וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה על דויד סילבה: "הוא חיה במגרש. המנהיג האמיתי שלנו"

מאמן מנצ'סטר סיטי מלא מחמאות לבן ארצו, שנראה נפלא בתקופה האחרונה: "הוא לא מתחבא, תמיד פנוי לקבל כדור. הוא האיש שצריך לנצח לנו משחקים והוא מוכיח שהוא יכול להיות הכוכב"

עריכת וידאו: מתן חדד

מנצ'סטר סיטי נראית נהדר. הניצחון שלה אתמול (רביעי) 0:4 על סוונסי קבע שיא חדש של 15 ניצחונות פרמיירליג רצופים. הוא גם שמר עבור הסיטיזנס על מרווח של 11 נקודות מהדולקת אחריה בפסגה, מנצ'סטר יונייטד, שנמצאת במקום השני עם 38 נקודות. פפ גווארדיולה דיבר על הצלחת קבוצתו כשהוא שם דגש מיוחד על בן ארצו, דויד סילבה, שכבש ארבעה שערים בשלושת המשחקים האחרונים של סיטי.

"דויד שחקן תחרותי, היכולות שלו ידועות לכולם, אין עליהן ספק. אפילו בחור עיוור יכול לראות זאת. אבל אנשים שלא מכירים אותו באמת לא יכולים לתאר לעצמם עד כמה הוא באמת תחרותי" אמר המאמן, שהוסיף: "הוא בחור עם סגנון, אבל במגרש הוא חיה. מהאנשים הכי תחרותיים שהכרתי, תמיד רוצה לנצח ולכבוש".

עוד בנושא:

גארי ליניקר צייץ ביקורת נגד חיילי צה"ל ועורר סערה ברשת
פפ גווארדיולה: "15 ניצחונות? העיקר שאנשים נהנים לצפות בנו"
חשש שאריק באי גמר את העונה. מוריניו: "הפציעה נראית רצינית"

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי (מימין) עם דויד סילבה. רויטרס
"אני מאושר עבורו". גווארדיולה עם סילבה/רויטרס

גווארדיולה הוסיף: "חשוב לנו שחוץ מהחלוצים שלנו, גם שחקני הקישור ההתקפי והכנף כובשים שערים. אני מאושר עבור דויד, הוא לא שחקן שידוע כסקורר גדול אבל יש לו הזדמנויות רבות למצוא את הרשת. הוא המנהיג האמיתי שלנו. הוא לא מתחבא על המגרש, תמיד פנוי לקבל כדור ולהתחיל מהלך. דיברתי איתו על זה הרבה, אמרתי לו שהוא האיש שצריך לכבוש ולנצח לנו משחקים. יש לו הכל. הבעיה שלו היא שהוא לפעמים חושב רק על המסירה, אבל במשחקים האחרונים הוא מראה שהוא יודע גם להיות הכוכב".

סילבה, שמשחק בסיטי מאז עונת 2010/11, שותף העונה ב-21 משחקים בכל המסגרות, כבש 5 שערים ובישל 10 נוספים, והוא אחד מהשחקנים הכי חשובים בקבוצה המלהיבה ממנצ'סטר. הוא מכהן כקפטן משני במשחקים בהם הקפטן וינסנט קומפאני לא יכול לשחק, וישנם קולות במועדון שישמחו לתת לו את הסרט באופן קבוע.

עוד באותו נושא

גארי ליניקר צייץ ביקורת נגד חיילי צה"ל ועורר סערה ברשת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully