וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אברטון המשיכה במומנטום עם 1:3 ביתי מול סוונסי

הטופיז רשמו ניצחון רביעי בחמשת משחקי הליגה האחרונים בזכות שערים של לוין (45+2), סיגורדסון מול האקסית (64) ורוני בפנדל (73). ספרד: צפו בבטיס מנצחת 0:2 במלאגה, עם עוד "שער רפאים"

אברטון נעלה הערב (שני) את המחזור ה-18 בפרמיירליג עם ניצחון 1:3 מול סוונסי. הקבוצה של סם אלרדייס השיגה ניצחון שלישי בארבעת המחזורים בהם הוא המאמן שלה ורביעי בחמשת המחזורים האחרונים וברחה באופן סופי מהתחתית בדרך למקום התשיעי עם 25 נקודות וכשהפנים שלה כלפי מעלה. סוונסי נותרה במקום האחרון עם 12 נקודות בלבד.

דווקא הברבורים היו אלה שכבשו את השער הראשון במשחק. זה קרה בדקה ה-35 אחרי שתומאס קארול מצא את לירוי פר, שדחק מול שער ריק פנימה את ה-0:1. אברטון הצליחה לאזן בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. ארון לנון ספק הוכשל ברחבה בדקה ה-45+2. ויין רוני בעט את הפנדל לא מספיק טוב ונבלם את לוקאש פביאנסקי, דומיניק קאלברט לוין הגיע ראשון אל הכדור החוזר ובעט פנימה את ה-1:1. גילפי סיגורדסון הצליח להשלים את המהפך בדקה ה-64 עם שער מול האקסית. האיסלנדי קיבל מרוני, הסתדר עם השומר שלו ובעט מ-22 מטר לפינה הרחוקה את ה-1:2. השלישי הגיע בדקה ה-73 כשהפעם רוני כן הצליח לכבוש מהנקודה הלבנה אחרי שג'ונג'ו קני ספק הוכשל ברחבה וזה 1:3.

ויין רוני שחקן אברטון. רויטרס
עוד ניצחון. רוני/רויטרס

מלאגה – ריאל בטיס 2:0

במשחק שנעל את משחקי המחזור ה-16 בליגה הספרדית, ריאל בטיס רצתה להתאושש מ-6 משחקים רצופים ללא ניצחון והצליחה לעשות זאת, כשגברה 0:2 בחוץ על מלאגה. סרחיו לאון (24) ו-ויקטור קמארסה (50) כבשו לזכות האורחים. הניצחון העלה את בטיס למקום ה-8 בטבלה כשבמאזנה 21. מלאגה, שניצחה במחזור הקודם 0:2 את ריאל סוסיאדד, נשארת מתחת לקו האדום עם 11 נקודות ותצטרך לצבור נקודות בקרוב אם היא לא רוצה להסתבך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully