וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי אינטר מחאו כפיים לפורדנונה, ספאלטי: "הגיע להם לעלות"

אחרי שהנראזורי גברו על הקבוצה מהליגה השלישית בפנדלים בגביע, האוהדים בסן סירו ידעו לתת כבוד גם למפסידים. מאמן פורדנונה: "לקחת את אינטר לפנדלים זה כמו לזכות בגביע עבורנו"

מאמן אינטר לוצ'אנו ספאלטי. AP
יפגוש את מילאן? לוצ'אנו ספאלטי/AP

באיטליה כמעט נרשמה אמש (שלישי) הפתעה עצומה בגביע, אך בסופו של דבר אינטר הצליחה לנצח 4:5 בדו קרב פנדלים, ולהדיח את פורדונונה מהליגה השלישית. הקבוצה הקטנה, שהדיחה בסיבוב הקודם את קליארי, הרשימה בסן סירו ואפילו מצאה את הקורה במחצית הראשונה.

לוצ'אנו ספאלטי נאלץ לחפש פיתרונות בהתקפה והעלה מהספסל את איבן פרישיץ', מרצלו ברוזוביץ' ומאורו איקרדי, אך זה לא עזר לקבוצה למצוא את הרשת. למעשה, זו הייתה הפעם הראשונה אחרי 19 משחקי גביע ביתיים רצופים, בה אינטר לא כבשה (מאז אפריל 2008). בסופו של דבר הצליח יוטו נגאטומו לשים ברשת את הפנדל המכריע ולשלוח את הנראזורי לרבע הגמר, שם יפגשו את המנצחת בין מילאן לוורונה (שתפגשנה הערב).

4,000 אוהדי פורדנונה שליוו את הקבוצה שלהם לסן סירו עודד את הקבוצה במשך דקות ארוכות לאחר סיום המשחק המאכזב מבחינתם, אך לא רק הם. גם אוהדי אינטר ידעו לכבד את המועדון הזעיר (מעולם לא היה באחת משתי הליגות הבכירות) שהקשה על אחת הקבוצות החזקות באיטליה, ומחאו כפיים לשחקנים המפסידים.

עוד בנושא

גביע איטלקי: אינטר נזקקה לפנדלים בשביל לעבור את פורדנונה
דיווח: ריאל מדריד מתכננת עסקה לרכישתו של מוחמד סלאח מליברפול
קונטה שוב סוגר מראש את סיפור האליפות: "להדביק את סיטי? בולשיט"

שחקני אינטר חוגגים. AP
שחקני אינטר חוגגים עם נגאטומו לאחר הפנדל המכריע/AP

"התקשינו כי לפורדנונה הייתה איכות במרכז השדה", אמר ספאלטי בסיום, "עם כל חלק במשחק שעבר, פורדנונה התלהבה יותר ויותר ולנו נעשה קשה יותר בפן הפסיכולוגי. הייתי במצב שלהם הרבה פעמים ואני יודע איזה אפקט פסיכולוגי יש לזה. אולי לא עשיתי את העבודה שלי היטב, כי שיחקנו מתחת לרמה שלנו. אולי לא היינו עירנים מספיק. השתפרנו במחצית השנייה וגם בהארכה, כאשר הם חנו את האוטובוס והגנו טוב מאוד. היה לנו קצת חוסר מזל, אבל גם להם. הייתה העפלה קשה מאוד, הכדור נהיה כבד בפנדלים. לפורדנונה הגיע לעלות".

מאמן המפסידה, לאונרדו קולוצ'י: "השחקנים היו נהדרים, לא הפסדנו את המשחק ואני לא יכול לבקש מהם יותר מזה. לקחת את אינטר לפנדלים זה כמו לזכות בגביע עבורנו. במהלך הדו קרב אפילו חשבתי שנעלה, אני מעריך את האלה שהיה להם אומץ לבעוט. ספאלטי אמר לי שהגיע לנו לעלות ואני מודה לו על הכנות. כולם היו מאוכזבים בחדר ההלבשה ואני מבין את זה, אבל הם חייבים לזכור שהפסידו רק בפנדלים למוליכת הליגה הראשונה, ואפילו הגיעו לכמה מצבי הבקעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully