וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירי הנרי: "יש מחנאות בארסנל, אף אחד לא הגיע לברך את אלכסיס"

כוכב העבר ופרשן ה"סקיי" דיבר על המתיחות שנוצרה במועדון בעקבות סירובו של הכוכב להאריך את חוזהו, גרהאם סונס: "יש פילוג בחדר ההלבשה". ונגר: "אף אחד לא יודע מה קורה איתו"

שחקן ארסנל אלכסיס סאנצ'ס חוגג. רויטרס
חגג לבד? אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

ארסנל ניצחה אומנם אתמול (חמישי) 2:3 בחוץ את קריסטל פאלאס במשחקו ה-810 של ארסן ונגר בפרמיירליג ונצמדה לטוטנהאם החמישית, אך באנגליה מדווחים על מחנאות קשה בקבוצה כאשר חלק אחד עם אלכסיס סאנצ'ס והחלק השני נגדו.

תיירי הנרי כוכב העבר של הקבוצה ופרשן "סקיי ספורט" הסביר ואמר: "יש מחנאות בארסנל. אלכסיס סאנצ'ס כבש ולא הבין מדוע לא הגיעו לברך אותו ולחגוג את השערים שלו. אלכסיס הרגיש שהוא חוגג לבד את השערים שלו".

גם גרהאם סונס הסכים לניתוח הזה ואמר: "יש פילוג בחדר ההלבשה. זה מראה שהשחקנים לא מקבלים את אלכסיס כרגע. זה ברור שיש דינמיקה לא טובה בחדר ההלבשה".

עוד בנושא:

צמד של סאנצ'ס סידר לארסנל 2:3 בחוץ על קריסטל פאלאס

שחקני ארסנל אלכסיס סאנצ'ס, אלכסנדר לקאזט חוגגים. רויטרס
אין אידיליה. לקאזט ואלכסיס/רויטרס

כשנשאל על כך שאלכסיס סאנצ'ס מסרב לחתום על חוזה חדש, אמר ארסן ונגר: "עדיף שתדברו איתי על כדורגל, אני לא מומחה לפסיכולוגיה. תמיד שואלים שאלות כשלשחקנים אין חוזים ארוכי טווח, אך הדרך הכי טובה להראות שהם מחוייבים היא עם הופעות כאלו על המגרש. אלו ההופעות שאנחנו רוצים לראות מאלכסיס, אף אחד לא יודע מה יקרה עם החוזה שלו, זה מצב מסובך".

חוזהו של אלכסיס מסתיים בתום העונהו ועל פי כל ההערכות הוא יעזוב את התותחנים כשהיעד המסתמן הוא פריס סן ז'רמן. הכוכב הצ'יליאני שהה השבוע בפריס כשבמועדון טענו שהוא טס ל"חופשה פרטית", אך באנגליה מעריכים שהוא כבר סיכם את תנאיו לעונה הבאה בשורות קבוצת הכוכבים של אונאי אמרי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully