וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ניצחה 0:1 את קרוטונה והוכתרה לאלופת החורף

שער של מארק האמשיק בדקה ה-17 הספיק לקבוצה מדרום ארץ המגף לניצחון דחוק על קבוצת התחתית אותה מאמן ולטר זנגה. נאפולי פתחה פער זמני של ארבע נקודות מיובנטוס שתשחק בשבת נגד ורונה

שחקני נאפולי חוגגים. GettyImages
שחקני נאפולי חוגגים/GettyImages

נאפולי הוכתרה הערב (שישי) לאלופת החורף בליגה האיטלקית, לאחר שהשיגה ניצחון דחוק של 0:1 על קרוטונה שמתחת לקו האדום. זאת במשחק במסגרת המחזור ה-19 שנועל את הסיבוב הראשון. בעקבות הניצחון פתחה נאפולי פער של ארבע נקודות על פני יובנטוס שתשחק בשבת מול ורונה ובכך הבטיחה לעצמה את הבכורה בתום הסיבוב הראשון של הליגה.

מי אם לא מארק האמשיק כבש לזכותה של נאפולי והמשיך להתרחק מדייגו מראדונה כמלך שערי הקבוצה בכל הזמנים. הסלובקי קיבל כדור בתוך הרחבה בדקה ה-17 ושיגר אותו באין מפריע לרשת של קבוצת התחתית אותה מאמן שוער העבר ולטר זנגה. שערו ה-117 של האמשיק במדי נאפולי. התוצאה החזיקה מעמד עד לסיום במשחק שהיה ברובו מנומנם למדי.

אגב, מי כמו נאפולי יודעת שהזכייה באליפות החורף לא מבשרת דבר בנוגע להמשך הדרך. החבורה של מאוריציו סארי חגגה את הזכייה בסיבוב הראשון של הסריה A גם בתחילת 2016, אך בסיומה של אותה עונה יובנטוס הייתה זו שהוכתרה לאלופה בפער של תשע נקודות על פניה של נאפולי.

מי שלהט עם צמד במדי הקבוצה מהדרום במשחק שהבטיח לה את אליפות החורף בינואר 2016 הוא לא אחר מאשר גונסאלו היגוואין. הארגנטיני הלובש היום את מדי הזברות של יובנטוס הוביל אז את נאפולי ל-1:5 מוחץ על פרוזינונה. מעניין כיצד יסתיים המירוץ בין השתיים השנה?

עוד בנושא
וינצ'נזו מונטלה: "אני מופתע מהמינוי בסביליה, לא ציפיתי שזה יקרה"
לא בלמו את הנפילה: הפלופים של חצי העונה בליגות הבכירות באירופה
צ'אבי: "סיטי משחקת עם ה-DNA של ברצלונה, דה בראונה בתפקיד מסי"

  • עוד באותו נושא:
  • נאפולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully