וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים עשויה לפנות לקרית שמונה בנוגע לקרלוס קוויאר

20.12.2017 / 10:55

בבירה לא מאמינים שמכבי תל אביב תסכים לשחרר את טל בן חיים ושמו של בלם קרית שמונה עלה על הפרק עם אפשרות לטרייד. במועדון מנסים לפתור את הנתק בין בני בן זקן לצוות המקצועי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים מעוניינת לצרף בלם בינואר ובמועדון שוקלים לפנות לעירוני קרית שמונה בנוגע לקרלוס קוויאר. בקבוצה לא התלהבו מהזרים בהם צפו עד כה ועשויים לפנות לאיזי שרצקי בנוגע לאפשרות של טרייד בין שחקנים, כשהספרדי הוותיק יעשה את הדרך לבית וגן.

קוויאר בן ה-36 הצטיין במדי מכבי פתח תקוה בעונה שעברה ובקיץ האחרון חתם בקרית שמונה. ברזומה גם של עשרות הופעות בפרמיירליג במדי אסטון וילה וסנדרלנד ובנוסף הוא שיחק ארבע עונות בליגה הבכירה בספרד (אוסאסונה) ועונה אחת בפרמיירליג הסקוטית (ריינג'רס).

אם קוויאר (או כל בלם זר אחר) יצטרף לבית"ר, היא תצטרך לוותר על אחד הזרים, כשככל הנראה פול אדגר יושאל. בבירה היו מעדיפים בלם ישראלי והשם החם הוא טל בן חיים, אך נכון לעכשיו הנחת העבודה היא שמכבי תל אביב לא תשחררו ליריבה לצמרת.

עוד בנושא:

מעמדו של בני בן זקן התערער
בני בן זקן: "היו הרבה משחקים שראו קבוצה מאומנת"
ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את בית"ר ירושלים

איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים מול קרלוס קוויאר שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
בקרוב ביחד? קוויאר ושכטר/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים רוצים להתחזק גם בחלוץ הישראלי ונבדקת האפשרות לשאול את אור אינברום מגנט הבלגית. השחקן הצעיר משחק כעת כמושאל במאריבור, אך זו כבר הודיעה שתסכים לשחררו. בסביבתו של אינברום הבהירו כי בית"ר ירושלים היא האופציה המועדפת עליו, אבל במועדון לא ממהרים ולפני הכול רוצים לפתור את הבעיות בצוות המקצועי.

אלי אוחנה ואלי טביב ערכו לא מעט שיחות מאז משחק ההפסד למכבי תל אביב וספגו לא מעט ריקושטים בנוגע לבעיות בצוות המקצועי. הנתק בין בני בן זקן לגילי לבנדה ולשאר הצוות מבעבע ובבית"ר יודעים כי כך הדברים לא יוכלו להימשך. אלי אוחנה צפוי לשוחח עם בן זקן וכל אנשי הצוות וגורם בבית"ר אמר אתמול: "או שיעבדו פה בשיתוף פעולה, או שיהיו שינויים".

הקבוצה חוזרת להתאמן היום לקראת משחק החוץ באשדוד. יוסי בניון ייעדר בשל מתיחה והוא יעבור בדיקת אולטרסאונד. אנטואן קונטה עשוי לרדת לספסל בגלל היכולת החלשה שהוא מפגין לאחרונה וגם בשל רגישות בשריר. בוריס קליימן יחזור לשער לאחר שהחלים באופן כמעט מלא מהפציעה.

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים: מעמדו של בני בן זקן התערער

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully