וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסגל חסר במיוחד: הפועל חולון תתארח במונאקו

18.12.2017 / 16:38

הסגולים ינסו לרשום הפתעה גדולה כשיתארחו בצרפת אצל מוליכת בית א' (ג', 19:30, ספורט 5+) שטרם הפסידה העונה בליגת האלופות. גיא פניני לא יצא עם הקבוצה למשחק

one
שחקן הפועל חולון גיא פניני. ברני ארדוב
נשאר בארץ. פניני/ברני ארדוב

הפועל חולון תמשיך את המסע האירופי שלה מחר (שלישי) כשתתארח במונאקו אצל הקבוצה המקומית (19:30, שידור ישיר בספורט 5+). הסגולים הגיעו היום בבוקר למונאקו אחרי טיסת המשך באיסטנבול, ויערכו בשעות הערב את האימון המסכם לקראת המשחק. גיא פניני נשאר בישראל ולא יצא עם חולון להתמודדות וזאת בשל הפציעה שלו במפשעה. פניני אף צפוי לקבל מנוחה בשמינית גמר גביע המדינה נגד מכבי הוד השרון. מנגד, שלומי הרוש וטו הולוואי, שלא ישחקו גם הם נגד הצרפתים, יצאו עם הקבוצה למשחק.

חולון אמנם מדורגת במקום השישי בבית א' של ליגת האלופות עם מאזן של שני ניצחונות ושישה הפסדים, אך במרחק די משמעותי מהקבוצות שמעליה, כך שסיכוייה לעלות לשלב השני של המפעל הם לא גדולים. מנגד חולון עדיין יכולה לעלות לשמינית גמר היורופקאפ אם תצליח לסיים במקום השישי את הבית.

מונאקו מדורגת ראשונה בבית א' במאזן של שמונה ניצחונות בשמונה משחקים כשהיא מנצחת בהפרש ממוצע של 17.6 נקודות. את חולון הביסה מונאקו די בקלות בסיבוב הראשון 56:85 בישראל. מי שמובילים את הקבוצה הצרפתית, שאף מוליכה את הטבלה במדינתה, הם שחקן הפנים הבוסני אלמדין קיקאנוביץ' והגארד האמריקאי ג'ראלד רובינסון, ששיחק בעבר בגלבוע/גליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully