וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בן זקן: "היו הרבה משחקים שראו קבוצה מאומנת"

19.12.2017 / 8:05

מאמן בית"ר ירושלים התייחס לביקורות נגדו: "אנחנו קבוצת ההתקפה הטובה בליגה, מי שרוצה לחפש את הרע תמיד ימצא אותו". אנטואן קונטה עשוי לרדת לספסל, אכזבה כללית מהיכולת של הזרים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

1. התלהבות גדולה הייתה בבית"ר ירושלים ביממה שלפני המשחק נגד מכבי תל אביב. ההפסד של הפועל באר שבע בנתניה והאפשרות לעלות למקום הראשון גרמו לאנשי המועדון ולשחקנים להאמין כי זהו משחק שניצחון בו יכול לשנות את העונה. בפועל, בית"ר חזרה לאותן בעיות ישנות. קבוצה שלא מצליחה לשחק יותר מדי כדורגל, מתקשה להניע כדור או ללחוץ ובאופן כללי לא נראית כקבוצה שראויה להיאבק על התואר. איך אמר אחד מאנשי בית"ר בסיום: "אנחנו צריכים שתהיה לנו דרך וכיוון לפני שנסמן מטרות. מי שמצפה מהקבוצה להתמודד על האליפות במצבה הנוכחי הוא לא ריאלי, צריך להבין אם מאמינים בצוות המקצועי , עם מי משחקני הסגל הזה יוצאים למלחמה וכמובן להתחזק בינואר".

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה את בית"ר ירושלים 1:2 בטדי
בן זקן בסיום: "הרגשנו טוב, אבל גול אחד טרף את הקלפים"
אבי ריקן יקבל הצעה להאריך את חוזהו במכבי תל אביב

בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"כשרוצים לחפש את הרע תמיד מוצאים. בני בן זקן/ברני ארדוב

בני בן זקן מקבל גיבוי מקברניטי המועדון, אך בכל מקרה, בבית"ר רוצים לראות שיפור ביכולת ואם היא לא תבוא גם מעמדו של בן זקן יהיה מעורער: "אפשר להפסיד לקבוצה כמו מכבי תל אביב בבית, זה אפילו ריאלי בפערי התקציבים, אבל אסור להיראות ככה, גם נגד מכבי וגם נגד באר שבע אסור היה להיראות כמו שנראינו", אמרו בבית"ר.

בן זקן הודה בכך בסיום ואמר: "אנחנו צריכים להשתפר ולשחק יותר טוב. הייתה לנו מחצית ראשונה רעה גם נגד באר שבע וגם נגד מכבי תל אביב ואני לא בורח מזה. נצטרך לבדוק את עצמנו, לשפר דברים ולבוא טובים יותר למשחק הבא".

בן זקן נשאל על הביקורות הגורסת כי אינו משפיע על הקבוצה והיא נראית לא מאומנת, ואמר: "כשרוצים לחפש את הרע תמיד מוצאים. גם אתמול, היה חצי ראשון רע ובחצי השני השחקנים אספו את עצמם. עשינו 2:1 ואם יוסי לא מותח שריר אולי גם אנחנו עושים את ה-2:2. יודעים ששיחקנו רע אבל יש לנו הרבה דברים טובים גם לקחת. היו הרבה משחקים שראו קבוצה מאומנת, שיחקנו טוב, ניצחנו משחקים לא פשוטים, אם היינו מנצחים היום היינו מקום ראשון, אנחנו קבוצת התקפה הכי טובה בליגה, מי שרוצה לחפש רק דברים רעים ימצא אותם אבל אני לא מתעסק בזה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים מול שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"לא דומה לשחקן שהיה כאן שנה שעברה". אנטואן קונטה/ברני ארדוב

2. אנטואן קונטה הוחלף במחצית לאחר שהתלונן על רגישות בשריר, אך בבית"ר ירושלים הבהירו כי היה יוצא גם ללא הפציעה. בבית"ר ישנה אכזבה גדולה מהצרפתי ומהגישה שלו וייתכן כי גם במידה ויהיה כשיר הוא יירד לספסל כבר במשחק הבא. קונטה ספג אתמול ביקורת גם משחקנים, שאמרו: "הוא מטייל על המגרש, עוברים אותו כאילו הוא לא קיים, זה לא דומה לשחקן שהיה כאן שנה שעברה".

בן זקן אמר בנושא קונטה: "זה לא רק שהוא לא היה טוב, הוא גם היה עם רגישות בשריר והיה לך זה חלק בחילוף שלו. ללא קשר הוא לא היה טוב אבל השיקול להחליף אותו כלל גם מצבו הרפואי". באופן כללי, בבית"ר היו מאוכזבים מכל מצבת הזרים כולל מרסל הייסטר, סאבו, ז'אורז'יניו וקלאודימיר, שהרבה לאבד כדורים בחלק הראשון של המשחק: "יותר מדי שחקנים לא הגיעו למשחק, בעיקר הזרים שמהם מצפים ליותר. אולי יש שחקנים שהם יותר מדי בטוחים בהרכב, נצטרך לחשוב על זה" אמרו בבית"ר. יוסי בניון סובל ככל הנראה ממתיחה וצפוי להיעדר מהמשחק באשדוד.

איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"הוא לא השתולל". טל כחילה עם איתי שכטר/ברני ארדוב

3. טל כחילה אמר בסיום: "אני לא חושב שבגלל משחק אחד אפשר להפסיק לדבר על אליפות. זאת המטרה ואנחנו נמשיך איתה. התחלתי את החצי הראשון לא טוב, נתנו להם יותר מדי כבוד. בחצי השני היינו הרבה יותר בית"ר ירושלים ואנחנו מקווים שזה מה שניקח איתנו למשחק הבא. קיבלנו גול מהיר שהימם אותנו קצת ורק בחצי השני חזרנו לעצמנו. חצי שני לחצנו, לא נתנו להם לזוז אבל לא היינו חדים כדי לגמור עם שיוויון"

על התגובה הנזעמת של איתי שכטר אחרי השער השני אמר כחילה: "הוא לא השתולל אלא ניסה להרים ולעודד את כולם שנחזור למשחק".

דוד קלטינס שחקן בית"ר ירושלים עם טל כחילה. ברני ארדוב
"הגול המהיר הימם אותנו". טל כחילה/ברני ארדוב

4. דייויד בויסן נכח אתמול בטדי וצפוי להצטרף לאימוני הקבוצה במהלך השבוע. הוא יעמוד לרשות הקבוצה רק לאחר פתיחת חלון ההעברות בינואר. מי שצפוי לעזוב הוא אמיר עגייב שלא נכלל אפילו ב-20 השחקנים שהוזמנו למשחק. גם אור ועקנין שבמרבית המשחקים נמצא מחוץ לסגל צפוי לחפש קבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully