וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "אני אוהב לאמן, אבל עוד לא בטוח שזה בשבילי"

מאמן מכבי תל אביב התראיין לתקשורת הספרדית אחרי ה-0:1 על ויאריאל וסיפר על תפקודו כמאמן: "נהנה, אבל יש גם רגעים של סבל". ריקן: "זה שלקחנו 4 נקודות מוויאריאל ממחיש את הפספוס"

יוסי ציפקיס

המון לחץ השתחרר אמש (חמישי) במכבי תל אביב, שנמנעה משיא היסטורי שהיה הופך אותה לקבוצה היחידה אי פעם שלא כבשה שער בשלב הבתים בליגה האירופית. היא עשתה זאת הודות לניצחון 0:1 בחוץ על ויאריאל הספרדית, וזה לא ממש יעניין אותה שהספרדים עלו עם שבעה שחקנים בני 21 ומטה מקבוצת המילואים. השער של ניק בלקמן (60) העניק למכבי גם ניצחון ראשון העונה בשלב הבתים, אותו הקבוצה סיימה במקום הרביעי בבית א' עם 4 נקודות.

מאמן הצהובים, ג'ורדי קרויף, אמר בסיום: "לא דמיינתי שניקח 4 נקודות מויאריאל. לפעמים כל מה שאתה מתכנן קורה בצורה שונה. אנחנו שמחים, זה יעזור לנו לביטחון. הקבוצה נראתה יותר טוב. זה היה שלב בתים מאכזב מבחינתנו אבל צברנו ביטחון לקראת המשך המשימות שמחכות לנו בליגה".

עוד בנושא:

ליגה אירופית: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את ויאריאל ונמנעה משיא שלילי

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. AP
"יכול להיות שלא היינו טריים מספיק והיו לנו פציעות". ג'ורדי קרויף/AP

ההולנדי הוסיף: "שתי הקבוצות שיחקו בהרכבים שונים מהרגיל, אם הייתי אוהד של ויאריאל הייתי שמח מכמות הכישרונות הצעירים שהופיעה היום, כשאתה שומר חלק מהשחקנים שלך הפסדים כאלה קורים. בכל מקרה, אני יכול להגיד שמה שקרה היום כבר מאחורינו ואני צריך לחשוב על המשחק הבא".

על שאימן על אדמת ספרד: "לא חשבתי על זה. התרכזתי במשחק. נחמד לשחק כאן, זה הבית שלי, אני מדבר את השפה הזו. עבורנו כקבוצה היה חשוב להיראות טוב ולקבל ביטחון. ספגנו יותר מדי שערים בקמפיין הזה, אבל נראנו טוב יותר היום. כמו שאמרתי, אנחנו חושבים כבר על המשחקים בליגה".

לאחר המשחק, התראיין קרויף לכלי התקשורת בספרד ואמר כמה דברים מעניינים על תפקידו הנוכחי בתור מאמן. "זה שונה מאוד, זה אתגר גדול. אני לומד לאט לאט את התפקיד. היו לנו מאמנים מצוינים בשנים האחרונות וזה לא פשוט להיכנס לנעליים שלהם. עד עכשיו היו משחקים טובים ורעים, אבל ככה זה בכדורגל. בינתיים אני מרגיש טוב בתפקיד הזה. אני אוהב לאמן, למרות שאני עוד לא בטוח שזה בשבילי".

עוד סיפר קרויף כי "מכבי תל אביב היא פרויקט שנבנה מחדש עכשיו, יש לא מעט שחקנים חדשים ואנחנו מנסים להשתפר תוך כדי תנועה. בחמש השנים האחרונות הגענו להישגים יפים מאוד באירופה וגם הפעם רצינו לסיים במקום השני בבית ולעלות לשלב הבא, אבל סבלנו מפציעות וחסרה לנו רעננות בסגל. עכשיו המטרה היא לזכות באליפות בישראל, על זה הפוקוס שלי נמצא".

עוד באותו נושא

ליגה אירופית: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את ויאריאל ונמנעה משיא שלילי

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב ניק בלקמן, אבי ריקן חוגגים עם דור מיכה, אופיר דוידזאדה. AP
בקלמן חוגג עם החברים/AP

ניק בלקמן: "הייתה הופעה מצוינת ויופי של רוח לחימה מכל השחקנים, נתנו הכל. כמובן שהאוהדים היו נהדרים, שמענו אותם מצוין כל המשחק למרות שישבו גבוה. שמרנו על רשת נקייה פעמיים מול הקבוצה שניצחה את הבית, אף אחד לא ציפה לזה. הוכחנו שכשאנחנו נלחמים ביחד אנחנו יכולים להשיג תוצאות כאלה. ניצחונות מרימים את הביטחון, אנחנו יודעים מה אנחנו שווים ואני בטוח שמפה רק נעלה".

אבי ריקן: "אחרי קמפיין לא מוצלח בלשון המעטה רצינו לסיים עם טעם מתוק. כבשנו בסופו של דבר את השער שכל כך רצינו, שמח שהביא לנו ניצחון. עבדנו קשה מאוד. למרות שהם צעירים ושחקני הרכב משני, מדובר בשחקנים עם יכולת אישית גבוהה. דווקא את הנקודות לקחנו מוויאריאל, זה מראה על פספוס מהקמפיין. נלמד מזה, ומקווה שנמשיך להגיע לשלב הבתים בשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully