וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמינית גמר ליגת האלופות: ריאל מול פ.ס.ז', צ'לסי - ברצלונה

שני משחקי ענק הוגרלו כבר בשלב הנוקאאוט הראשון. עוד בהגרלה: סביליה - מנצ'סטר יונייטד, באזל - מנצ'סטר סיטי, יובנטוס - טוטנהאם, פורטו - ליברפול, שחטאר דונייצק - רומא, באיירן מינכן - בשיקטאש

שחקן ברצלונה ליאונל מסי מול צ'לסי. רויטרס
שוב הוא מול צ'לסי. ליאונל מסי/רויטרס

אחרי ששלב הבתים של ליגת האלופות הגיע לסיומו, הוגרלו היום (שני) במשרדי אופ"א בניון משחקי שמינית הגמר וסיפקו שני מפגשי ענק - ריאל מדריד נגד פריס סן ז'רמן וצ'לסי מול ברצלונה. עוד בהגרלה: יובנטוס תארח את טוטנהאם, מנצ'סטר סיטי תצא לשוויץ למפגש כפול מול באזל, פורטו נגד ליברפול, סביליה - מנצ'סטר יונייטד, שחטאר דונייצק מול רומא ובאיירן מינכן מול בשיקטאש. שלב שמינית הגמר יתקיים ב-13 בפברואר עד ה-14 במרץ. רבע הגמר יתקיים באפריל, חצי הגמר בסוף אפריל ותחילת מאי, והגמר הגדול בקייב ייערך ב-26 במאי.

משחקי שמינית הגמר והתאריכים:

יובנטוס - טוטנהאם (13 בפברואר והגומלין ב-7 במרץ)
באזל - מנצ'סטר סיטי (ב-13 בפברואר והגומלין ב-7 במרץ)
פורטו - ליברפול (ב-14 בפברואר והגומלין ב-6 במרץ)
סביליה - מנצ'סטר יונייטד (ב-21 בפברואר והגומלין ב-13 במרץ)
ריאל מדריד - פריס סן ז'רמן (14 בפברואר, הגומלין ב-6 במרץ)
שחטאר דונייצק - רומא (21 בפברואר, הגומלין ב-13 במרץ)
צ'לסי - ברצלונה (ב-20 בפברואר והגומלין ב-14 במרץ)
באיירן מינכן - בשיקטאש (ב-20 בפברואר והגומלין ב-14 במרץ)

כריסטיאנו רונאלדו מול אדינסון קבאני. GettyImages
מי יגבור על מי הפעם? קבאני מול כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages

אין ספק שהמשחק המסקרן מכולם יפגיש הפעם את ריאל מדריד, אלופת אירופה בשנתיים האחרונות עם פריס סן ז'רמן, הקבוצה שלפי סוכנויות ההימורים היא הפייבוריטית הגדולה הפעם לזכייה במפעל. השתיים היו באותו בית גם ב-2015. ברצלונה וצ'לסי נפגשו בפעם הקודמת ב-2012 בחצי הגמר ואז צ'לסי היתה זו שעלתה בדרך לזכייה היחידה שלה במפעל היוקרתי.

מי שיכולה להיות מרוצה מההגרלה היא מנצ'סטר סיטי שקיבלה את היריבה הכי קלה על הנייר והיא גם תארח את הגומלין מול באזל החביבה. גם ליברפול תתארח במשחק הראשון אצל פורטו היחסית פחות חזקה, בעוד שהמפגש בין סביליה למנצ'סטר יונייטד צפוי להיות מרתק. עוד מפגש שצפוי להיות חד צדדי על הנייר הוא זה בין באיירן מינכן אלופת גרמניה לבשיקטאש אלופת טורקיה בעוד שהמפגש הכי פחות אטרקטיבי הוא בין שחטאר דונייצק לרומא.

עוד באותו נושא

הסוס השחור של מסי, הסיוט של אמרי, ואפילו קואנקה: מספרי ההגרלה

לכתבה המלאה
אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה חוגג שער לרשת צ'לסי, מאי 2009. GettyImages
זוכרים את הגול הזה? אינייסטה חוגג שער דרמטי מול צ'לסי/GettyImages

התגובות

אמיליו בוטראגניו, חבר הנהלת ריאל מדריד, אמר על ההגרלה הקשה שקיבלה קבוצתו: "המשחק הזה היה יכול להיות בקלות גם הגמר, זה מפגש בין קבוצות כל כך חזקות וחבל שאחת מהן צריכה לעוף כל כך מוקדם. פריס הולכת ומתחזקת משנה לשנה, יש להם פוטנציאל עצום".

אונאי אמרי מאמן פריס סן ז'רמן שיזכה לביקור בספרד אמר: "יש לנו את הרמה המתבקשת כדי לשחק מול ריאל מדריד. אם אנחנו רוצים לזכות במשהו חשוב בליגת האלופות אנחנו צריכים לנצח את הקבוצות הגדולות".

צ'יקי בגיריסטיין, המנהל הספורטיבי של מנצ'סטר סיטי אמר לקראת המפגש הכפול עם היריבה השוויצרית: "אנחנו חייבים לכבד את באזל. צריך להתכונן כראוי למפגש הזה כי אנחנו רוצים להגיע רחוק בטורניר השנה. במשחקים נגד נאפולי (בשלב הבתים) הראנו שאנחנו יכולים לשחק טוב באותה מידה גם בבית וגם בחוץ".

גיירמו אמור, שחקן העבר וחבר הנהלת ברצלונה, התייחס להגרלה הקשה של קבוצתו ואמר: "ידענו שיש לנו סיכויים גבוהים לפגוש את צ'לסי וכך קרה. אם רוצים לזכות במשהו, צריך לנצח את כולן. זו הולכת להיות התמודדות נהדרת. אנחנו נגיע למפגש הזה עם הרבה אופטימיות, ביטחון ותשוקה גדולה להמשיך הלאה".

תומאס מולר קשרה של באיירן מינכן אמר: "אנחנו שמחים על ההגרלה ומצפים לשני משחקים טובים. צפיתי במשחקים של בשיקטאש נגד לייפציג ואני מצפה לאווירה הלוהטת של משחק החוץ באיסטנבול".

פאבל נדבד סגן נשיא יובנטס ושחקן העבר של הזברות התייחס למפגשים נגד טוטנהאם. לדבריו: "הספרס הם הגרלה קשה עבורנו. מעולם לא נפגשנו במסגרות אירופיות אבל שיחקנו משחק ידידות בקיץ והפסדנו. יש להם מאמן מצוין שממצה את הפוטנציאל שטמון בשחקנים".

פיקרט אורמאן, נשיא בשיקטאש אמר: "באיירן מינכן זו קבוצה עוצמתית, אבל אנחנו גם לא קבוצה קלה. אני די אופטימי לגבי ההגרלה הזו. זה יהיה אתגר גדול לשתי הקבוצות".

0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully