וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 0:1 בפרנקפורט, עוד כישלון לבוס ודורטמונד

הבווארים השיגו ניצחון נוסף למרות שינויים רבים בהרכב, ארתורו וידאל כבש את שער הניצחון (20), שחקן פרנקפורט הורחק והוחזר. דורטמונד הפסידה בבית 2:1 לוורדר ברמן. רק 2:2 ללייפציג

ארתורו וידאל שחקן באיירן מינכן. רויטרס
וידאל חוגג את השער/רויטרס

המחזור ה-15 בבונדסליגה נמשך היום (שבת) עם ארבעה משחקים. אחרי שאתמול הצליחה באייר לברקוזן לנצח 0:2 את שטוטגרט בחוץ, המשיכה באיירן מינכן בריצת הניצחונות שלה עם 0:1 דחוק בחוץ מול איינטרכט פרנקפורט. בורוסיה דורטמונד של פטר בוס המשיכה לצלול והפסידה בבית 2:1 לוורדר ברמן, שהייתה מתחת לקו האדום ערב המחזור. המבורג ו-וולפסבורג נפרדו ב-0:0 ור.ב. לייפציג שוב שמטה נקודות ב-2:2 ביתי מול מיינץ.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
הקמע של דורטמונד, אמה, מנסה לנחם את אובמיאנג/רויטרס

שטוטגרט – באייר לברקוזן 2:0

לברקוזן העפילה לפחות זמנית למקום הרביעי בטבלת הבונדסליגה אחרי שהנחילה הפסד שני רצוף לשטוטגרט. קאי האברץ קבע 0:1 בבעיטה מתוך הרחבה בדקה ה-20. לארס בנדר הוסיף את השני בדקה ה-80. זהו המשחק ה-13 של לברקוזן ללא הפסד בכל המסגרות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הארם אוסמרס שופט כדורגל גרמני. GettyImages
השופט ששלף אדום וחזר בו/GettyImages

איינטרכט פרנקפורט - באיירן מינכן 1:0

יופ היינקס עשה שינויים רבים לעומת ההרכב הקבוע של הבווארים שרץ בשבועות האחרונים. ממש רגע לפני שריקת הפתיחה גם סוון אולרייך נפצע והוחלף על ידי טום שטארקה, שרשם את הופעת הבונדסליגה ה-100 בקריירה שלו בצורה מפתיעה. הגרמני בן ה-36 ציין את המאורע בצורה חיובית ועם רשת נקייה. שער אחד של ארתורו וידאל בדקה ה-20 אחרי הגבהה יפה של יוזואה קימיש ברגל שמאל החלשה שלו סידר לבאיירן מינכן שלוש נקודות ופער שמונה נקודות בפסגה, ככל הנראה בדרך לעוד אליפות. פרנקפורט נותרה עם 22 נקודות במקום התשיעי. אגב, במהלך המשחק נרשם אירוע חריג ומשונה מאוד שטרם נראה. מאריוס וולף ספג כרטיס אדום בדקה ה-74 אחרי עבירה על חאמס רודריגס. למרות זאת, השופט הלך להתבונן בהילוך החוזר בטלוויזיה והחליט לשלוף רק צהוב. וולף, שכבר היה בחדר ההלבשה, חזר אל המגרש וספג רק צהוב. דבר כזה לא רואים בכל יום. טאלב טואטחה נכנס בדקה ה-78.

פטר בוס מאמן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
עוד כישלון לאוסף. בוס/רויטרס

בורוסיה מנשנגלדבאך - שאלקה 1:1

מחזור שני ברציפות שהרויאל בלוז לא מצליחים לנצח ולהשיג מקדמה בקרב על המקומות שמובילים לליגת האלופות. מצד שני, הפעם היה לשאלקה משחק חוץ קשה ובמגרש קשה. בורוסיה מנשנגלדבאך כבר עלתה ליתרון עם שער בדקה ה-24 של כריסטוף קראמר. האורחת איזנה משער עצמי של יאניק וסטרגור בדקה ה-62. הקבוצה של דומניקו טדסקו עוד הגיעה להזדמנות מסוכנת נוספת, אבל חוסר פרגון בהתקפה גרם לה להישאר עם שער זכות אחד בלבד.

שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך. רויטרס
שחקני גלדבאך חוגגים את היתרון/רויטרס

ר.ב לייפציג - מיינץ 2:2

השוורים ממשיכים בתקופה הרעה שלהם ואחרי שהודחו מליגת האלופות לא הצליחו לנצח את מיינץ בבית. קווין קאמפל כבש את הראשון בדקה ה-29 וסידר 0:1 ללייפציג, רובין קואיסון השבדי איזן בדקה ה-39. המארחת עלתה ל-1:2 בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עם פנדל מוצלח של טימו ורנר. אמיל ברגרן איזן שוב בדקה ה-87 וקבע את תוצאת המשחק.

בורוסיה דורטמונד - ורדר ברמן 2:1

פטר בוס ממשיך לרשום שיאים שליליים אצל השוורצגלבן. המאמן ההולנדי וקבוצתו ספגו עוד הפסד משפיל, הפעם מול הקבוצה שערב המחזור הייתה מתחת לקו האדום וניצחה רק פעמיים העונה. בורוסיה דורטמונד סופרת כבר 12 משחקים בכל המסגרות עם ניצחון אחד בלבד והיא במקום השביעי עם 22 נקודות מ-45 אחרי שכבר הייתה במקום הראשון ובפער חמש נקודות מעל באיירן מינכן. לשם השוואה, עכשיו הפער בין השתיים עומד על 13 נקודות לזכות הבווארים. אין ספק שמדובר באחד המשברים הקשים של דורטמונד בשנים האחרונות והמאמן ההולנדי עשוי לשלם את המחיר. מקסימיליאן אגשטיין כבש את השער הראשון בדקה ה-26 וזה היה שער יפה מאוד מצד ימין שקבע 0:1. המארחת איזנה בדקה ה-57 אחרי ששינג'י קגאווה מצא את פייר אמריק אובמיאנג, שהמשיך פנימה וקבע 1:1. תאודור גברה סלאסי הצליח לכבוש את שער הניצחון בדקה ה-65. דורטמונד עם שמונה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון, הרצף הארוך ביותר שלה מאז ינואר 2004.

משחקים נוספים:

המבורג - וולפסבורג 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully