וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: קלן הובילה 0:3, אבל הפסידה 4:3 לפרייבורג בדקה ה-95

נועלת הטבלה כבשה שלושה שערים ב-29 דקות, אבל איבדה הזדמנות לניצחון בכורה בגלל שלושער של נילס פטרסן, כולל פנדלים בדקות 89 ו-95. הרטה חילצה 1:1 באוגסבורג, ניצחון להאנובר

שלג במשחקה של קלן מול פרייבורג. רויטרס
השלג גרם לעיכוב בפתיחה/רויטרס

גם יתרון של 0:3 לא הספיק לקלן כדי להשיג ניצחון ראשון בבונדסליגה העונה. נועלת הטבלה איבדה את היתרון מול פרייבורג, שהגדילה לעשות וניצחה 3:4 עם פנדל בדקה ה-95. האנובר ניצחה 0:2 את הופנהיים, הרטה ברלין חילצה 1:1 בחוץ מול אוגסבורג.

נילס פטרסן שחקן פרייבורג. GettyImages
איזו דרמה. נילס פטרסן חוגג/GettyImages

קלן - פרייבורג 4:3

איזה משחק מטורף בשלג של קלן. אחרי דחייה של כחצי שעה, המארחת פתחה בסערה על המגרש הלבן ואחרי 29 דקות כבר הוליכה ביתרון מבטיח של שלושה שערים. לוקאס קלונטר כבש במתפרצת, סרו גיראסי דייק מהנקודה הלבנה (אותה בקושי אפשר היה לראות) וקיילב סטנקו המחליף סייע עם שער עצמי. יותר מ-45 אלף צופים האמינו כי הנאחס הגיע לסיומו, אלא שנילס פטרסן צימק עם שער מהאוויר בדקה ה-39 ונתן תקווה לפרייבורג לקראת המחצית השנייה. יאניק האברר צימק בנגיחה בדקה ה-65 וקלן ניסתה בכל זאת להחזיק מעמד, אך בדקה ה-89 קיבלה האורחת פנדל ופטרסן השלים צמד. נגמר? ממש לא, קלן פשוט התמוטטה ובדקה ה-95 פטרסן קיבל עוד פנדל בגלל נגיעת יד מטופשת של גיראסי וחגג שלושער כדי להעלות את קבוצתו למקום ה-16. המארחת נותרה היחידה פרט לבנבנטו האיטלקית שעדיין לא ניצחה בחמש הליגות הגדולות.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני פרייבורג חוגגים. GettyImages
יצאו מהקבר. שחקני פרייבורג בסיום/GettyImages

האנובר - הופנהיים 0:2

אחרי שצברה נקודה אחת בלבד בארבעת המחזורים הקודמים, האנובר חזרה לנצח ועשתה זאת על חשבון הופנהיים, שפספסה הזדמנות להתקדם מהמקום השישי לשלישי. ניקלאס פולקרוג היה במקום כדי להמשיך מקרוב נגיחה של סאליף סאנה אל הרשת בדקה ה-59 והאוסטרי מרטין הרניק קטע בצורת של יותר מחודשיים וחגג את שערו השישי בליגה בנגיחה לקורה ופנימה בדקה ה-85.

ניקלאס פולקרוג שחקן האנובר. GettyImages
השלג לא הפריע להאנובר לחגוג. ניקלאס פולקרוג/GettyImages

אוגסבורג - הרטה ברלין 1:1

שער דרמטי של סלומון קאלו בדקה הראשונה של תוספת הזמן מנע הפסד מהרטה ברלין. החלוץ מחוף השנהב נכנס כמחליף בדקה ה-79 והשווה עם בעיטה מהאוויר מתוך הרחבה, אחרי שהברזילאי קאיובי העלה את אוגסבורג ליתרון עם טיל לרשת הגבוהה אחרי יציאה רעה של השוער בדקה ה-74.

סלומון קאלו שחקן הרטה ברלין כובש שער מול אוגסבורג. GettyImages
הציל נקודה להרטה. סלומון קאלו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully