וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה בקריאה לקבוצות הפרמיירליג: תמנעו את חתימת ואן דייק בסיטי

מאמן צ'לסי מאיץ בקבוצות הגדולות באנגליה להקדים את המוליכה במאבק על בלם סאות'המפטון: "אם סיטי תיקח את כל הטובים, יהיה לנו קשה להילחם. כל מועדון צריך להסב לזה את תשומת לבו"

אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי. רויטרס
תצילו את הפרמיירליג, תחתימו את ואן דייק. קונטה/רויטרס

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה מאיץ בקבוצות הפרמיירליג לעמוד בדרכה של מנצ'סטר סיטי ולעשות הכל כדי להקדים אותה בניסיונה להחתים את וירג'יל ואן דייק. בלם סאות'המפטון היה מבוקש מאוד על ידי ליברפול ולא מעט קבוצות אחרות במהלך הקיץ האחרון, אבל "הקדושים" סירבו לשחררו. בשבת האחרונה ואן דייק סופסל במשחק הקבוצה מול צ'לסי, ומאמן סאות'המפטון מאוריסיו פלגרינו הודה שהוא עשוי לעזוב בינואר.

כעת קונטה מאיץ בכל קבוצה בליגה האנגלית שרוצה את ואן דייק לעשות את המקסימום להחתימו, כדי שמנצ'סטר סיטי לא תצרפו ותתחזק עוד יותר, ותגדיל עוד יותר את הפער בינה לבין שאר הקבוצות בפרמיירליג. "כל קבוצה, כל מועדון, צריך להסב לזה את תשומת לבו", אמר קונטה בהתייחסו לואן דייק, "כי אם מועדון כמו מנצ'סטר סיטי לוקח אליו את כל הטובים, יהיה לנו מאוד קשה להילחם. ולא רק באנגליה, אלא בכל אירופה".

מנגד, קונטה גם החמיא לסיטי ולהשקעה הכספית העצומה שלהם. "אם הם יכולים לעשות את זה, זה נכון עבורם, וצריך לכבד את זה", אמר האיטלקי, "כשיש לך את האפשרות להוציא כל כך הרבה כסף, יש לך את הזכות. כמובן שצריכים להיות חכמים ומוכשרים כדי להשקיע את הכסף הזה במקומות הנכונים, כי גם אפשר לבזבז כסף בצורה רעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully