וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד תנסה לרכוש את מאורו איקרדי או סרחיו אגוארו

בספרד טוענים שההשפלה בקלאסיקו עשתה את שלה. הבלאנקוס יהיו מוכנים לשלם את סעיף השחרור של כוכב אינטר (100 מיליון יורו). וגם: צפו בברצלונה חוגגת בחדר ההלבשה ובמפגש בין ראמוס ופיקה

one

עדכון ראשון: 6:24

אין ספק, הסיפור גמור. הקלאסיקו אתמול (שבת) בין ריאל מדריד לברצלונה הסתיים לא רק בניצחון גדול (0:3) של סגנית האלופה באצטדיון הביתי של אלופת אירופה סנטיאגו ברנבאו - הוא לא רק הגדיל את הפער בין שתי הקבוצות בטבלה ל-14 נקודות, אלא בעיקר המחיש את פערי הרמות ושלח את שתי הקבוצות לשתי דרכים שונות. "הליגה מוגשת על צלחת לברצלונה", קראה הכותרת הראשית ב"מארקה", כשגם במדריד יודעים שברצלונה משייטת לתואר, ללא יריבות ממשיות, כשהיא בטוחה בעצמה ונראית מצוין מבחינה מקצועית. מנגד, התבוסה הביתית, המשפילה והכואבת, רק מגבירה את הלחץ בריאל מדריד, שעוד לפני כן לא ידעה שקט.

עוד בנושא

נגמרה הליגה בספרד: ברצלונה הביסה 0:3 את ריאל מדריד בקלאסיקו
ברצלונה שברה שיאים, מסי בישל בלי נעל, ראמוס: "אנחנו מרגישים חרא"
התגובות, הציוצים והמספרים, וגם: האם אלש וידאל הקניט את רונאלדו?

פלורנטינו פרס עם זינדין זידאן בהרמת כוסית של ריאל מדריד. האתר הרשמי של ריאל מדריד, אתר רשמי
אנשי ריאל מדריד, כדורגל וכדורסל, בהרמת הכוסית לשנה החדשה/אתר רשמי, האתר הרשמי של ריאל מדריד

עם זאת, יממה אחרי התבוסה, נפגשו היום הקפטנים של ריאל מדריד בכדורגל ובכדורסל על מנת לחגוג את השנה החדשה ולהרים כוסית, והנשיא פרס נשא דברים אופטימיים. "2017 הייתה שנה שהמדרידיסטאס לעולם לא ישכחו", אמר, "הזכייה ה-12 בליגת האלופות, האליפות ה-33, הסופר קאפ האירופי, הסופר קופה בספרד, אליפות העולם לקבוצות. מבחינת תארים, זו הייתה השנה הטובה בתולדותינו. אנחנו גאים בקבוצה ובמאמן זידאן. הם חלק מהשנה האגדית ומהמיתוס שהוא ריאל מדריד".

זידאן אמר בהרמת הכוסית: "אני שמח מאוד, זכינו השנה בחמישה תארים, וסיימנו את השנה בצורה הכי טובה שיש עם הזכייה באליפות העולם למועדונים. הכי חשוב מבחינתנו זה האיזון וההמשכיות, ושנצליח גם ב-2018. אנחנו משפחה, ותמיד נהיה ביחד". גם סרחיו ראמוס אמר: "זו הייתה שנה היסטורית עבור כולנו, גם למועדון וגם עבורנו מבחינה אישית. זו הייתה שנה מלאת הקרבה ומאמץ בלתי פוסק, ובסופם הגיע גם הגמול. אנחנו צריכים להמשיך בדרך הזו, ונקווה שהרצף הזה יימשך ושכולנו ניהנה מזמנים יפים".

ליאונל מסי חווג באצטדיון סנטיאגו ברנבאו, ריאל מדריד מול ברצלונה. רויטרס
שוב נותן הצגה בברנבאו. מסי, מרגיש בבית/רויטרס

מתחת לפני השטח המתחים בריאל רבים ומגוונים. זה מתחיל, כמובן, במאמן זידאן, שלפחות על פי הפרשנים בספרד, הוכתר כאחראי הראשי על ההשפלה. הביקורות על זידאן נוגעות בעיקר להרכב שבחר לעלות, עם קובאצ'יץ' בשמירה אישית על ליאו מסי, וזאת במקום לפתוח עם שחקנים התקפיים יותר שעומדים לרשותו כמו איסקו, אסנסיו או בייל. הטקטיקה של זידאן עבדה היטב במחצית הראשונה, שבה ריאל נראתה מצוין, אבל הכל נפרץ במחצית השנייה, במיוחד בשער הראשון: ראקיטיץ' פרץ לבדו דרך ארוכה במרכז המגרש (במה שהתקשורת בספרד כינתה "מסדר כבוד", el pasillo, כאלגוריה למסדר הכבוד ששחקני ברצלונה לא עשו לריאל לפני המשחק), וקובאצ'יץ' הניח לו לדהור מאחר ששמר על מסי. אחר כך ביצע זידאן חילופים, שגם הם לא הועילו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסדר כבוד. ראקיטיץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל הביקורות לא נפסקו כאן. השחקן שספג את שריקות הבוז הצורמות ביותר היה שוב קרים בנזמה, שאומנם הגיע למצב אחד ונגח לקורה, אבל היה חסר אונים כל המשחק, ושוב שמע את הקהל בברנבאו מביע את זעמו נגד החלוץ חביב המאמן. "אני נוסע לנוח, בתקווה לחזור במיטבי", אמר בשדה התעופה, לפני שנסע לחופשה במולדתו, "הקבוצה בסדר גמור, אנחנו רגועים". בנוסף, מי שספג ביקורת היה איסקו, שלכאורה לא הסכים להתחמם, אבל הוא הכחיש בתוקף את הטענה, כמו גם את השמועה שהשבוע נראה מבלה עד שלוש בבוקר.

אז מה תעשה ריאל? ב"מארקה" טוענים כי הפער העצום מברצלונה רק "יאיץ את ההחתמות בינואר". על פי הדיווח, בסיום המשחק נשיא המועדון פלורנטינו פרס ירד לחדר ההלבשה שלא כהרגלו, והעניק גיבוי לזידאן. הנשיא לא מאמין גדול בקניות בינואר, אבל "מבין שאין לו ברירה". הרכש שעשתה ריאל בשנה האחרונה - שחקנים כמו יורנטה, מאיורל, ואייחו וסבאיוס - כלל לא התלבשו למשחק, ובברנבאו יודעים שהסגל הנוכחי עשוי שלא להספיק גם לליגת האלופות. אז מי על הכוונת? על פי "מונדו דפורטיבו", המטרה העיקרית היא להחליף את בנזמה המאכזב בחלוץ חדש. ריאל תהיה מוכנה לשלם את סעיף השחרור של מאורו איקרדי (100 מיליון יורו), כשגם שמו של סרחיו אגוארו על הכוונת.

צפו בחגיגות הקטלאניות בחדר ההלבשה

מי שרקד ומי שהחליק: על רחבת הריקודים

המפגש במנהרת השחקנים לפני המשחק

ניימאר חוגג עם פאוליניו

על אף שהשמועות טוענות שריאל מדריד מעוניינת לצרף את ניימאר, מתברר שהברזילאי של פריס סן ז'רמן לא שוכח את העבר שלו בברצלונה, ואתמול חגג את הניצחון של בארסה עם חברו פאוליניו, כפי שהאחרון פרסם ברשתות החברתיות.

פאולינוי חוגג עם ניימאר בשיחת וידאו, ברצלונה. מתוך האינסטגרם של פאוליניו, אתר רשמי
עדיין זוכר את ימיו בבארסה. ניימאר מחויך עם פאוליניו/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של פאוליניו

בברצלונה מתענגים: הנה הרגע הכי אהוב על אוהדיה מהמשחק

ואולי זה היה זה?

מי אמר שאין כבוד בין רונאלדו למסי

אבל האמת היא שבזמן שאוהדי הכדורגל בעולם מתענגים בקטנוניות על המאבק בין כריסטיאנו רונאלדו לליאונל מסי, שוב מתברר שבין הכוכבים עצמם יש כבוד הדדי והערכה, שהתבטאה במספר אירועים במשחק, כולל אחרי שמסי שלח כדור חזק שפגע בראש של רונאלדו, ואחריו השניים החליפו כיף הדדי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
כריסטיאנו רונאלדו עם ליאונל מסי, ריאל מדריד מול ברצלונה. רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו עם ליאונל מסי, ריאל מדריד מול ברצלונה/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו עם ליאונל מסי, ריאל מדריד מול ברצלונה. רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו עם ליאונל מסי, ריאל מדריד מול ברצלונה/רויטרס

ככה נראתה החגיגה של מסי מהיציע בברנבאו

עם נעל אחת: מבט מקרוב על המהלך המדהים של מסי

קרלס פויול הצטרף לאוטובוס של ברצלונה

לואיס סוארס חוגג שער 400 בקריירה

וגם: הילדים של ורמאלן מתרגשים שאבא בהרכב

הכריעו את המשחק? החלטות השיפוט השנויות במחלוקת בקלאסיקו

1. הגול של רונאלדו נפסל

בצדק רב - מצלמות הטלוויזיה הוכיחו שהוא היה הרבה מעבר לקו ההגנה כשנגח והכניע מקרוב את טר סטגן.

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד מאוכזב במשחק מול ברצלונה. רויטרס
שער שנפסל בצדק. רונאלדו/רויטרס

2. סרחיו ראמוס מכה את לואיס סוארס

סרחיו ראמוס, שיאן האדומים בליגה הספרדית, ללא ספק נחלץ מהרחקה, כשברגע של זעם התנפל על לואיס סוארס והיכה אותו בראשו. "הם בטח ירצו לשלוח אותי לכלא", אמר בציניות ראמוס בסיום, על אף שמצלמות הטלוויזיה הראו מכה אלימה וגסה.

3. השער של וידאל אמור היה להיפסל

בהתקפה שבה ברצלונה כבשה את השער השלישי הכדור נמסר לליאו מסי, ועבר את קו האורך. הקוון לא הבחין בזה, ובארסה המשיכה את ההתקפה שבסיומה וידאל השלים 0:3 גדול.

הכדור של מסי עובר את הקו במשחק של בארסה מול ריאל. צילום מסך, אתר רשמי
שער שהתחיל בהחלטה שגויה. הכדור בחוץ/אתר רשמי, צילום מסך

4. הכרטיס האדום לקרבאחל

אין ספק שמדובר באחת ההחלטות המכריעות של המשחק: קרבאחל הציל שער בטוח, והורחק בצדק והפנדל מוצדק גם הוא, כמובן. עם זאת, אם השופט היה ממתין שנייה, היה רואה שהכדור כבר עבר את הקו ושברצלונה כבשה שער בכל מקרה. במקרה הזה, קרבאחל היה סופג צהוב בלבד. אך מאחר שהשופט כבר שרק, לא נותר לו אלא להוציא אדום ולשרוק לפנדל.

שימו לב לנתונים: מתוך 17 הכרטיסים האדומים האחרונים שנשלפו בקלאסיקו, 14 היו לשחקנים של ריאל מדריד. מתוך 17 הפנדלים האחרונים שנשרקו בקלאסיקו, 11 היו לטובת ברצלונה.

דני קרבאחל מציל שער עם היד מול ברצלונה נגד ריאל מדריד. רויטרס
רגע מכריע. קרבאחל מורחק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully