וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "סיטי משחקת עם ה-DNA של ברצלונה, דה בראונה בתפקיד מסי"

הספרדי הרעיף מחמאות על מוליכת הפרמיירליג וכוכבה הבלגי: "הכדורגל שלהם מהפנט ולפפ גווארדיולה מגיע הרבה קרדיט. בכל פעם שדה בראונה עם הכדור, יש הרגשה שהולך לקרות משהו מיוחד"

קווין דה בראונה שחקן מנצ'סטר סיטי עם פפ גווארדיולה. רויטרס
מי יעצור אותם? גווארדיולה ודה בראונה/רויטרס

ההשוואה בין מנצ'סטר סיטי האימתנית של העונה ובין הקבוצות הקודמות של פפ גווארדיולה - ובעיקר ברצלונה - היא בלתי נמנעת. עם 18 ניצחונות רצופים ויתרון עצום של 15 נקודות על פני המקום השני באנגליה, הסיטיזנס נראים בלתי עצירים לחלוטין, והדבר לא נעלם גם מעיני צ'אבי. הקשר, שהתאמן תחת פפ ארבע שנים בבארסה וזכה איתו בשלוש אליפויות ופעמיים בליגה האלופות, הרעיף מחמאות רבות על המאמן, הקבוצה ועל קווין דה בראונה.

"סיטי משחקת עם ה-DNA של ברצלונה", אמר, "אבל זה לא מפתיע, כי לפפ יש את זה בדם והוא העביר את זה לקבוצה. הכדורגל שהם משחקים פשוט מהפנט. הם הקבוצה בכושר הכי טוב באירופה וכמה שהשחקנים שלהם בטוים, לפפ מגיע הרבה קרדיט על היכולת והכושר שלהם. הקבוצות של פפ לא פשוט קורות - השיאים והטרבלים לא קורים סתם כך - הם קורים כי פפ אובססיבי לגבי ניצחונות. הוא מרוכז, שונא להספיד ומדביק בכך גם את השחקנים שלו".

עוד בנושא

תומר חמד יודע: "המשחקים הקרובים יהיו מאוד משמעותיים עבורנו"
תיירי הנרי: "יש מחנאות בארסנל, אף אחד לא הגיע לברך את אלכסיס"
חלון ההעברות בפתח: ברצלונה מתכננת למכור חמישה שחקנים

צ'אבי עם פפ גווארדיולה ב-2011. Alvaro Barrientos, AP
חברים טובים. צ'אבי ופפ/AP, Alvaro Barrientos

"בעונה שעברה אנשים אמרו שהוא צריך להתאים את הסגנון שלו לפרמיירליג", אמר הספרדי, "הוא סירב לעשות את זה ועכשיו אנשים אומרים שמנצ'סטר סיטי משחקת את הכדורגל הכי טוב בתולדות הליגה. ידעתי שהוא לא יתפשר על האמונות שלו. להרבה מאמנים יש אמונות דומות לגבי איך שהמשחק אמור להיות משוחק, אבל רק פפ יכול להעביר את זה לשחקנים בצורה כל כך טהורה".

בנוסף, צ'אבי סידר השוואה מאוד מחמיאה עבור הכוכב הכי גדול של סיטי העונה, קווין דה בראונה. "אפילו הקבוצות הכי טובות צריכות שחקן שיכול לעשות עבורן דברים מיוחדים. בברצלונה היה לנו את זה עם מסי ובסיטי הנוכחית זהו דה בראונה. בכל פעם שהוא עם הכדור, יש הרגשה שמשהו מיוחד עומד לקרות. דיויד סילבה משחק את הכדורגל הכי טוב בקריירה שלו".

על ליגת האלופות: "זה בלתי אפשרי לצפות מה יקרה, הכל אפשרי, אבל הצורה בה סיטי של פפ משחקת נותנת לה סיכוי שווה לשל האחרות. גם ברצלונה, פריס סן ז'רמן ובאיירן מינכן מועמדות בגדול, אבל פפ גרם לקבוצה שלו להאמין שהיא מסוגלת ללכת עד הסוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully