וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "הייתי זוכה בהרבה יותר כדורי זהב מרונאלדו ומסי"

דייגיטו סיפק פנינים בראיון בספרד: על רונאלדו ("הוא הכדורגלן הגדול בהיסטוריה? שיפסיק לדבר שטויות"), מסי ("חסר לו משהו כדי להיות מראדונה") ואמבפה ("אמרתי לפלורנטינו פרס להחתים אותו")

one

קצת יותר משבוע חלף מאז זכה כריסטיאנו רונאלדו בכדור הזהב בפעם החמישית בקריירה והצהיר - "אני הכדורגלן הגדול בהיסטוריה". כעת מגיעה התשובה של אחד השחקנים שמקומו בספר דברי הימים של הכדורגל העולמי לא מוטל בספק, דייגו מראדונה. כרגיל, התשובה של אליל ההמונים הארגנטינאי הייתה חדה וישירה.

"רונאלדו אמר שהוא הכדורגלן הגדול בהיסטוריה? מקווה בשבילו שהוא אמר את זה בצחוק, שיפסיק לדבר שטויות", אמר דייגיטו בראיון ל"אס". "מבחינתי, אלפרדו די סטפנו, יוהאן קרויף או ליאונל מסי גדולים ממנו".

המונולוג האופייני של מראדונה נמשך, והביקורת לא פסחה גם על מסי עצמו. "למסי חסר משהו כדי להיות מראדונה. זה משהו שאי אפשר לקנות בכסף, מן איכות פנימית שיש לך או אין לך. אני אוהב את ליאו, אבל הוא לא יכול לשבת מול 20 שחקנים בחדר ההלבשה, לדבר לליבם ולתת להם מוטיבציה כמו שאני נהגתי לעשות. אם היו מבקשים ממנו לעשות את זה, הוא היה עומד מול השחקנים ואומר להם, 'מה אתם רוצים לשאול אותי?'. הם היו שואלים את השאלות, לא הוא"

עוד הוסיף מראדונה ש"אין לי ספק שאם הייתי משחק בעידן הנוכחי, הייתי זוכה ביותר כדורי זהב מכריסטיאנו רונאלדו או מסי. בכל מקרה, הפרס הזה כבר הפך להיות משעמם. בכל שנה הוא מוענק לרונאלדו או מסי, וזה כבר מתחיל להיות חסר טעם".

כמו כן, סיפר הארגטינאי האגדי כי נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס התייעץ איתו בקיץ האחרון בנוגע לרכישתו של קיליאן אמבפה. "אמרתי לפלורנטינו שהוא חייב לקחת אותו, אבל הוא ענה לי - 'אתה יודע שכבר יש לי את כריסטיאנו, אז זה בלתי אפשרי...".

ליאונל מסי עם דייגו מראדונה בטקס פרסי פיפ"א. רויטרס
רק לא מזמן מראדונה ומסי נראו אחוקים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully