וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי שנה אחרי שהתפטר מקריסטל פאלאס: סם אלרדייס מונה למאמן אברטון

המאמן בן ה-63, שרק לפני חצי שנה הצהיר שאין לו מוטיבציה לאמן בקרוב, סיכם בטופיז ויחתום לשנה וחצי תמורת תשעה מיליון ליש"ט. אמור לרשום את הבכורה כבר מול האדרספילד בשבת

סם אלרדייס מנג'ר קריסטל פאלאס. רויטרס
מצא תפקיד חדש. אלרדייס/רויטרס

חצי שנה אחרי שהתפטר מקריסטל פאלאס וטען שאין לי שאיפות לקחת שום תפקיד אחר, סיכם היום (רביעי) סם אלרדייס באברטון ויאמן אותה. המאמן בן ה-63 יחליף בתפקיד את רונאלד קומאן שפוטר וייקח את הקבוצה מדייויד אנסוורת', ששימש כמאמן זמני ולא נחל הצלחה גדולה. אלרדייס לא יעמוד על הקווים הערב מול ווסטהאם ומשחק הבכורה שלו יהיה בבית מול האדרספילד בשבת. על פי הדיווחים, הוא חתם על חוזה לשנה וחצי תמורת 9 מיליון ליש"ט. מי שעשוי להיות עוזרו הוא מאמן לסטר סיטי לשעבר, קרייג שייקספיר.

אלרדייס צפוי להגיע כבר למשחק הערב, אבל רק כדי לצפות בו מהימציע. מחזיק רוב המניות באברטון פרחאד מושירי צוטט בטוויטר כמי שאמר: "אני רוצה לתת לו את התמיכה שהוא צריך. הוא יכול להבא אותנו רק מאוד. אנחנו צריכים מנהיג חזק וזה מה שהוא".

אברטון אמנם נפרדה מרומלו לוקאקו המצוין בקיץ, אבל הייתה אחת הבזבזניות הגדולות בפרמיירליג כשהנחיתה אצלה את ג'ורדן פיקפורד, מייקל קיין, גילפי סיגורדסון, דייבי קלאסן, ניקולה ולאשיץ', סנדרו ראמירס, ויין רוני ואחרים. למרות זאת הטופיז נראים רע מאוד והשיג 12 נקודות בלבד מתוך 39 עד כה והם במקום ה-17, שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום. במחזור האחרון אברטון הושפלה עם 4:1 על ידי סאות'המפטון כשבליגה האירופית בחמישי שעבר היא מובסת 5:1 בבית על ידי אטאלנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully