וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "אוחנה יישאר עד סוף העונה, זה שונה מהמקרה של בוזגלו"

30.11.2017 / 23:06

מאמן הפועל באר שבע סיפק הצהרה בנוגע למעמדו של כובש שער הניצחון מול מכבי חיפה. סלליך נבדק בבית החולים בגלל פגיעה בצוואר, הערכה כי גלזר יהיה כשיר לדרבי. לוזון: "תוצאה מאכזבת"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר המשחק

חצי גמר גביע הטוטו לא בישר טובות למכבי חיפה, ארבעה ימים לפני הדרבי במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל, ולא רק בגלל ההפסד הערב (חמישי) 1:0 להפועל באר שבע באצטדיון בנתניה. מיכאל אוחנה העניק לאלופה את הניצחון עם שער בדקה ה-71 וקבע כי היא תפגוש בגמר גביע הטוטו את מכבי תל אביב ותוכל לשמור על התואר בו זכתה בעונה שעברה.

שוער הירוקים עומרי גלזר נפצע באחת מאצבעות ידו השמאלית במהלך החימום, כשאוהד לויטה פתח במקומו בין הקורות וגיל אופק ישב על הספסל כשוער המשנה. במכבי חיפה מעריכים כי יוכל לשחק בדרבי. בנוסף, במחצית המשחק הוחלף הקשר סינטאיהו סלליך לאחר שנפגע בצווארו. סלליך פונה לבית החולים רמב"ם, שם עבר כמה בדיקות ולאחר מכן שוחרר לביתו. ניקיטה רוקאביציה, שנפגע לקראת הסיום, לא סובל מפציעה.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע עלתה לגמר גביע הטוטו עם 0:1 על מכבי חיפה
מוחמד עוואד מאוכזב, במכבי חיפה טוענים: יישאר עד סוף העונה

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון, מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. קובי אליהו
רק אחד עבר את המשחק הזה בלי פציעות. גיא לוזון עם ברק בכר/קובי אליהו

ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע שתוכל לשמור על התואר בו זכתה בעונה שעברה: "יש עומס גדול על השחקנים, חלק מהם לא התלבשו כדי לא לסכן אותם ונהיה חייב לחלק כוחות גם בהמשך. יש פה תחרות טובה ובריאה, ואני שמח שראינו פה דברים טובים היום. שיחקנו מצוין נגד בית"ר ואת זה לקחנו, היום מה שהיה חשוב זה לעבור שלב ולצאת בלי פציעות. אין ספק שהיו פה שחקנים שהרשימו היום, עשו את העבודה שלהם ואני שמח.

על הסיטואציה של מיכאל אוחנה אמר המאמן: "היו דברים טובים יותר וטובים פחות. הוא נתן גול ועשה כמה מהלכים טובים, אני שמח בשבילו. אין לי ספק שהוא יישאר בהפועל באר שבע עד סיום העונה, המקרה שלו שונה מהמקרה של מאור בוזגלו".

גיא לוזון, מאמן מכבי חיפה, סיכם: "אין ספק שזה מאכזב, עשינו הכול כדי לעלות לגמר. התייחסנו למשחק בשיא הרצינות, אבל היום היו לנו הרבה התקפות טובות ולא הבקענו. לא הלך. ניקח את הדברים הטובים ונבוא במלוא הריכוז לדרבי ביום שני. אני לא יודע עדיין מה מצב הפצועים, נראה מה יהיה. היו הרבה דקות טובות היום, צריך להמשיך להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully