וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי לצד הולק וגרציאנו פלה: חיי המותרות של כוכבי הליגה הסינית

ב"מירור" הבריטי פרסמו כתבה על חיי המותרות שמנהלים הזרים הבכירים בליגה הסינית כולל הכובש המצטיין של גוואנגז'ו. תמונותיו במסעדות ומסיבות "מככבות" לצד תמונות של הולק וגרציאנו פלה

עריכה: נועה לוי

בווידאו: זהבי בראיון לאולפן וואלה! TALK

ערן זהבי "מככב" בכתבה נרחבת בעיתון הבריטי "מירור" אודות חייהם הראוותניים של כוכבי הליגה הסינית. בכתבה, שכותרתה "הצצה לחיי המותרות של כדורגלנים שחיים את החיים הטובים אחרי מעבר לליגה הסינית", מובא חלוץ גוואנגז'ו R&F בתור דוגמה לשחקן אנונימי יחסית שצבר הון משמעותי בזמן קצר, בחסות סכומי העתק המשולמים בליגה.

"שחקנים שכבר זכו להכרה עולמית כמו קרלוס טבס, הולק, אסקיאל לאבצי, אוסקר וראמירס הרוויחו סכומים נאים מאוד, אבל את העושר הסיני האינסופי מגלם דווקא החלוץ הישראלי שהיה שם אנונימי לפני שהגיע למזרח הרחוק", צוין בכתבה. "הוא עבר לסין ממכבי תל אביב הישראלית, ותוך פחות משנה הפך עשיר כקורח ואורחות חייו השתנו לחלוטין. הוא מבלה במסעדות יוקרה ויוצא לחופשות מפוארות, והשכר שלו רק הולך ומתנפח מדי שנה. עמוד האינסטגרם שלו, בו הוא מעלה לעתים קרובות תמונות ממסיבות ראוותניות ומתעד עצמו לצד מכוניות יוקרה, הוא הומאז' להדוניזם של המאה ה-21. נראה שלנהנתנות שלו אין גבול".

עוד בנושא

איפה ערן זהבי? דירוג כל הלגיונרים המצטיינים של שנת 2017
זהבי בראיון לאולפן וואלה! TALK: "רוצה שידעו עוד 50 שנה שהייתי פה"
ערן זהבי הוסר מרשימת המועמדים לתואר "כדורגלן השנה" בישראל

בכתבה אף צוינו הסכומים המדויקים שזהבי מרוויח, כולל הבונוס המפורסם שהוא משלשל לכיסו בכל פעם שהוא כובש. כאמור, זהבי הוא לא היחיד שמככב באייטם. את הכתבה מלווים גם תמונותיהם של הולק, אסקיאל לאבצי וגרציאנו פלה בלוקיישנים יוקרתיים, והיא נחתמת במסקנה: "הכדורגל הסיני נופל משמעותית ברמתו מהליגות האירופיות הבכירות, אבל כל עוד משולמים סכומים כה אבסורדיים והכוכבים מקבלים פיצוי ברמת החיים והפאר, הליגה המקומית תמשיך להיות אבן שואבת לסופרסטארים".

את העונה החולפת סיים זהבי כמלך השערים בליגה הסינית עם 27 כיבושים, וכעת הוא מעוניין בשדרוג נוסף בשכר. על פי הערכות, זהבי מכוון לשכר של 45 מיליון דולר בשלוש השנים הבאות ולא מוכן להסתפק בחוזה הקיים בגוואנגז'ו, במסגרתו הוא אמור להרוויח 7 מיליון דולר בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully