וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: שישייה לארסנל, 90 דקות לדאבור ב-0:0 של זלצבורג מארסיי

התותחנים סיימו את שלב הבתים בסטייל עם 0:6 קליל על בוריסוב ועלו מהמקום הראשון יחד עם הכוכב האדום שהדיחה את קלן. לוגאנו הפתיעה את סטיאווה בבית של באר שבע, מילאן הפסידה ברייקה

שחקני אסטנה חוגגים. רויטרס
הישג אדיר לאסטנה/רויטרס

שלב הבתים בליגה האירופית ננעל הערב (חמישי) כשנקבעו כל העולות לשלב הנוקקאוט. אסטנה העפילה באופן מפתיע מהבית של מכבי תל אביב, בזכות 0:1 בחוץ על סלביה פראג. בבית ג', לודוגורץ עלתה בעקבות 1:1 נגד הופנהיים והותירה בחוץ את איסטנבול בשאקשהיר. מילאן הפסידה 2:0 לרייקה במשחק לפרוטוקול ומבית ו' העפילו קופנהאגן ולוקומוטיב מוסקבה, שניצחו. בבית של באר שבע סטיאווה הפסידה במפתיע ללוגאנו אך עלתה יחד עם פלזן, מונס דאבור שיחק 90 דקות ב-0:0 של זלצבורג במארסיי (שתי הקבוצות עלו). ארסנל פירקה את בוריסוב 0:6 ועלתה מהמקום הראשון יחד עם הכוכב האדום שניצחה 0:1 את ההרכב השני של קלן.

כל העולות לשלב 32 האחרונות:

מקום ראשון: ויאריאל, דינמו קייב, בראגה, מילאן, אטאלנטה, לוקומטיב מוסקבה, ויקטוריה פלזן, ארסנל, רד בול זלצבורג, אתלטיק בילבאו, לאציו, זניט סנט פטרסבורג.

מקום שני: אסטנה, פרטיזן בלגרד, לודוגורץ, א.א.ק אתונה, ליון, קופנהאגן, סטיאווה בוקרשט, הכוכב האדום, מארסיי, אוסטרסונדס, ניס, ריאל סוסיאדד.

מצטרפות מליגת האלופות: צסק"א מוסקבה, סלטיק, אתלטיקו מדריד, ספורטינג ליסבון, ספרטק מוסקבה, נאפולי, ר.ב. לייפציג, דורטמונד.

סלביה פראג - אסטנה 1:0

ניצחון ענק לקזחים, שעולים יחד עם ויאריאל מהבית של מכבי תל אביב. לפני כחודש וחצי הם ניצחו את הצהובים בנתניה, במה שהיה ניצחון החוץ הראשון שלהם אי פעם בשלב בתים אירופי, והנה הם עשו זאת שוב ברגע החשוב מכולם- במאבק ישיר על המקום השני. מארין אניצ'יץ' (38) כבש את שער הניצחון החשוב בדחיקה מקרוב, אחרי יציאה לא טובה של השוער הצ'כי לכדור נייח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

דינמו קייב - פרטיזן בלגרד 1:4

שתי הקבוצות הבטיחו את ההעפלה עוד טרם המחזור, אך הסרבים קיוו לנצח במחזור הסיום כדי לסיים במקום הראשון בבית. המחשבות הללו חלפו מהר מאוד, כי מיקולה מורוזיוק כבש כבר בדקה השישית. לאחר מכן ג'וניור מוראס כבש שלושער (28, 31 ו-77 בפנדל), כאשר בתווך מרקו יבטוביץ' (45+4) צימק מהנקודה הלבנה.

יאנג בויז - שקנדבורו 1:2
ליאנג בויז: גיז'רמה הורארו (55), רוג'ר אסאלה (90+6), לשקדנבורו: אניס גבזאז' (51)

איסטנבול בשאקשהיר - בראגה 1:2

הטורקים עמדו במשימה שלהם וגברו על מנצחת הבית בזכות פנדל מדויק של אמרה בלוזוגלו הוותיק (בן 37), אך היו צריכים את עזרת הופנהיים מול לודוגורץ, והמשחק שם הסתיים בתיקו. אדין ויסקה (10) כבש ראשון, ראול סילבה (55) איזן זמנית.

הופנהיים - לודוגורץ 1:1

הגרמנים הודחו עוד לפני המשחק אך שמרו על הכבוד שלהם ואף עלו ליתרון בדקה ה-25 משערו של פיליפ אוכס, אך וונדרסון (62) כבש את השוויון וסידר לאורחת העפלה, למרות שאיבדה את קלאודיו קסרו (83) בכרטיס אדום (ששלף השופט הישראלי אוראל גרינפלד) ולא הצליחה להפוך את התוצאה.

רייקה - מילאן 0:2

ניצחון יוקרתי לקרואטים, במשחק לפרוטוקול בלבד. יאקוב פוליץ' (7) ומריו דבראנוביץ' (47) כבשו והנחילו לרוסונרי הפסד ראשון במפעל. ג'נארו גאטוסו עדיין לא ניצח מאז החליף את ויצ'נזו מונטלה על הקווים וינסה לעשות זאת במשחק הליגה הבא, בבית מול בולוניה.

אוסטריה וינה - א.א.ק אתונה 0:0

היוונים הצטרפו למילאן ועלו גם הם לשלב 32 האחרונות בזכות התיקו שהשיגו באוסטריה.

ג'נארו גאטוזו מאמן מילאן. רויטרס
שוב מאוכזב. ג'נארו גאטוזו/רויטרס

אטאלנטה - ליון 0:1
לאטאלנטה: אנדראה פטגנה (10).

אפולון לימאסול - אברטון 3:0
לאברטון: אדמולה לוקמן (21, 27), נמיקולה ולאשיץ' (87).

פ.צ. קופנהאגן - שריף טיראספול 0:2

שריף הייתה בראשות הבית לפני המחזור, אך הסתבכה וספגה שני שערים תוך שלוש דקות ואיבדה את מקומה בשלב הבא. פיארוס סוטיריו (56) ומיכאל לופטנר (59) כבשו לפני שז'אירו (69) הורחק והשאיר את האורחת בעשרה שחקנים. בדקה ה-78 זיגוי באדינבנגה החמיץ פנדל ושם את החותמת על ההדחה.

זלין - לוקומוטיב מוסקבה 2:0

לוקומוטיב הייתה זקוקה לניצחון כדי להעפיל והתקשתה במחצית הראשונה, אך קיבלה מתנה בדמות הרחקתו של זוראן גאזיץ' (57) אחרי שני צהובים שספג בחמש דקות. אלכסיי מירנצ'וק (70) וג'פרסון פרפאן (75) הבלתי נגמר (משחק רביעי ברציפות בכל המסגרות שהוא מוצא את הרשת) ניצלו זאת כדי לכבוש ולסגור עניין.

אוליבייה ז'ירו ארסנל. רויטרס
חוגג גם באירופה. אוליבייה ז'ירו/רויטרס

סטיאווה בוקרשט - לוגאנו 2:1
לסטיאווה: אדי גנוהארה (60), ללוגאנו: פאביו דפרלה (3), באלינט ואשיי (32).

ארסנל - באטה בוריסוב 0:6

התותחנים כבר הבטיחו את המקום הראשון עוד לפני המשחק, אבל סיימו את שלב הבתים בסטייל עם שישייה על חשבון בוריסוב החלשה שהודחה ללא קשר למשחק הזה בשל הניצחון של הכוכב האדום במשחק המקביל. מתיו דבושי כבש כבר בדקה ה-11, כשתיאו וולקוט (37) וג'ק ווילשר (43) הוסיפו לפני ההפסקה. פוליאקוב כבש שער עצמי בדקה ה-51, כשאוליבייה ז'ירו (64) ומוחמד אלנני (73) חתמו.

הכוכב האדום בלגרד - פ.צ. קלן 0:1

הכוכב האדום היתה יכולה להסתפק בתיקו כדי להעפיל, אבל ניצחה את ההרכב המשני של קלן, שנאבקת על חייה בבונדסליגה והשאירה את השחקנים הבכירים בגרמניה. סלאבוזוב זרניץ' כבש את שער הניצחון בדקה ה-22.

מארסיי - רד בול זלצבורג 0:0

הצרפתים היו זקוקים לתיקו על מנת להבטיח את הכרטיס לשלב הבא, ובאופן לא מפתיע הם עשו את זה מול זלצבורג שכבר הבטיחה לפני המשחק הזה את ראשות הבית. מונס דאבור שכבש במפגש הקודם בין הקבוצות פתח בהרכב של האוסטרים וגם השלים 90 דקות.

גימראייש - קוניאספור 1:1
לגימראייש: עלי טוראן (עצמי, 77), לקוניאספור: מהאדי בוראביה (15).

ג'ונתן קלינסמן הרטה ברלין. רויטרס
פתח בשער של הרטה וגם הציל פנדל. ג'ונתן קלינסמן, הבן של יורגן/רויטרס

הרטה ברלין - אוסטרסונד 1:1
להרטה: פטר פקאריק (61), לאוסטרסונד: סוטיריס פאפאגיאנופולוס (58). ג'ונתן קלינסמן הציל פנדל של השבדים בדקה ה-86.

זוריה לוגנסק - אתלטיק בילבאו 2:0

הבאסקים היו זקוקים לתיקו על מנת להבטיח את הכרטיס לשלב הבא, אבל לא לקחו סיכונים וניצחו על אדמת אוקראינה את זוריה שהודחה משערים של אריץ אדוריץ (70) וראול גרסיה בדקה ה-86.

זולטה ורחם - לאציו 2:3
לזולטה: ניל דה פאו (6), מייקל היילן (60), ארון לייה (83). ללאציו: פיליפה קאייסדו (67), לוקאס לייבה (76).

ויטסה - ניס 0:1
לוויטסה: לוקאס קאסטניוס (85).

ריאל סוסיאדד - זניט 3:1
לסוסיאדד: וויליאן ז'וזה (58), לזניט: אלכסנדר ארוקין (35), ברניסלב איבנוביץ' (64), לאונרדו פארדס (85).

ורדאר - רוזנבורג 1:1
לוורדאר: חוסה אוליביירה (9), לרוזנבורג: ניקלאס בנטנדר (45)

  • עוד באותו נושא:
  • מארסיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully