וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: ברצלונה ואתלטיקו בשמינית, הבאסקיות הובכו והודחו

הקטלאנים פירקו 0:5 את מורסיה והשלימו 0:8 בסיכום, הקולצ'ונרוס גברו 0:3 על אלצ'ה. ליידה מהליגה השלישית ניצחה 2:3 בחוץ את סוסיאדד ועלתה, בילבאו ספגה מפורמרטרה בדקה ה-96 ועפה

פאקו אלקאסר ברצלונה. GettyImages
בקלות. שחקני ברצלונה חוגגים/GettyImages

אחרי ה-1:1 הדרמטי שלה מול ולנסיה במפגש הצמרת בליגה, ברצלונה טיילה הערב (רביעי) כצפוי לשמינית גמר הגביע הספרדי אחרי 0:5 על מורסיה ו-0:8 בסיכום שני המשחקים. מסי, סוארס, אינייסטה ואחרים קיבלו מנוחה כאשר ג'רארד פיקה שהיה מושעה מול העטלפים פתח בהרכב לצידם של כמה מחליפים ושחקנים מקבוצת המשנה כמו אוריול בוסקטס (אין קשר לסרג'יו) וקרלס אלנה המוכשר.

בארסה שיחקה בהילוך ראשון והובילה רק 0:1 בהפסקה משער נגיחה של פאקו אלקאסר (16), אבל ג'רארד פיקה (56), אלש וידאל (60), דניס סוארס (74), וחוסה ארנאיס (79) השלימו את המאניטה של בארסה שבסופו של דבר השפילה את יריבתה האומללה.

אתלטיקו מדריד העפילה גם היא לשמינית הגמר אחרי 0:3 ביתי על אלצ'ה ו-1:4 בסיכום שני המשחקים. השחקנים של דייגו סימאונה המשיכו במגמה החיובית מהניצחון על רומא בליגת האלופות וה-0:5 על לבנטה בליגה, וחגגו מול הקבוצה מצמרת ליגת המשנה. חוסה חימנס (31) כבש את הראשון, פרננדו טורס (33, 68) הוסיף צמד - והפך לשחקן הראשון שעושה זאת בוונדה מטרופוליטנו, אחרי שהיה האחרון לכבוש צמד בוויסנטה קלדרון.

פרננדו טורס אתלטיקו מדריד. GettyImages
חנך את האצטדיון החדש. פרננדו טורס כובש/GettyImages

* זה לא היה ערב של הבאסקיות. זה החל עם סנסציית ענק באנואטה, שם ליידה מהליגה השלישית הדהימה עם 2:3 בחוץ על ריאל סוסיאדד ומחקה את ההפסד הביתי 1:0 במשחק הראשון. האורחים רשמו קאמבק הירואי אחרי שהמארחים כבר הובילו 0:2 במחצית משערים של דייגו יורנטה (24) וחואנמי (34).

אלא שאז החל המהפך כשאייטור נונס צימק בדקה ה-56 ומאנו מולינה השווה בפנדל כעבור שלוש דקות. האורחים היו זקוקים לשער נוסף כדי לעשות את הבלתי ייאמן והשיגו אותו מרגלי בויאן ראדולוביץ' שכבש שער דרמטי בדקה ה-87 ושלח את קבוצתו לשמינית הגמר. מדהים.

בהמשך, אתלטיק בילבאו אירחה את פורמרטרה מהמקום ה-14 בליגת המשנה, אחרי 1:1 בחוץ במשחק הראשון. בדקה ה-96 קרה הבלתי ייאמן, כאשר אלברו מוניז מצא את הרשת ושלח את הבאסקים הביתה.

* פאקו אייסטרן ולאס פלמאס כמעט הצליחו לאבד יתרון 1:4 שהשיגו מול לה קורוניה במשחק הראשון (הניצחון היחיד של אקס מכבי תל אביב מאז הגיע לקבוצה, בתשעה משחקים), אך בסופו של דבר הפסידו 3:2 בבית ועלו עם 4:6 בסיכום. אמרה קולאק (41) ובורחה (53) כבשו לאורחת, הרנאן טולדו צימק (58) ובורחה (80) השלים צמד ושם את לה קורוניה במרחק שער מהארכה. בדקה ה-94 לואיק רמי סגר עניין.

* עוד קבוצה שטיילה לשמינית הגמר היא סביליה שהביסה 0:4 את קרטחנה והשלימה 0:7 בסיכום שני המשחקים. וויסאם בן יידר כבש צמד כבר אחרי שש דקות (3 ו-6). גאנסו (42) וחואקין קוראה (66) השלימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully