וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה יעבור בדיקה מכריעה בינואר, סוכניו של קואנקה ידרשו הבהרות

4.12.2017 / 8:00

קפטן הפועל באר שבע מחכה לצילום מכריע לאחריו יידע אם יוכל לחזור לפעילות. סוכניו הספרדים של הקשר יבקשו להבין מה התוכניות לגביו. בקבוצה מרוצים מהניצחון: "חזרנו להיות עוצמתיים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

1. הקהל מחכה לאליניב ברדה

עם סיום המשחק של הפועל באר שבע אמש (ראשון) מול עירוני קרית שמונה ירד מיד אליניב ברדה אל כר הדשא ועבר כהרגלו שחקן שחקן, על מנת לברך אותם על הניצחון והעלייה למקום הראשון בטבלה, לראשונה העונה. ברדה אמנם לא משחק ומתאמן, בעקבות אירוע הלב שעבר לפני כחודש, אך הנוכחות שלו והשפעתו על הקבוצה מורגשים בכל פינה ובכל מובן אפשרי. בכל מקום אליו הלך אתמול ברדה, עניין את הקהל האדום דבר אחד - האם ומתי הקפטן יחזור למחוא כפיים על המגרש ולא ביציע?

לוואלה! ספורט נודע שבשבועיים הקרובים ברדה צפוי לעבור בדיקת רופא מומחה ולאחר מכן, באמצע חודש ינואר, יעבור MRI לב שאחריו יקבלו הרופאים החלטה, האם לאשר לו לחזור לפעילות או שמא יורו לו לתלות את הנעליים. ברדה כמובן רוצה להמשיך לשחק, אך גורמים אצל האלופה אמרו כבר שאם הדבר לא יתאפשר הקפטן יקבל תפקיד חדש במועדון.

עוד בנושא

ברק בכר: "מיכאל אוחנה לא צריך להחזיר לי, אלא לעצמו ולקבוצה"
ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את עירוני קרית שמונה
שחקן במכבי תל אביב: "מעולם לא שמענו את ג'ורדי קרויף כל כך עצבני"

אוהדי הפועל באר שבע עם שלט לכבוד אליניב ברדה. קובי אליהו
ההכרעה בקרוב. אליניב ברדה/קובי אליהו

2. מחמאות לאורן ביטון

בקבוצה היו מרוצים מאוד מהמשחק אתמול נגד קרית שמונה, בייחוד בכל מה שנוגע לחלק ההתקפי. "חזרנו להיות עוצמתיים", קבע אחד השחקנים", אנחנו לאט לאט חוזרים לכושר האמיתי שלנו". אחרי שסיפק שני בישולים, לשערים של מיכאל אוחנה ומיגל ויטור, ולמרות שגם כבש שער עצמי, אורן ביטון הצעיר זכה למחמאות גדולות על יכולתו. גם אנתוני וואקמה ממשיך לקצור מחמאות, בזמן שהוא מחפש קבוצה לעבור אליה בינואר. בשלב זה אין הצעה גבוהה מספיק כדי לספק את כוכב האדומים מבחינת שכר, כזו שתגרום לו להתעקש על שחרור מהמועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אנתוני וואקמה הפועל באר שבע. קובי אליהו
ממתין להצעות. אנתוני וואקמה/קובי אליהו

3. איסק קואנקה לאן?

מי שלא זכה למחמאות וכלל לא היה בסגל הוא איסק קואנקה. הספרדי אמנם נכנס קצת לעניינים בתקופה האחרונה אחרי פתיחה עונת קשה שלוותה במספר פציעות, ואף כבש כמה שערים במשחקים האחרונים, אך במועדון ישנה אכזבה גדולה מיכולתו. סוכניו הספרדים של השחקן נדהמו להבין שהוא לא בסגל והם והקשר ידרשו הבהרות כדי להבין מה התוכניות לגביו. לקואנקה חוזה שמן במיוחד ובבאר שבע ירצו, אם ימשיך בכושר הנוכחי, להגיע לסוג של הסדר על שחרורו. גם ברק בכר הבהיר אתמול שבינואר יקבל החלטות, כך שצפויות התפתחויות בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully