וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינצ'נזו מונטלה: "אני מופתע מהמינוי בסביליה, לא ציפיתי שזה יקרה"

האיטלקי שיחליף את אדוארדו בריסו על הקווים של האנדלוסים הגיב באופן גלוי לב להחלטה למנותו לתפקיד. מונטלה: "בספרד המטרה היא לשחק כדורגל מהנה ולהשיג תוצאות. אני מאוד מתרגש"

one

וינצ'נזו מונטלה שמונה למאמנה החדש של סביליה נשמע כי המשימה נחתה עליו באופן לא צפוי לחלוטין. המאמן האיטלקי שפוטר לפני כחודש מאימון ממילאן התייחס היום (שישי) למינויו בשורות האנדלוסים ואמר: "אני כל כך מאושר ומופתע. ממש לא ציפית לזה, אבל עכשיו אני מאוד נרגש מההגעה לספרד לקבוצה אדירה עם קהל נהדר".

מונטלה בן ה-43 אימן במהלך הקריירה שלו בליגה האיטלקית בלבד (את קטניה, פיורנטינה, סמפדוריה ומילאן) וזוהי הפעם הראשונה שהוא קיבל הזדמנות להדריך קבוצה מחוץ לארצו. על האתגר המצפה לו בכדורגל הספרדי אמר מונטלה: "בספרד המטרה היא לשחק כדורגל מהנה ולהשיג תוצאות. זה יהיה אתגר מרתק בשבילי. אני מאוד סקרן מהחוויה שמצפה לי. זה היה חלום עבורי לצאת למסע מן הסוג הזה והדבר קרה מוקדם יותר ממה שציפיתי". מונטלה אמר את הדברים לאיטליה טרם יציאתו לספרד.

עוד בנושא
חלון ההעברות בפתח: ברצלונה מתכננת למכור חמישה שחקנים
ערן זהבי לצד הולק וגרציאנו פלה: חיי המותרות של כוכבי הליגה הסינית
צ'אבי: "סיטי משחקת עם ה-DNA של ברצלונה, דה בראונה בתפקיד מסי"

וינצ'נזו מונטלה מאמן מילאן. רויטרס
יחזיר את סביליה למסלול הניצחונות? מונטלה/רויטרס

מונטלה יחליף בשורות סביליה את אדוארדו בריסו שפוטר לפני כשבוע. הנהלת סביליה החליטה להיפרד מבירסו של חוסר שביעות רצון מהישגי הקבוצה דווקא בתקופה בה המאמן הארגנטיני נאבק במחלת הסרטן. סביליה מדורגת במקום החמישי בליגה הספרדית ומאזנה מתחילת העונה עומד על תשעה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושישה הפסדים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully