וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בן זקן: "לפני המשחק הרגשנו טוב, אבל גול אחד טרף את הקלפים"

18.12.2017 / 23:05

מאמן בית"ר ירושלים טען שהשער המוקדם שספגה קבוצתו בהפסד למכבי תל אביב השפיע לרעה על היכולת של שחקניו. בן זקן הוסיף: "אנחנו קבוצת צמרת מתחילת העונה וראויים להיות שם"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים איבדה הערב (שני) הזדמנות לעלות אל המקום הראשון. הקבוצה של בני בן זקן הפסידה 2:1 בבית למכבי תל אביב במסגרת המחזור ה-14 והראשון בסיבוב השני בליגת העל, ספגה הפסד ראשון אחרי שלושה משחקים ונותרה במקום השלישי עם 27 נקודות. קלאודמיר כבש את השער היחיד של בית"ר בדקה ה-56 וצימק אחרי שערים של אבי ריקן (1) וניק בלקמן (42).

עוד בנושא:
בית"ר ירושלים הפסידה 2:1 למכבי תל אביב

בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"היה לנו משחק לא טוב". בן זקן/ברני ארדוב

המאמן בני בן זקן אמר בסיום: "אני חושב שאחרי מחצית ראשונה כל כך גרועה, יצאנו עם טעם משופר. משחק לא טוב שלנו בלשון המעטה. היה קשה להתרומם. במחצית איכשהו זה קרה. גול בדקה הראשונה? זה הכדורגל. השחקנים התרוממו בחצי השני. לא היה חסר גם שנשווה. בגדול משחק לא טוב. אנחנו קבוצת ההתקפה הטובה בליגה. אי אפשר להגיד שאנחנו לא אטרקטיביים. יש לנו מגבלות שאנחנו צריכים לאלתר. אם היינו מנצחים היינו עולים למקום הראשון. זה לא דבר של מה בכך. דיברנו על זה שהמקום הראשון אפשרי. זה הרגיש טוב לפני המשחק, אבל גול אחד טרף את הקלפים. אנחנו בצמרת מתחילת השנה. אנחנו שם וראויים לזה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully