וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה שוב סוגר מראש את סיפור האליפות: "להדביק את סיטי? בולשיט"

למרות שהבלוז ניצחו שלושה מארבעת המשחקים האחרונים וניצבים במרחק 11 נקודות מהמוליכה, המאמן מרים ידיים: "אין שום טעם לשקר לאוהדים שלנו, בלתי אפשרי לרדוף אחרי קבוצה כל כך טובה"

עריכת וידאו: מתן חדד

אנטוניו קונטה לא מתחרט על האמירה השנויה במחלוקת שסיפק בשבוע שעבר, אחרי ההפסד לווסטהאם ("בלתי אפשרי לזכות באליפות"). אמש (שלישי) צ'לסי שלו חזרה לנצח, כשגברה 1:3 על האדרספילד, אבל המאמן האיטלקי דבק באותה גרסה, למרות שספג ביקורות רבות, כולל מכמה פרשנים בכירים בממלכה שטענו כי אלו אמירות תבוסתניות.

"כשאתה מתחרה על האליפות עם קבוצה כמו מנצ'סטר סיטי, שמנצחת כל משחק, להדביק את הפער זו משימה בלתי אפשרית. כולם חושבים שלילי כל הזמן, אבל זה בולשיט....חייבים להיות ריאלים, ואני תמיד מעדיף לומר את האמת על פני למרוח אתכם עם עוד שקר", התוודה אמש בכנות. "לעזאזל, יש לנו פה עסק עם קבוצה שניצחה 15 משחקים מתוך ה-16 שהיו לה. איך אפשר לחשוב חיובי בצורה כזאת? איך אפשר להאמין שנדביק את הפער?"

עוד בנושא

צ'לסי ניצחה 1:3 את האדרספילד ונצמדה ליונייטד במקום השני
מוריניו שוב עוקץ בעקבות אירועי הדרבי: "הכל בגלל פערים בחינוך"
דיווח: ריאל מתכננת עסקה לרכישתו של מוחמד סלאח מליברפול

אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי. רויטרס
לא מתנצל. קונטה/רויטרס

קונטה הוסיף ש"זה לא אומר שנפסיק לרדוף אחריהם ונמשיך לתת את כל כולנו. אבל כל איבוד נקודות שלנו יהיה גורלי ועשוי לפוצץ את הבלון הזה".

אבל גם קונטה כבר אמר נואש, הוא מוצא נקודות חיוביות מהמשחק. את מרבית השבחים לאחר הניצחון גרף טיימואה בקאיוקו, שכבש את השער הראשון בדקה ה-23. "אני חושב שזה היה המשחק הכי שלו העונה", החמיא קונטה. "התחלתי לראות ממנו את מה שאני רוצה ומקווה. הוא לאט לאט מתאים את עצמו לכדורגל האנגלי, ואני לא מודאג ממנו, הוא יהיה מצוין בהמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully