וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.12: יונייטד בעקבות דיבאלה, סביליה רוצה את וידאל

השדים האדומים מוכנים להוציא 60 מיליון ליש"ט על כוכב יובה בקיץ הבא. מגן ברצלונה עשוי לעזוב, פפ מציע 80 מיליון יורו על ואן דייק, בו מעוניינת גם ברצלונה. בראבו יעזוב את סיטי?

one

העברות

* טוני פוליס מונה למאמנה החדש של מידלסבורו מהצ'מפיונשיפ.

seperator

שמועות

* ב"דיילי סטאר" טוענים שמנצ'סטר יונייטד תנסה להחתים את פאולו דיבאלה בקיץ הבא. ז'וזה מוריניו מעריך שהצעה של 60 מיליון ליש"ט תשכנע את יובנטוס למכור את הכוכב הארגנטינאי, המבוקש גם בברצלונה ובאיירן מינכן.

* דייויד מויס הודה שווסטהאם שלו מעוניינת בקשר סביליה סטיבן אנזונזי.

* מי שעשוי להגיע לסביליה הוא מגן ברצלונה, אלש וידאל.

* האם וינצ'נזו מונטה בדרך לסביליה? בספרד מדווחים שהמאמן המפוטר של מילאן הוא אחד המועמדים להחליף את אדוארדו בריסו שפוטר לפני כשלושה שבועות אחרי ההפסד לסוסיאדד.

* אחרי פתיחת עונה קטסטרופלית, במילאן רוצים לבצע שינויים. אחד השמות שנמצאים גבוה ברשימה הוא מוסא דמבלה, קשרה הבלגי של טוטנהאם. מי שאמורים לעזוב בחודש הקרוב הם גוסטבו גומס, גבריאל פאלטה וחוסה מאורי.

* אחד השמות הכי חמים בחלון ההעברות של ינואר הוא וירג'יל ואן דייק. בלמה של סאות'המפטון ונבחרת הולנד נמצא על הכוונת של ברצלונה, אבל לפי דיווחים באנגליה פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי הגיעו לסיכום לרכישתו של הבלם תמורת סכום עתק של 80 מיליון יורו.

* ברומא מבינים שצפויה תחרות קשה על שירותיו של מתאו דרמיאן ממנצ'סטר יונייטד וצפויים להגיש עליו הצעה בקרוב כדי לזרז את העסקה. המגן האיטלקי מבוקש גם ביובנטוס.

* שלושה שחקנים שלא נמצאים בתכניות של פפ גווארדיולה, מועמדים לעזוב את מנצ'סטר סיטי כבר בינואר. מדובר ביאיא טורה, קלאודיו בראבו ואלייקים מנגלה שדווקא פתח בשלושה משחקים במהלך דצמבר.

* ב"סקיי איטליה" מדווחים שארסנל הגישה ליובנטוס הצעה בגובה 40 מיליון יורו על הבלם מהדי בנעטיה. על פי הדיווח, האיטלקים דחו את ההצעה על המרוקאי הבינלאומי וכעת הם ממתינים לראות אם ארסנל תגיש הצעה גבוהה יותר.

* על פי דיווחים בשוויץ ואנגליה, בורוסיה דורטמונד וליברפול מתחרות על שירותיו של בלם פ.צ באזל, מנואל אקנג'י. השחקן בן ה-22 כבר הפך השנה לשחקן מן המניין בנבחרת שוויץ.

* השם החם בהקשר של פריס סן ז'רמן ממשיך להיות סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' מלאציו. בצרפת דיווחו אתמול פעם נוספת שמוליכת הליגה המקומית מוכנה להציע על הסרבי בן ה-22 170 מיליון יורו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
קלאודיו בראבו שוער מנצ'סטר סיטי. רויטרס
גווארדיולה יאפשר לו לעזוב. בראבו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully