וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי ליניקר צייץ ביקורת נגד חיילי צה"ל ועורר סערה ברשת

כדורגלן העבר פרסם סרטון בו נראים חיילים ישראלים עוצרים נערים פלסטינים והוסיף לכך את הכיתוב "מחליא". תומכי ישראל הגיבו במתקפה: "מדובר במאבק בטרור. המצולמים לא כאלו תמימים"

גארי ליניקר, כדורגלן עבר של נבחרת אנגליה. רויטרס
נכנס לשדה מוקשים. ליניקר/רויטרס

כדורגלן העבר גארי ליניקר עורר סערה גדולה לאחר שצייץ בטוויטר סרטון בו נראים חיילים ישראלים כשהם עוצרים נערים פלסטינים והוסיף לדברים את הכיתוב "מחליא".

הדברים עוררו מחלוקת גדולה כשגולשים פלסטינים הביעו תמיכה בליניקר בעוד תומכי ישראל תקפו בחריפות את כדורגלן העבר שנחשב היום לאחד מפרשני הכדורגל החשובים בממלכה.

פיטר לרנר ששירת כקצין בדובר צה"ל השיב לליניקר כשכתב: "פספסת לגמרי את הנקודה. כשנערים זורקים אבנים הם מהווים סכנה לציבור. יש לעצור אותם. נכון שהווידיאו לא נעים לצפייה אבל מציג תמונה חלקית ביותר של המציאות. אתה צריך להיות יותר חכם מזה".

הסרטון שצייץ ליניקר

עורך הדין הישראלי ארסן אוסטורובסקי ניהל התכתבות עם ליניקר במהלכה כתב לו בין היתר: "ילדים? אלו צעירים המעורבים באלימות וטרור. הם לא כאלו תמימים".

מן העבר השני כדורגלן העבר שהנחה לאחרונה את טקס הגרלת המונדיאל זכה לשבחים מתומכי העמדה הפלסטינית. הפרשן מוחמד שאפיק השיב לליניקר: "אני מצדיע לך על המחויבות שלך לאנושיות ועל התמיכה שאתה מעניק לילדים הפלסטינים. מגיע לך כבוד ענקי".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully