וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאו מסי צריך להודות לכריסטיאנו רונאלדו על גובה החוזה החדש"

פיליפ בונדי מ"פורבס" ניתח את חוזה העתק עליו חתם הפרעוש והסביר מדוע דווקא היריב הגדול הוא הסיבה המרכזית לכך: המאבק מול ריאל, הדרישות של רונאלדו והיכולת שלו CR7 להישאר בכושר שיא

one

בשבת האחרונה חתם ליאונל מסי על חוזה חדש בברצלונה, חוזה עתק שישאיר אותו במועדון בו גדל והפך לכוכב על לפחות עד שיהיה בן 34. במסגרת החוזה הזה, מסי צפוי להרוויח יותר מכל כדורגלן אחר בעולם ועל פי פיליפ בונדי מ"פורבס", שניתח את הסיטואציה שנוצרה, מסי צריך להודות לא רק לכישרון הכדורגל שלו על הסכומים המכובדים הללו, אלא גם ליריבו הגדול מכולם: כריסטיאנו רונאלדו.

בעוד שמסי אמר בטקס בשבוע שעבר, בו קיבל את נעל הזהב המוענקת לכובש המצטיין בכל עונה באירופה, ש"אין לי ולרונאלדו שום יחסים. חברויות נוצרות כשמבלים הרבה זמן ביחד והדרכים שלנו לא מצטלבות יותר מדי, רק בטקסים. הכל בסדר בינינו, אבל לא מעבר לזה", הרי שבונדי הציג את הטענה המעניינת שלו דרך כמה גורמים.

עוד בנושא:

רשמית: ליאונל מסי האריך את חוזהו בברצלונה עד 2021
אביו של ניימאר: "ריאל מדריד? לא עכשיו, אולי בעוד חמש שנים"
אוהדי ריאל מדריד שרקו בוז לזינדין זידאן: "אני לא מוטרד בכלל"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
ישלח לרונאלדו זר פרחים בתודה? מסי/AP

ראשית, כך כתב, עצם הקיום של רונאלדו בריאל מדריד, היריבה הגדולה ביותר של ברצלונה, מייצר תחרות אדירה בין שני המועדונים, על המגרש ומחוצה לו, שם נמצא כסף לא פחות ולעיתים אף יותר גדול. הקרבות בין ריאל לבארסה בעשור האחרון, מאז הגיע רונאלדו למדריד, הציבו את שני המועדונים בצמרת הדירוג העולמי ברמה הכלכלית וכמובן ששני הכוכבים, רונאלדו ומסי, מרוויחים מכך, כאשר בין היתר הפורטוגלי מייצג את נייקי והארגנטינאי את אדידס, שהעניקה לו חוזה ענק לכל החיים על מנת שלא יברח ממנה אף פעם.

השיחות של רונאלדו מול ריאל על חוזה חדש היו עוד סיבה לחוזה הגדול החדש שקיבל מסי. רונאלדו חתם על הארכת חוזה עם הבלאנקוס ב-2016 ,עד קיץ 2021, אז יהיה בן 36. בחוזה הנוכחי שלו, הוא מקבל כ-475 אלף דולר לשבוע, או במילים אחרות, בין 50 ל-60 מיליון דולר בשנה, בכפוף לכל מיני בונוסים. יחד עם החסויות שלו, רונאלדו מתקרב ל-100 מיליון דולר רווחים בשנה ואלו הסכומים איתם הגיע מסי לשולחן המשא ומתן מול ברצלונה, שתשלם לו כעת כ-670 אלף דולר לשבוע, סכום מדהים עבור כדורגלן באירופה עד כה (רק קרלוס טבס ואזקייל לאבצי, שהלכו לליגה הסינית, מרוויחים יותר).

רווח נוסף של מסי מרונאלדו הוא היכולת שהפורטוגלי מציג אחרי גיל 30, גיל שנחשב בעבר כתחילת הירידה של כדורגלנים (לדוגמה: פלה, יוהאן קרויף, בקנבאואר, ג'ורג' בסט, פלאטיני, מראדונה ורונאלדו המקורי). אם בעבר קבוצות לא ששו לשלם סכומים גבוהים כל כך לשחקנים שנכנסו לעשור הרביעי בחייהם, הרי שההצלחה הכבירה של רונאלדו (בפברואר יחגוג 33) בשנים האחרונות, עם שלושה גביעי אלופות, אליפות וזכייה ביורו, מרגיעה גם את ראשי בארסה באשר ליכולת של מסי (חגג 30 ביוני האחרון) לשמר את היכולת שלו לעוד כמה שנים לפחות. גם את לברון ג'יימס בן ה-32 אפשר כמובן להזכיר באותה נשימה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully