וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של מסי מבוקש לחקירה אחרי שאקדח נמצא בסירתו המגואלת בדם

מתיאס מסי הסתבך בגדול? האח בן ה-35 חזר מהפלגה עם סירת המנוע שלו וטען בפני השומר במקום כי הדם נוצר כתוצאה מחתך בפניו, אך בדיקה של המשטרה גילתה אחרת וכעת, מתיאס נעלם

one

אחיו הגדול של ליאונל מסי, מתיאס מסי, מבוקש על ידי משטרת ארגנטינה, זאת לאחר ששוטרים גילו אקדח בסירה שלו, שהייתה מגואלת בדם, כך מדווחת הערב (שישי) התקשורת הארגנטינאית.

מתיאס מסי שב מהפלגה עם הסירה שלו וכאשר השומר במועדון הדיג פיגיירה הבחין בדם שמילא את הסירה שלו, הוא שאל לפשר הדבר ומסי האח טען כי נחתך בפניו במהלך ההפלגה לאחר התנגשות ברצועת חול. אלא שבדיקה של המשטרה גילתה אקדח בסירת המנוע וניסתה, ללא הצלחה, לעצור את מסי לטובת תשאול על המקרה.

משפחת מסי הגיבה בצורה חריפה, תקפה את המשטרה על חקירתה והצהירה בפירוש כי מתיאס בן ה-35 לא נשא עמו אקדח אל הסירה וכי הוא לא התייצב לחקירה שכן הוא נמצא בבית חולים ומתכונן לניתוח, אולם אם האקדח שנמצא ישוייך על ידי המשטרה למתיאס, הרי שהוא עלול למצוא את עצמו בצרות גדולות, שכן ב-2008 כבר נעצר לאחר שנשא אקדח טעון בחגורתו. בשנה שעברה, כאשר אקדח נוסף נמצא ברכבו, הוא נשפט שוב ונענש בעבודות שירות. הפעם, העונש עלול להיות הרבה יותר משמעותי אם יתברר שקיים קשר בין האקדח לסירה מלאת הדם.

התמונות מחשידות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully