וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אימובילה הורחק, טורינו ניצחה את לאציו בחוץ לראשונה מאז 1993

מלך שערי הקבוצה נגח קלות בבורדיסו וראה אדום בדקה ה-45, קבוצתו ניצלה את היתרון המספרי כדי לנצח 1:3 בזכות שערי בכורה של ברנגר, רינקון ואדרה. ספרד: 0:1 לג'ירונה על אספניול

one

טורינו השיגה הערב (שני) ניצחון ראשון על לאציו באולימפיקו מאז נובמבר 1993, כשגברה עליה 1:3 במסגרת המחזור ה-16 של הסרייה A. המארחת קיוותה להיצמד ליריבתה העירונית רומא במקום הרביעי, אבל שטות של מלך השערים שלה צ'ירו אימובילה, שנגח קלות בניקולאס בורדיסו והורחק בדקה ה-45 מול קבוצתו לשעבר, עלתה למארחת בהפסד ביתי שני העונה.

שחקני טורינו חוגגים. GettyImages
24 שנות המתנה הגיעו לסיומן. שחקני טורינו חוגגים/GettyImages

השופט פיירו ג'אקומלי ניגש למצלמות כדי לבדוק את האירוע, ראה שהיה מגע בין הראש של אימובילה לפניו של בורדיסו ושלף לעבר החלוץ כרטיס אדום ראשון מאז מאי 2014, אז עוד שיחק בטורינו. האקסית שלו ניצלה את היתרון המספרי בדקה ה-54 עם שער בכורה של אלכס ברנגר. 10 דקות לאחר מכן, הקפטן סנאד לוליץ' איבד כדור והקולומביאני תומאס רינקון שהגיע לטורינו מהיריבה יובנטוס, התקדם באין מפריע וסובב בשמאל אל הרשת מ-16 מטרים. לאציו צימקה בדקה ה-69 מרגלי לואיס אלברטו הספרדי, שפילס דרכו בין שני שחקני הגנה והקפיץ מעל סלבטורה סיריגו, אבל המחליף בן ה-20 סימונה אדרה סגר עניין עם בעיטה נהדרת בשמאל בדקה ה-73, שתי דקות אחרי שנכנס. כל שלושת המבקיעים של טורינו חגגו שערי בכורה וקבוצתם התקדמה למקום השמיני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
צ'ירו אימובילה שחקן לאציו (מימין) סופג כרטיס אדום. GettyImages
הרגע ששינה את המשחק. צ'ירו אימובילה מורחק/GettyImages

*** ספרד: הדרבי הקטן של קטלוניה הסתיים בניצחון חוץ של ג'ירונה 0:1 על אספניול. העולה המפתיעה קפצה למקום התשיעי בזכות שער של דויד טימור, שדחק מקרוב אחרי כדור קרן בדקה ה-45. אספניול במקום ה-16 ורק ארבע נקודות מעל הקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully