וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני קרוס: "העונה עדיין ארוכה, אבל חייבים לנצח את ברצלונה"

קשר ריאל מדריד סיפק ראיון ל"בילד" לפני הקלאסיקו הגדול: "אנחנו במרחק 11 נקודות מהפסגה, אבל יש לנו משחק פחות וזה אפשרי. הכדורגל בנוי על יריבויות כמו בין מסי לרונאלדו"

one

ריאל מדריד עומדת בפני רגע קריטי בעונה שלה. היא תפגוש ביום שבת את ברצלונה לקלאסיקו הגדול (14:00, שידור בערוץ ONE) כשהיא יודעת שניצחון עשוי להחיות את שאיפות האליפות שלה. הבלאנקוס חוזרים לליגה אחרי שזכו בפעם השנייה ברציפות באליפות העולם למועדונים וקשרה של אלופת אירופה וספרד, טוני קרוס, דיבר לקראת המשחק ב"בילד" הגרמני.

"העונה עדיין ארוכה. אנחנו במרחק 11 נקודות מהפסגה אבל יש לנו משחק פחות. זה עדיין אפשרי" אמר קשר נבחרת גרמניה. "אם אנחנו רוצים להישאר בעניינים אנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה". קרוס גם דיבר על היריבות בין ליאונל מסי לכריסטיאנו רונאלדו: "הכדורגל בנוי על יריבויות כאלה. זה דוחף את השחקנים ואת הקבוצות לרצות יותר".

קרוס סיכם את הנושא ואמר: "לא צריך לדבר הרבה על רונאלדו ומסי, כולם מכירים אותם. גם לא צריך להתייחס יותר מדי למשחק, כולם מבינים את החשיבות. אני חושב שכריסטיאנו נמצא בכושר טוב יותר בזמן האחרון. הזכייה בכדור הזהב הגיעה לו והוא כבש עבורנו שערים קריטיים בשלב הבתים של ליגת האלופות ובגביע העולם לקבוצות. נשמח לקבל ממנו עזרה גם בליגה".

עוד בנושא:

דיווח: אתלטיקו מדריד תתלונן לפיפ"א על פניית ברצלונה לאנטואן גריזמן
סרחיו ראמוס: "כריסטיאנו רונאלדו ייזכר כאחד הגדולים בהיסטוריה"
"מאמה מיה": ספרד נלהבת מביצועי ברצלונה, אלקסאר יחמיץ את הקלאסיקו

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
"נשמח לקבל ממנו עזרה גם בליגה". כריסטיאנו רונאלדו חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully