וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הגדילה את הפער בפסגה, עוד תיקו לדורטמונד

הבווארים גברו 1:3 על האנובר ומקדימים ב-6 נקודות את לייפציג שספגה שער מ-50 מטרים מגנאברי בתבוסה 4:0 בהופנהיים. פטר בוס חילץ נקודה עם 1:1 בחוץ מול לברקוזן, שאלקה-קלן 2:2

קינגסלי קומאן שחקן באיירן מינכן. רויטרס
באיירן עבדה קשה. קינגסלי קומאן/רויטרס

המחזור ה-14 בליגה הגרמנית בישר הערב (שבת) על הגדלת פער מחודשת מצד באיירן מינכן, שניצחה 1:3 את האנובר ומקדימה בשש נקודות את ר.ב. לייפציג השנייה, שהובסה 4:0 על ידי הופנהיים. פטר בוס ודורטמונד שוב לא ניצחו, הפעם עם 1:1 במגרשה של לברקוזן. פרייבורג והמבורג פתחו את המחזור בשישי עם 0:0.

באיירן מינכן – האנובר 1:3

אחרי הפסד הבכורה בעידן המחודש של יופ היינקס, האלופה התאוששה עם ניצחון ביתי לא פשוט בכלל. תומאס מולר התגבר על פציעה, פתח בהרכב ובישל בדקה ה-17 לארתורו וידאל שנגח פנימה. בדקה ה-29 ביצע סוון אולרייך עבירה ברחבה, אבל תיקן עם עצירת הפנדל של ניקלאס פולקרוג. למרות זאת, האנובר השיגה את השוויון עם נגיחה של צ'רליסון בנסחופ בדקה ה-35, כשהיה זה השער הראשון שספגה באיירן מינכן אחרי כדור קרן מאז פברואר 2015. אלא שגם הרגע הנדיר הזה לא הספיק להאנובר לחלץ נקודה, שכן בדקה ה-67 מולר שוב הגביה מימין וקינגסלי קומאן השתחרר ובעט לרשת מזווית קשה. פרנק ריברי, שהיה חשש כי ייעדר חודשים ארוכים, חזר במפתיע לסגל ונכנס כמחליף בדקת הסיום, אחרי שרוברט לבנדובסקי דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-87.

שחקני באיירן מינכן חוגגים. GettyImages
הפער בפסגה שוב צמח. שחקני באיירן מינכן עם ארתורו וידאל/GettyImages

הופנהיים - ר.ב. לייפציג 0:4

מפגש שלישי בין הקבוצות וניצחון ראשון של הופנהיים, ששמה מאחור שבועיים רעים במהלכם צברה נקודה בליגה והפסידה גם בליגה האירופית. נדים אמירי הבקיע בדקה ה-13 ואז פינה את מרכז הבמה לטובת סרג' גנאברי. המושאל מבאיירן מינכן כבש במתפרצת בדקה ה-52 וקינח בחלוף 10 דקות עם שער מרהיב מ-50 מטרים, כאשר זיהה את פטר גולאצ'י. מארק אות עוד הספיק להגדיל את ההשפלה עם הרביעי בדקה ה-87. לייפציג שוב רחוקה שש נקודות מהפסגה ועלולה לאבד את המקום השני.

שחקן הופנהיים סרג' גנאברי. GettyImages
גולאסו כמעט ממחצית המגרש. סרג' גנאברי/GettyImages

באייר לברקוזן – בורוסיה דורטמונד 1:1

משחק שביעי ללא ניצחון לדורטמונד, וכלל לא בטוח שהשוויון המאוחר יספיק לפטר בוס כדי לשרוד בתפקיד. שבוע אחרי שאיבדה ארבעה שערי יתרון ב-4:4 בדרבי מול שאלקה, וללא פייר אמריק אובמיאנג המורחק, דורטמונד הסתבכה בדקה ה-30. קווין פולנד העלה את לברקוזן ליתרון כשנותר לבד במחצית המגרש, עבר את רלף בורקי וכבש בקלות. אלא שבדקה ה-41 וונדל הורחק בגלל פגיעה גסה בגונסאלו קסטרו, ובסופו של דבר אנדריי ירמולנקו ניצל את היתרון המספרי והשווה אחרי הכנה של אנדרה שורלה בדקה ה-73.

מאמן בורוסיה דורטמונד פטר בוס. GettyImages
לקראת פרידה? פטר בוס/GettyImages

פרייבורג – המבורג 0:0

המארחת קיוותה לטפס מעל האורחת בטבלה, אך לא הצליחה לנצח את קרב התחתית הזה והשתיים ממשיכות להיות עמוק באזור המסוכן. המבורג חיפשה ניצחון מול פרייבורג אחרי שלא השכילה לעשות זאת בחמשת מפגשי הליגה הקודמים, אבל גם היא נאלצה להסתפק בנקודה.

יאן פיטה ארפ המבורג מול רובין קוך פרייבורג. GettyImages
נקודה לכל אחד. פיטה מול קוך בקרב התחתית/GettyImages

משחקים נוספים

שאלקה - קלן 2:2
לשאלקה: גידו בורגסטאלר (36), אמין האריט (72). לקלן: סרו גיראסי (50, 77 בפנדל)

מיינץ - אוגסבורג 3:1
למיינץ: גריט הולטמן (85). לאוגסבורג: מיכאל גרגוריטש (22), אלפרד פינבוגאסון (43 בפנדל ו-86)

ורדר ברמן - שטוטגרט 0:1
מקס קרוזה (45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully