וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של מיכאל אוחנה: "דברים מוזרים ולא מקצועיים מתרחשים בהפועל באר שבע"

28.11.2017 / 19:08

"שכחו שמיכאל היה פקטור משמעותי באליפות", "הזוי מה שקורה שם, כואב לי לראות את זה". בראיון עם וואלה! ספורט מדבר אביו של הקשר על מצבו של השחקן, שצפוי להגיש תביעה נגד דודו דהאן

צילום ועריכה: קובי אליהו

פרשת מיכאל אוחנה ממשיכה להסעיר את הפועל באר שבע. אחרי מה שאמרו מקורביו של החלוץ בבוקר, אביו של השחקן אילן אוחנה חשף עוד דברים בשיחה בלעדית עם וואלה! ספורט.

עוד בנושא:
מקורבים לאוחנה: "הפועל באר שבע פוגעת בו נפשית"
בהפועל באר שבע היו מרוצים מהיכולת במשחק מול בית"ר ירושלים

מיכאל אוחנה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מכינים תביעה נגד דהאן. מיכאל אוחנה/ברני ארדוב

"שכחו שמיכאל בעונה שעברה היה פקטור משמעותי באליפות, במשחקים נגד מכבי תל אביב שהכריעו ובמשחקים חשובים ונוספים", אמר האב, "הבטיחו לו הרים וגבעות. עכשיו, לפחות לפי התחושה בעקבות הנתק מדודו דהאן, דברים מוזרים ומאוד לא מקצועיים מתרחשים שם. אמרו שהוא הושעה לפני כמה חודשים. בבוקר טענו שהייתה עבירת משמעת ולקראת הערב דיברו אחרת. הזוי. אני לא מתערב למיכאל בדברים כמו בעבר, אבל כואב לי לראות את מה שעושים לו. מי שיודע מה קורה, מבין שזה לא מקצועי ושקורים דברים לא הגיוניים בעניינו".

מלבד כך, לוואלה! ספורט נודע שהסכסוך בין אוחנה לסוכן דודו דהאן בדרך למוסדות משפטיים כשהשחקן מכין תביעה כנגד הסוכן. בבוקר מקורביו ציינו שקיים נתק של שלושה חודשים בין דהאן לאוחנה, כעת מסתבר שלא מדובר רק בנתק פשוט, אלא בסכסוך משפטי על אופי הקשר ביניהם. הסכסוך יגיע לתביעה משפטית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully