וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר מנסה להשכיח את סערת מיכאל אוחנה: "גם הוא מבין שזה המקום בשבילו"

1.12.2017 / 7:50

מקורבי הקשר, שחזר להרכב וכבש מול מכבי חיפה, עדיין זועמים על ההתנהלות של האלופה, שמבהירה: "למרות מה שקרה, הוא חשוב". השחקנים קיבלו תיאבון לקראת מכבי תל אביב: "רוצים להגן על כל התארים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

תחושת הקלה בהפועל באר שבע אחרי ה-0:1 אמש (חמישי) על מכבי חיפה, שסידר לקבוצה מקום בגמר גביע הטוטו. האלופה אמנם עלתה עם הרכב משני, אבל רצתה להוכיח שההפסד ללוגאנו והתיקו מול הפועל באר שבע היו מקריים.

לקראת הגמר מול מכבי תל אביב, נראה שהמאמן ברק בכר כבר יחזור להעמיד את ההרכב החזק ביותר שיעמוד לרשותו. "המטרה שלנו היא להגן על כל התארים, בגלל זה היה חשוב לנו לנצח", הסביר אחד השחקנים בקבוצה. חאתם עבד אלחמיד זכה אמש למחמאות רבות, אבל מרבית תשומת הלב הופנתה למיכאל אוחנה. הקשר, שאביו יצא נגד המועדון וטען ליחס מפלה כלפי בנו בראיון בלעדי בוואלה! ספורט, פתח בהרכב וכבש את שער הניצחון.

"מיכאל חשוב לקבוצה ולמרות מה שהיה השבוע, גם הוא מבין שבאר שבע זה המקום בשבילו", אמרו בקבוצה. מנגד, בסביבת השחקן עדיין חשים כעס כלפי המועדון ומחכים לראות אם היחס ישתנה ואוחנה יקבל קרדיט גם בליגה. בבאר שבע הבהירו שוב אתמול ששחרור ועזיבה של אוחנה לא עומדים על הפרק.

עוד בנושא

באר שבע עלתה לגמר גביע הטוטו עם 0:1 על מכבי חיפה, אוחנה כבש
בכר מבהיר: "אוחנה יישאר עד סוף העונה, זה שונה מהמקרה של בוזגלו"
אביו של אוחנה: "דברים מוזרים ולא מקצועיים מתרחשים בהפועל באר שבע"

שחקן הפועל באר שבע מיכאל אוחנה, שחקן מכבי חיפה רז מאיר. קובי אליהו
עדיין לא רגוע בגזרה שלו. מיכאל אוחנה, מימין, אמש/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully