וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלם היקר בתולדות המועדון: ליברפול הודיעה על החתמתו של ואן דייק

רכש גדול ליורגן קלופ: בלמה ההולנדי הבינלאומי של סאות'המפטון, שהיה מחוזר על ידי מנצ'סטר סיטי וברצלונה, עובר למרסיסיידרס תמורת לא פחות מ-75 מיליון ליש"ט: "הגעתי למועדון הגדול בעולם"

שחקן ליברפול וירג'יל ואן דייק. הטוויטר של ליברפול, אתר רשמי
רכש נוצץ. ואן דייק/אתר רשמי, הטוויטר של ליברפול

ההגנה של ליברפול הייתה בעוכרה לא מעט פעמים העונה והערב (רביעי) הקבוצה הודיעה כי סיכמה עם סאות'המפטון על העברתו של וירג'יל ואן דייק, בלמה המצוין של נבחרת הולנד תמורת סכום עתק של 75 מיליון ליש"ט. ואן דייק היה אחד השחקנים המבוקשים ביותר גם בקיץ האחרון והיה מחוזר גם על ידי מנצ'סטר סיטי וברצלונה, אך המרסיסייד הצליחו להקדים אותן ולשים את ידם על הבלם, שקיבל את החולצה מספר 4 והפך לשחקן היקר בתולדות המועדון כשהוא עצמו ישתכר בסך 180 אלף ליש"ט בשבוע. על פי הדיווחים ההולנדי כבר עבר בדיקות רפואיות ביום רביעי וההעברה תהפוך לרשמית ב-1 בינואר, עם פתיחת חלון ההעברות.

ואן דייק התייחס לחתימה שלו בליברפול וכתב באינסטגרם: "אני גאה להפוך לשחקן של ליברפול. אני מצטרף למועדון הכי גדול בעולם הכדורגל. אני לא יכול לחכות ללבוש את החולצה האדומה המפורסמת. אתן את כל כולי כדי לעזור למועדון הנהדר הזה להשיג משהו מיוחד בשנים הקרובות".

בכך משלימה ליברפול רכש גדול שלישי מאז הקיץ אחרי שרכשה גם מוחמד סלאח (34 מיליון ליש"ט) ואת אלכס אוקסלייד צ'מברליין (35 מיליון ליש"ט). בנוסף, רכשה הקבוצה של יורגן קלופ גם את דומיניק סולנקה בשלושה מיליון ליש"ט ואת אנדרו רוברטסון בשמונה מיליון. בסך הכול, כולל הרכש של ואן דייק, הגיעה ליברפול לרכש בסך 155 מיליון ליש"ט מאז הקיץ. ג'יימי קראגר, בלם העבר של ליברפול, החמיא בטוויטר: "טוב ממני באוויר, מהיר ממני, יותר רגוע ולא כובש שערים עצמיים!".

ואן דייק, 26, לא שיחק במפגש האחרון מול טוטנהאם מאחר שהיה ברור שהוא עוזב את הקבוצה. ההולנדי עבר לקבוצה האנגלית ב-2015 מסלטיק והיה העוגן ההגנתי שלה בשתי העונות האחרונות. בימים האחרונים הדיווחים סברו שהוא יעבור דווקא למנצ'סטר סיטי של גווארדיולה, אך ליברפול הצליחה להקדים את המוליכה ולבצע החתמה משמעותית מאוד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully