וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: ססואולו גברה 1:2 על בארי, גם טורינו בשמינית הגמר

פוליטאנו העניק לקבוצתו את הכרטיס לשלב הבא עם שער דרמטי נגד מוליכת ליגת המשנה, פאלקה ובלוטי כבשו ב-0:2 של השוורים על קארפי. ורונה הצליחה לעבור את קייבו בדרבי אחרי פנדלים

AP

סיבוב 32 הגדולות בגביע האיטלקי נמשך היום (רביעי) כשבמשחק המוקדם ססואולו הצליחה לגבור 1:2 בביתה על מוליכת ליגת המשנה, בארי. ורונה הצטרפה אליה בשמינית הגמר אחרי שהצליחה לעבור את קייבו עם ניצחון בדו קרב פנדלים אחרי 1:1 ב-120 דקות. טורינו גברה 0:2 בבית על קארפי.

ססואולו - בארי 1:2

דייגו פלקינלי העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-34. בארי, מוליכת ליגת המשנה, סיפקה משחק טוב והצליחה לחזור למשחק בדקה ה-64 בעזרת פנדל מוצלח של ננה הברזילאי הוותיק. המקומיים לחצו במטרה להשיג ניצחון, ועשו זאת בצורה הכי דרמטית שיכולה להיות. מתיאו פוליטאנו כבש בדקה ה-93 והעלה את ססואולו לשלב הבא. בארי תמשיך להתרכז בליגה השנייה ותנסה לעלות לליגה הבכירה. בשלב הבא, שלב שמינית גמר, ססואולו תפגוש את אטאלנטה.

קייבו - ורונה 1:1 (5:3 בתום דו קרב פנדלים)

החמורים המעופפים הודחו מהגביע על ידי היריבה הגדולה. המשחק עצמו נגמר ב-1:1 אחרי שקייבו עלתה ליתרון בדקה השמינית משער של סרג'יו פליסייר בן ה-38, מוחמד פארס איזן בדקה ה-34 והתוצאה החזיקה מעמד 120 דקות. בדו קרב הפנדלים דווקא פליסייר היה זה שהחמיץ את הפנדל היחיד וקייבו בחוץ.

טורינו - קארפי 0:2

השוורים לא התקשו מול הקבוצה מהמקום התשיעי בליגה השנייה, וסגרו עניין עם שני שערים במחצית הראשונה. אמביי ניאנג בישל פעמיים, בדקה ה-18 ליאגו פאלקה ובדקה ה-32 סידר את השני לאנדראה בלוטי.

אנדראה בלוטי שחקן טורינו (מימין) עם לורנצו דה סילבסטרי. GettyImages
טורינו בשמינית/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully