאלה הרוסית. הקשר הרומני חתם לשנתיים וחצי.

* נסטור "אל גורדו" אורטיגוסה, הקשר הארגנטינאי בן ה-33 שהתאזרח בפרגוואי ואף שיחק בנבחרת, עזב את אולימפיה וחזר לארגנטינה עם חוזה לשנה וחצי ברוסאריו סנטרל.

* פנאתינייקוס היוונית ביצעה החתמה ראשונה לחורף זה עם צירופו לשנתיים וחצי של ואנגליס איקונומו. הבלם בן ה-30 הגיע מפאניוניוס וחתם לשנתיים וחצי.

שמועות

* רמז נוסף לקראת המעבר של פיליפה קוטיניו לברצלונה: על פי דיווח ב"אל מונדו דפורטיבו", הקשר הברזילאי של ליברפול החל לחפש בית בברצלונה, אחרי שנציגיו הבהירו לו כי חלה התקדמות.

* ליברפול מוכנה למכור את אמרה ג'אן ליובנטוס תמורת 5 מיליון יורו בחודש הקרוב, אם תצליח להחתים את לאון גורצקה משאלקה.

* בזמן שמנצ'סטר יונייטד נקשרת בשמו של ז'ורז'יניו, קשרה המצוין של נאפולי, ז'וזה מוריניו נשאל האם קבוצתו תהיה פעילה בחלון ההעברות של ינואר והשיב: "אני לא חושב שזה יקרה, לא חושב".

* אנטוניו קונטה שוקל לחזור לאופציית רוס בארקלי. קשרה של אברטון הגיע למתחם האימונים של צ'לסי ביום האחרון של חלון ההעברות בקיץ, אך העסקה לא יצאה אל הפועל והוא לא חתם על חוזה חדש אצל הטופיז, אותם יוכל לעזוב כשחקן חופשי בתום העונה.

* טוטנהאם הגישה לבורדו הצעה בסך 35 מיליון יורו על הקשר הברזילאי מלקום, אך הקבוצה הצרפתית סירבה ודורשת לפחות 56 מיליון.

* טוטנהאם עשויה לעבור לאופציית מרצלו ברוזוביץ', הקשר הקרואטי בן ה-25 שהוצב על ידי אינטר ברשימת ההעברות, כשמחירו צפוי לעמוד על 14 מיליון יורו.

* על פי "דיילי מייל", סטוק סיטי הצטרפה לסאות'המפטון במרדף אחר דניאל סטארידג', חלוצה של ליברפול.

* סאות'המפטון גם מתכוונת לנצל את הכסף שנכנס ממכירת וירג'יל ואן דייק כדי להחזיר את תיאו וולקוט, אותו מכרה לארסנל בינואר 2006 כשהיה בן 16.

* אחרי מינויו של כריסטוף גאלטייה למאמן החדש של ליל, וינסנט אניימה צפוי למצוא לעצמו קבוצה חדשה. השוער הניגרי בן ה-35 נזרק מהסגל על ידי מרסלו ביילסה, חזר לשחק בקבוצה עד גיל 18 אחרי פציעת ברך וכעת עשוי לעבור תמורת חצי מיליון יורו לאנז'ה, כשבניגריה מקווים שיחזור לשחק ואולי אף יסכים לשוב לנבחרת לקראת המונדיאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
וינסנט אניימה שוער ליל. רויטרס
יחזור לפעילות בקרוב? וינסנט אניימה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully