וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש הבא? ארתור צולם במדי ברצלונה, גרמיו זועמת על הקטלאנים

תמונה של הברזילאי בן ה-21 במדי הבלאוגרנה דלפה, וגרמה לספוקלציות רבות ולכעס רב מצד קבוצתו: "נתלונן לפיפא וננסה לעשות עסקים עם מועדון אחר". סעיף שחרור של הקשר: 50 מיליון יורו

one

ברצלונה תארח היום (שבת, 14:00) את סלטה ויגו ותנסה לחזור לנצח בליגה אחרי התיקו מול ולנסיה, אך בתקשורת הספרדית מתעסקים לקראת המשחק בעיקר במי שעשוי להיות הרכש הבא של הבלאוגרנה. מדובר בקשר הברזילאי ארתור הנריקה בן ה-21, שהוביל לפני יומיים את גרמיו לזכייה בגביע הליברטדורס ואף נבחר לאיש משחק הניצחון על לאנוס בגמר, ומה שהצית את השמועות היה תמונה שלו במדי בארסה שהופצה הלילה בברזיל.

התמונה צולמה בפורטו אלגרה בברזיל, לאחר פגישה בין נציגו של ארתור ז'ורז'ה מקאדו לרוברט, המנהל הטכני של ברצלונה ששהה בברזיל בימים האחרונים וצפו בו משחק במדי גרמיו. לשחקן יש סעיף שחרור בגובה 50 מיליון יורו, ונראה כי ברצלונה מעוניינת בו מאוד. ארתור בעצמו סיפר מספר פעמים שהוא מעוניין להגיע לקבוצה וכי הוא מעריץ את אנדרס אינייסטה, ואך קרא את הביוגרפיה שלו.

בגרמיו לא אהבו לראות את הדלפת התמונה, ולטענתה היא מתכוונת להתלונן לפיפ"א על התנהלות הקטלאנים. "מדובר בבחור עם אופי נהדר", אמר המנהל המשפטי של הקבוצה, נסטור היין, "סיפרו לי שברצלונה נפגשת איתו, אנחנו לא יכולים למנוע את זה אבל ברצלונה הסתבכה איתו בכל מה שקשור לילד. נתלונן לפיפ"א על המניפולציה ברגע שנבין את כל הפרטים. ננסה לעשות עסקים עם מועדון אחר".

שחקן גרמיו ארתור. AP
בקרוב בברצלונה? ארתור מול לאנוס/AP

אחד המצולמים בתמונה הוא אנדרה קורי, הסקאוט שאחראי על השוק הברזילאי שנחשב למי שתיווך בעסקת ניימאר לברצלונה מסנטוס. מעבר לקורי, גם דייגו אסיס (אחיינו של רונאלדיניו) מצולם יחד עם ארתור, ונוכחות שניהם הרגיזה את גרמיו. "לארתור יש חוזה וזו תמונה צינית שצולמה על ידי אנשים ציניים. אנדרה קורי, שהיו לי איתו חוויות לא נעימות בעבר. בנוסף, יש שם אנשים מהמשפחה שאנחנו לא רוצים להזכיר אפילו", אמר היין.

היין פנה גם לסוכנו של ארתור: "עד אתמול היינו ביחסים טובים, אבל צריך להקיף את עצמך באנשים טובים. תראו עם מי הוא היה שם. משלמים על זה מחיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

התמונה שגרמה לסערה סביב ארתור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully