וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה שברה שיאים, מסי בישל בלי נעל, ראמוס: "אנחנו מרגישים חרא"

ברצלונה וליאו מסי חגגו 0:3 בברנבאו, במדריד ביקרו את איסקו שסירב להתחמם ושרקו בוז לבזנמה. ראמוס על התקרית עם סוארס: "בברצלונה ירצו לכלוא אותי". זידאן: "התחושות קשות". התגובות, הציוצים והמספרים, וגם: האם אלש וידאל הקניט את רונאלדו?

one

בווידאו: תקציר המשחק

אחד מהמשחקים הגדולים ביותר של עונת הכדורגל הפגיש היום (שבת) את ריאל מדריד וברצלונה לקרב בו הבלאנקוס ידעו שהם מוכרחים לנצח אם הם רוצים לשמור על הפסגה בליגה הספרדית קרובה. זה לא קרה, ואלופת אירופה וספרד ראתה את האורחים וליאונל מסי בראשם מנצחים 0:3 עם מחצית שנייה נהדרת ומעלים את היתרון שלהם על היריבה הגדולה ל-14 נקודות.

הכותרות בספרד דיברו אחרי המשחק בעיקר על המפלה של של הבלאנקוס. "ריאל מדריד העניקה את האליפות לברצלונה" נכתב ב'מארקה'. ה'אס' הוסיף: "ריאל זרקה את המגבת. התמוטטות אכזרית במחצית השנייה". בתקשורת במדריד מספרים שאיסקו, שהתחמם על מנת להיכנס כמחליף, התעצבן ברגע שראה שמאמנו זינדין זידאן קורא לנאצ'ו להיכנס והחליט על דעת עצמו לחזור לספסל ולא להמשיך בחימום. איסקו הכחיש וטען שהוא הפסיק להתחמם רק אחרי שהבין שנעשו שלושה חילופים.

בנוסף, חלוצה הצרפתי של הקבוצה, קארים בנזמה, "זכה" לבוז צורם בזמן שהוחלף.

בצד המנצח בעיקר מאושרים מהתצוגה התכליתית במחצית השנייה. מספר אנשי ברצלונה היו מוכנים לצאת מהמשחק הזה גם עם נקודה אחת בלבד, אך בסיום נראה שהם ישמחו מאוד עם הניצחון הגדול. אחרי המשחק החלו לצוץ תמונות של ליאונל מסי כשהוא מבשל את השער השלישי במשחק ללא נעל, שכנראה הוא איבד מספרים רגעים לפני כן.

שחקן ריאל מדריד כריסטאינו רונאלדו מאוכזב. רויטרס
הפנים אומרות הכל. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

התגובות

מאמן ברצלונה, ארנסטו ואלוורדה: "שום דבר עוד לא נגמר. אנחנו מאושרים מהניצחון. גברנו על קבוצה חזקה במגרשה הביתי. אנחנו עדיין בסיבוב הראשון של הליגה ויש עוד הרבה זמן לשחק. הם מנעו מאיתנו לשחק כדורגל מסודר במחצית הראשונה, הכריחו אותנו לשלוח כדורים ארוכים. הצלחנו להשתלט על העניינים במחצית השנייה, לאט לאט, החזקנו בכדור יותר וההזדמנויות הגיעו. זה היה משחק קשה עד הסוף. ריאל היו טובים יותר עם 10 שחקנים מאשר עם 11".

אנדרס אינייסטה התעקש שלא לצאת מגדרו: "עשינו עוד צעד חשוב בליגה, אלו עוד שלוש נקודות חשובות שמגדילות את הפער ממדריד. אגב, גם עוד שלוש נקודות מאתלטיקו. אבל מעבר למצב בטבלה, צריך לברך את הקבוצה. לא חשבתי לפני המשחק שזה יהיה גמור, וגם עכשיו לא, כבר ראינו שבכדורגל הכל אפשרי. זה מרתון, לא ספרינט. אין ספק שבמחצית הראשונה ריאל הלכה יותר קדימה, נשארנו חזקים, ובמחצית השנייה כבר היינו הרבה יותר טובים. אני לא חושב שפער הנקודות משקף את הפער בין הקבוצות, אנחנו עדיין לא מוציאים את ריאל מהמירוץ".

מאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן: "תחושות רעות, הפסד כואב. שיחקנו טוב במחצית הראשונה והתפרקנו בשנייה. קשה לנו מאוד, אבל זה הכדורגל. ההרחקה של דני קרבחאל שיבשה לנו את המשחק. בכללי, עשינו טעות גדולה בשער הראשון והיא גרמה לנו להתחיל לרדוף אחריהם. היינו חלשים בהגנה, חייבים להיות טובים יותר ברמה הזאת. לא נשתגע, לא צריך לשנות הכל ועדיין יש לנו שחקנים טובים. למה איסקו לא פתח? ראיתי לנכון לתת לקובאצ'יץ' לפתוח כדי לשמור על מסי, ולפי דעתי הוא עשה עבודה טובה".

רפאל וראן: "לא נרים ידיים, אנחנו ריאל מדריד. הייתה לנו עונה מעולה וההפסד הזה לא משפיע על כל השנה. איבדנו סבלנות במחצית השנייה ומשם כבר לא הצלחנו לחזור. נצטרך להשתפר ולהתחיל לשחק כדורגל טוב יותר".

סרחיו ראמוס אמר בסיום: "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה, אבל המחצית השנייה הייתה שונה. הליגה לא גמורה כל עוד יש סיכוי מתמטית. כדורגל הוא משחק חסר רחמים, אי אפשר להישאר שמח על הישגי עבר ולהימנע מביקורות, צריך תמיד להמשיך לעבוד קשה. עם זאת, שנת 2017 הייתה שנה בלתי נשכחת עבורנו.

"למען האמת, לא אהבתי את המחצית השנייה. אנחנו מרגישים חרא מלהפסיד בקלאסיקו, אבל יותר מזה מהדרך שבה שיחקנו. זה גורם לך לחשוב. נהיה חייבים להמשיך להילחם, ואף אחד לא עושה את זה יותר טוב מריאל מדריד.

"התקרית עם סוארס? בברצלונה יגידו שצריך לשלוח אותי לכלא. ההפסד היום לא ימחוק את כל מה שהשגנו ב-2017, זו הייתה עונה היסטורית ובלתי נשכחת עבורנו".

שחקן ברצלונה ליואנל מסי ללא נעל. טוויטר, צילום מסך
הוא יכול לבשל גם בלי נעל. ליאונל מסי/צילום מסך, טוויטר

המספרים

* לראשונה בתולדותיה, ברצלונה השיגה רצף של שלושה ניצחונות ליגה בברנבאו. היא השנייה שעושה את זה אחרי אתלטיקו מדריד.

* במאבק על מלך השערים של אירופה לשנת 2017, ליאונל מסי עלה ל-54 שערים וניצח את כריסטיאנו רונאלדו, אדינסון קבאני ורוברט לבנדובסקי שנעצרו על 53. רק הארי קיין, שכבש 50 שערים ועוד צריך לשחק פעמיים, יכול לעקוף אותו.

* מסי הוא שיאן משחקי הקלאסיקו עם 25 שערים ו-13 בישולים (ב-37 משחקים).

* בזכות האסיסט לאלש וידאל בתוספת הזמן, מסי הגיע ל-200 בישולים במדי ברצלונה בכל המסגרות.

* מסי כבר עם 15 שערים בקריירה בברנבאו, כמו שכבש בוויסנטה קלדרון. רק בקאמפ נואו (306) יש לו יותר.

השיאים של ליאו מסי

תמונות המשחק

הכל מוכן למשחק הגדול/רויטרס

שחקני ברצלונה מצייצים

לאו מסי מתענג: חג שמח

האם אלש וידאל הקניט את כריסטיאנו?

גארי ליניקר: מי צריך את ניימאר?

אפילו הבן של מוריניו חגג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully