וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "מיכאל אוחנה לא צריך להחזיר לי, אלא לעצמו ולקבוצה"

3.12.2017 / 22:15

מאמן הפועל באר שבע נשמע מרוצה אחרי ה-1:3 מול עירוני קרית שמונה, החמיא לקשר הצעיר והוסיף: "המקום הראשון לא חשוב כרגע". אלקרינאוי האריך את החוזה. סילבס: "היינו בסדר גמור"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר המשחק

עמראן אלקרינאווי הפועל באר שבע. האתר הרשמי של הפועל באר שבע,
עמראן אלקרינאווי הפועל באר שבע/האתר הרשמי של הפועל באר שבע

הפועל באר שבע עלתה הערב (ראשון) אל המקום הראשון בליגת העל. האדומים ניצחו 1:3 בבית את עירוני קרית שמונה, במסגרת המחזור ה-12, שיפרו את מאזנם ל-27 נקודות ועלו אל הפסגה כשהם בפער שלוש נקודות מהמקום השני לפחות עד הדרבי החיפאי בשני. מיכאל אוחנה (10), מיגל ויטור (25) ותומאש פקהארט (79) כבשו להפועל באר שבע, שער עצמי של אורן ביטון (14) קבע שוויון זמני.

עוד לפני המשחק הודיעה הפועל באר על הארכת חוזהו של עמראן אלקרינאוי. שחקן הכנף הצעיר, שמשחק העונה כמושאל אצל נועלת הטבלה הפועל עכו, חתם על חוזה חדש עד סיום עונת 2021/22 וצפוי לשוב לסגל בעונה הבאה. אלקרינאוי בן ה-21 גדל במחלקת הנוער של הפועל באר שבע ובעונה הקודמת שיחק כמושאל במדי בני לוד מהליגה הלאומית, שם כבש ארבעה שערים ב-32 משחקים, מהם 19 בהרכב. העונה יש לו שער ליגה אחד במדי עכו (ב-2:2 מול מכבי נתניה) ועוד שלושה שערים במסגרת גביע הטוטו.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את עירוני קרית שמונה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עמראן אלקרינאווי הפועל באר שבע. האתר הרשמי של הפועל באר שבע,
תוצרת בית. עמראן אלקרינאוי עם אלונה ברקת/האתר הרשמי של הפועל באר שבע

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר אחרי המשחק: "ידענו שיהיה קשה ושאנחנו משחקים מול קבוצה קשה מאוד, שספגה הכי מעט ומסוכנת בהתקפה. הם הביכו אותנו בעיקר במחצית הראשונה, הגיעו להרבה מצבים והשוו בצדק. למחצית השנייה עלינו יותר אגרסיביים, הם בקושי הגיעו למצבים ואנחנו היינו מסוכנים יותר. ברור שטרנר זה מבצר, הקהל פה דוחף גם בדקות פחות טובות ואנחנו מרגישים את זה. אוחנה לא צריך להחזיר לי, אלא לעצמו ולקבוצה. הוא שחק משמעותי, אף פעם לא אמרנו שלא, אבל הוא צריך להוכיח את עצמו. אמשיך לשפר אותו עד שיגיע לאן שאנחנו רוצים שיגיע. וואקמה כרגע בהפועל באר שבע, לא רואה סיבה שלא יישאר. שחקן לא משחק לבד, הקבוצה עוזרת לו להיות טוב. אנחנו צריכים אותו טוב. המקום הראשון לא רלבנטי כרגע. מה שחשוב זה לשחק טוב, הליגה עוד ארוכה. כיף להיות במקום הראשון אבל כרגע זה לא העניין".

מאור מליקסון הוסיף: "קרית שמונה קבוצה מצוינת, קשה מאוד לשחק נגדה. הם הצליחו להביך אותנו במחצית הראשונה אבל לשמחתי הצלחנו לנצח ולעלות למקום הראשון. אנחנו צריכים להישאר עם רגליים על הקרקע ולעבוד קשה. אנחנו לא מרגישים שאנחנו מעל הליגה, קיבלנו סתירה מצמצלת עם הגול של סאבו בשבוע שעבר. ירדנו מהר לקרקע. זה הכדורגל. אני מאוד אוהב את טוני אישית, כבנאדם וכשחקן, מקווה שיישאר איתנו, אבל יש פה מספיק שחקנים טובים".

ברק בכר הפועל באר שבע. קובי אליהו
"ברור שטרנר זה מבצר". בכר/קובי אליהו

מאמן עירוני קרית שמונה חיים סילבס אמר: "התחושות הן רעות. באנו לפה עם תוכנית אמיתית לנצח, רצינו לנצח. ברור, במיוחד לאור העובדה שבאר שבע נכנס לכושר טוב לאחרונה, ידענו שיהיה משחק אגרסיבי. נתנו פייט. בשביל לנצח משחקים כאלה צריך אחוזי דיוק של כדורסל. עם העזרות מהשופטים וקצת נאיביות שלנו, אנחנו מפסידים, אבל יש קבוצה טובה. יכול להיות שההימור על הכניסה של כל החלוצים בסוף עלה ביוקר, אבל רצינו לצאת עם משהו מהמשחק והחלטנו להמר כי הרגשנו שאפשר לעשות את זה. באר שבע לא חסינה לגמרי, אבל לצערי הרב אנחנו צריכים יותר מידי הזדמנויות כדי להבקיע. יכול להיות שאם קוויאר היה משחק הייתה תוצאה שונה, אבל צריך לדעת להתמודד עם חסרונות. אנחנו לא הקבוצה הראשונה שסובלת ממחסור של שחקן. אלה שהחליפו אותו לא היו רעים. היינו בסדר גמור, אבל אנחנו צריכים להיות יותר ווינרים, לעשות אחוזי הצלחה יותר גבוהים בחלק הקדמי - בסופו של דבר רק על זה מקבלים נקודות ובזה אנחנו לא מספיק טובים כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully