וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זקן יישאר מאמן בית"ר ירושלים, הסמכויות של גיל לבנדה יורחבו

20.12.2017 / 20:18

אלי אוחנה נפגש עם המאמן ועוזרו והודיע להם על ההחלטה. לבנדה יהיה שותף להעברת האימונים וניהול המשחקים. אוחנה הבהיר: "לא מרוצה מהיכולת". קנס ע"ת לקונטה שטס לצרפת ללא אישור לפני כחודש

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מחזיק זכויות הניהול בבית"ר ירושלים, אלי אוחנה, שוחח היום עם מאמן הקבוצה בני בן זקן ולאחר מכן כינס לשיחה גם את שאר הצוות המקצועי הכולל את העוזר גילי לבנדה, מאמן הכושר שלומי ודררו והסקאוט ניר אפרתי. בשיחה הבהיר אוחנה שהוא לא מקבל את הנתק בין בן זקן לשאר הצוות והוא דורש שיתוף פעולה. אוחנה גם מסר שהוחלט כי הסמכויות של בן זקן ולבנדה יהיו שוות ולבנדה יעבוד איתו בשיתוף פעולה מלא בניהול האימונים והמשחק. בן זקן קיבל את דברי אוחנה והצדדים סיכמו על יציאה לדרך חדשה.

אוחנה גם הבהיר לבן זקן והצוות: "אני לא מרוצה מאיך שהקבוצה נראית. אנחנו לא מצליחים לשחק כדורגל, לא מניעים כדור ולא נראים כמו קבוצה. במשחק האחרון נעשו שינויים תוך כדי משחק ולא היה ברור לי מה אנחנו מנסים לעשות. גם נראה שהשחקנים מבולבלים מהשינויים האלה. לשחקנים יש אחריות לא פחות ממכם, אבל אתם הצוות המקצועי ואתם צריכים להוביל. לא יכול להיות שבית"ר ירושלים תיראה ככה, אפשר להפסיד למכבי תל אביב אבל לא להיראות ככה".

בתוך כך, שחקן בית"ר ירושלים אנטואן קונטה עמד היום (רביעי) לוועדת משמעת פנימית בתוך המועדון בעקבות עבירת המשמעת אותה ביצע לפני כחודש (טיסה לצרפת). מהמועדון נמסר כי הוא מבין ומתחשב במצב העדין והרגיש בו היה השחקן לכן, הוא נענש בקנס על תנאי בלבד. מבית"ר נמסר: "חשוב לנו שהשחקן ירגיש טוב ויידע כי מבינים את מצוקותיו האישיות. עם זאת, הובהר לשחקן כי לא תינתן אפשרות להישנות העבירה. אנו מניחים את העניין מאחורינו ומתרכזים במשימות המקצועיות של המועדון בהן לקונטה יש חלק חשוב".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים עשויה לפנות לקרית שמונה בנוגע לקרלוס קוויאר
קבוצות הצמרת דולקות אחר אינברום, באשדוד מקווים "שיחזור הביתה"
כשהסטטיסטיקה מתיישרת: מכבי תל אביב הוכיחה שזו ליגה של שתי קבוצות

בני בן זקן, גיל לבנדה, בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
השאירו את המתיחות מאחור? בן זקן ולבנדה/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully