וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוונסי - מנ' סיטי 4:0, מנ' יונייטד - בורנמות' 0:1

סילבה (27 ו-53), דה בראונה (34) ואגוארו (85) סידרו למוליכה עוד ניצחון קל. שער של לוקאקו סידר לשדים האדומים ניצחון לא מרשים. רק 0:0 לליברפול בבית מול ווסט ברומיץ' ולארסנל מול ווסטהאם. טוטנהאם ניצחה 0:2 את ברייטון, כיאל וחמד פתחו והוחלפו

דויד סילבה שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג. רויטרס
חוגגים יתרון נינוח/רויטרס

המחזור ה-17 בפרמיירליג ננעל הערב (רביעי) עם שבעה משחקים. במוקד מנצ'סטר סיטי טיילה ל-0:4 קל מאוד בחוץ מול סוונסי. מנצ'סטר יונייטד התקשתה מאוד לנצח 0:1 בבית את בורנמות', טוטנהאם עשתה את שלה עם 0:2 מול ברייטון, שם תומר חמד ובירם כיאל פתחו בהרכב והוחלפו. ארסנל המשיכה לאכזב וסיימה ב-0:0 מול ווסטהאם.

עוד בנושא:
מיכאל יוכין מסכם את הדרבי של מנצ'סטר

סוונסי - מנצ'סטר סיטי 4:0

ניצחון 16 ב-17 משחקי ליגה, 15 ברציפות, 52 שערי זכות וככל הנראה פער של 11 נקודות בפסגה. הקבוצה של פפ גווארדיולה ממשיכה לשייט כל הדרך אל האליפות וממשיכה בעונה הנהדרת שלה. דויד סילבה כבש משחק ליגה שלישי ברציפות והפעם הרשית פעמיים, קווין דה בראונה הוסיף שער עם מעט מזל וסרחיו אגוארו השלים ומנצ'סטר סיטי חגגה ניצחון נוסף ובצורה קלילה מאוד. איזה כדורגל סיטי משחקת, כל כך מהיר, מסוגנן ובכזו קלילות ויעילות. תענוג. סוונסי החלשה נותר במקום האחרון בליגה.

דקה 27: גול! ברננדו סילבה הגביה משמאל, ההגנה של סוונסי חלמה ודויד סילבה בעט מקרוב פנימה. הספרדי עם שער במשחק ליגה שלישי ברציפות ו-0:1 לסיטי.

דקה 34: גול! קווין דה בראונה הגביה כדור חופשי משמאל, זה עבר את כולם והלך פנימה. 0:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 53: גול! איזה שער קליל. סילבה מסר לסטרלינג, שהחזיר לו. הספרדי נותר לבד מול פביאנסקי והקפיץ פנימה את ה-0:3 של סיטי.

דקה 85: גול! אגוארו גם מצטרף לחגיגה עם שער משלו אחרי בישול של יאיא טורה, 0:4.

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל. רויטרס
אלכסיס/רויטרס

ליברפול - ווסט ברומיץ' 0:0

הקבוצה של יורגן קלופ אכזבה והשלימה תיקו שני ברציפות בליגה אחרי ה-1:1 בדרבי מול אברטון לפני שלושה ימים. הפעם היא לא הצליחה לנצח בבית את ווסט ברומיץ' החלשה, שלא ניצחה מאז אמצע אוגוסט. למרות זאת, ליברפול נותרה חמישית עם 31 נקודות, ווסט ברומיץ' עלתה מעל הקו האדום עם 14.

מנצ'סטר יונייטד - בורנמות' 0:1

שלושה ימים אחרי ההפסד בדרבי, השדים האדומים שוב לא הרשימו, אבל שער אחד של רומלו לוקאקו בנגיחה סידר להם שלוש נקודות שהותירו אותם מרחק 11 נקודות מסיטי והגדילה את הפער שלהם מצ'לסי השלישי לשלוש נקודות. בורנמות' ירדה אל המקום ה-14 עם 16 נקודות בלבד ויכולה להרגיש מאוכזבת אחרי שהגיעה לכמה מצבים מסוכנים בדקות הסיום וראתה את השדים האדומים בעיקר מתגוננים.

דקה 25: גול! חואן מאטה הגביה משמאל, רומלו לוקאקו עלה גבוה ונגח פנימה את ה-0:1 של מנצ'סטר יונייטד.

טוטנהאם - ברייטון 0:2

מחזור שני ברציפות שבו טוטנהאם מנצחת ורואה את ארסנל וליברפול מועדות. הפעם היא לא ממש הרשימה ובקושי ניצחה בבית את ברייטון החלשה, וגם זה משער שכולו מזל ומעוד שער מאוחר, אבל ניצחון זה ניצחון והקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו טיפסה אל המקום הרביעי עם 31 נקודות. מנגד, תומר חמד (72 דקות) ובירם כיאל (78) פתחו בהרכב של ברייטון, ששוב הפסידה והיא כרגע במקום ה-13 עם 17 נקודות, שלוש בלבד מעל הקו האדום. עבור כיאל זו הייתה הופעת הבכורה בפרמיירליג, אבל הוא וחמד לא הצליחו להטביע את חותמם על המשחק.

דקה 40: גול! סרז' אורייה קיבל כדור בימין וניסה להגביה לרחבה, זה הלך לחיבורים הרחוקים וזה 0:1 לטוטנהאם. הרבה מזל למגן מחוף השנהב ושער בכורה שלו אצל התרנגולים.

דקה 88: שער! כריסטיאן אריקסן הגביה מימין, יונג מין סון נגח ממש מגובה הדשא נהדר וקבע 0:2.

ווסטהאם - ארסנל 0:0

הקבוצה של ארסן ונגר ממשיכה לאכזב ולשמוט נקודות וסגרה משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון וזה משחק חוץ תשיעי שלה העונה כשהיא משיגה בהם רק תשע נקודות. כך אי אפשר לרוץ אפילו למקום בין ארבע הראשונות. ואכן, ארסנל ירדה עד המקום השביעי כשאפילו ברנלי מקדימה אותה. נקודת האור היחידה מבחינתה היא שהפערים בין שש הקבוצות שמאחורי מנצ'סטר סיטי לא גדולים.

דקה 90: הזדמנות מסוכנת לווסטהאם מול ההגנה החולמנית של ארסנל, חאבייר הרננדס המחליף בעט טוב אבל לרוע מזלו הכדור פגע במשקוף וירד על קו השער ולא מאחוריו.

משחקים נוספים:
ניוקאסל - אברטון 1:0
לניוקאסל: ג'ונג'ו שלבי (הורחק, 89), לאברטון: ויין רוני (27)

סאות'המפטון - לסטר 4:1
לסאות'המפטון: דושאן טאדיץ' (61), ללסטר: ריאד מחרז (11), שינג'י אוקזאקי (32 ו-69), אנדי קינג (38)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סרז' אורייה שחקן טוטנהאם. רויטרס
אורייה חוגג/רויטרס
בירם כיאל שחקן ברייטון (משמאל) מול הארי קיין שחקן טוטנהאם. GettyImages
כיאל וברייטון הפסידו/GettyImages
רומלו לוקאקו שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לוקאקו חוגג/רויטרס
תומר חמד שחקן ברייטון לפני יאן ורטונגן שחקן טוטנהאם. GettyImages
חמד מול ורטונגן/GettyImages
ריאז מחרז שחקן לסטר. רויטרס
מחרז חוגג את השער שלו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully